'Фіаско': Bestjet клієнтів зганяти лють


Опубликованно 10.04.2019 13:05

'Фіаско': Bestjet клієнтів зганяти лють

Квінсленда на основі бронювання Bestjet сайту і його дочірні компанії увійшли в добровільному днів до Різдва у минулому році.

Горе-мандрівники, які забронювали квитки через Bestjet залишилися в підвішеному стані після розвалу і зараз намагаються створити поліцейське розслідування і цивільний позов.

Ініціативна група Bestjet фіаско була створена на Facebook Кейт Райдер, який втратив $3150 на рейси в Париж. Він вже має понад 1000 членів.

МС Райдер писав про свій досвід на Facebook. Вона сказала, що її "повчальної історії" почалися 6 грудня, коли вона спробувала забронювати квитки в Париж на фінал Кубка світу серед жінок ФІФА.

"Я отримав підтвердження по електронній пошті, повідомивши мені, що я би отримати мій електронний квиток протягом 72 годин", - написала вона.

“Ніяких квитків не приїхав ... так що немає квитків і немає грошей. Польоти повинні були з Еміратів. Емірати ніколи не отримували бронювання".

Bestjet вирушив у добровільне адміністрацію 12 днів на 18 грудня.

МС Райдер сказав, що вона отримала скарги від клієнтів Bestjet який побував з авіакомпаніями, в тому числі в Сінгапурі, парк, рейс, Малайзійські авіалінії, Ейр Азія, авіакомпанія Etihad Airways та "Ейр Канада", серед інших.

Вона сподівається довести, що Bestjet мав "намір обдурити".

.@Емірати @emiratessupport неймовірно розчарований жалюгідний обслуговування клієнтів і, здавалося б, повна зневага до клієнтів під час #фіаско bestjet. Бридке поведінка залишати людей в біді, особливо в період свят. #Емірати #bestjetfiasco— Крейг Боуз (@marabowes) 31 грудня 2018 року

#SingaporeAir карбувати гроші з #bestjet закриття жалюгідний! Мій підтверджений авіаквиток від 11 грудня 2018 бронювання Реф#JJAKHO було скасовано & без скасування електронною поштою або смс відправили. Минув тиждень і немає нформация загальна авіакомпанією, незважаючи на мої дані вже є в системі.— Чинмой Джоші (@chinmoyjoshi) 24 грудня 2018 року

Мій Мельбурна в Лондон авіаквитки на лютого було скасовано і повернуто/до bestjet і я навіть не розповів про це, поки не перевірив сьогодні Емірати. Тепер я повинен боротися, щоб отримати свої гроші назад, та забронювати нові рейси. Так смішно



Категория: Туризм