Це моторошне кладовищі, де старі літаки йдуть доживати свої останні дні


Опубликованно 08.04.2019 07:10

Це моторошне кладовищі, де старі літаки йдуть доживати свої останні дні

Оточений пустелею і збору пилу, сотні пасажирських літаків проводяться на віддаленому об'єкті в Викторвилле, один з кількох літаків кладовища в пустелях Каліфорнії та Арізоні.

Старий "Боїнг-747" пиляться на віддалених могильнику літак. Зображення: iStock Не

Великі пустища Аеробусів і старі літаки сидять на краю пустелі Мохаве в Південній Каліфорнії, моторошне кладовище літаків, які колись панували в нашому небі.

Авіалайнер "boneyards" в пустелях на заході США виконують кілька функцій: тимчасове зберігання, технічне обслуговування, запчастини, рекультивації та утилізації.

Віддалене місце роботи в якості ідеального сховища для пенсіонерів літаки, в сухих умовах зменшення корозії сенс літаки можуть бути збережені протягом багатьох років, поки вони здерли за запчастини.

Але після всесвітнього заземлення Боїнга 737 MAX 8 і флоту на початку цього місяця, на підприємстві почали вітати кілька нових гостей, хто занадто молодий, щоб бути збережені в пустки.

Каліфорнія історично ідеальне місце для зберігання надлишків літака. Фото: Майк Фіала/Getty Зображення.

Але після фатальної аварії ефіопські авіалінії, які мають "явні подібності" приреченим Лев авіакатастрофі шість місяців до Боїнг і Федеральне управління цивільної авіації США були змушені призупинити максимум 8 флот у всьому світі.

Це був крок, який позбавив блискучих нових літаків з неба, залишивши сотні людей сидять в аеропортах по всьому світу, займаючи настільки необхідної нерухомості.

У підготовці до довгострокового заземлення, один авіаносець США вирішило перевести свої максимум 8С місць міста та у пустелю "кладовище".

На південно-заході, який має 34 Макс моделі як частина їхнього флоту, розпочали міграцію в victorville раніше на цьому тижні, але не всі рейси переселення пішло так, як планувалося.

Південно-захід літаки направляються в victorville. Фото: до-CAL9

Раніше сьогодні Федеральне управління цивільної авіації США оголосило про Південно-Західної авіакомпанії Боїнг 737 Макс літак здійснив благополучну вимушену посадку в Орландо, штат Флорида, випробувавши явної проблеми двигуна на шляху в пустелі в Каліфорнії.

Екіпаж оголосив надзвичайний стан після зльоту з Міжнародного аеропорту Орландо близько 2.50 годин (5.50 ам діапазон), і благополучно посадив літак.

Немає пасажирів були на борту, тому що, незважаючи на глобальний заземлення модель, авіалінії США дозволено транспортні літаки на нові місця для зберігання зараз пасажири перебувають на борту. Так далеко, на південно-заході передислокували шість максимум 8С з заземленням два тижні тому.

В іншій частині літака продовжують перебувати в різних місцях навколо нас, чекаючи подальших вказівок про ситуацію.

Космічний аеропорт був одним з найбільших перешкод після глобального заземлення, з прес-секретар американської авіакомпанії — у кого 24 Макс 8С як частина їх флоту — кажу їм довелося покласти багато літаків на зберіганні.

І в той час як літаки повинні бути знову використані, відправивши флот в пустелю сигнали, що Захід очікує заземлення тривати значну кількість часу.

Південно-захід приймають деякі зі своїх літаків Boeing 737 MAX 8 і літаки для зберігання 'могильник' в пустелі. Фото: Ірфан Кхан/Лос-Анджелес Таймс через Гетті Зображень.

За даними Bloomberg, за Чиказький "Юнайтед Ерлайнз", було два аеропорти Х'юстон, одним з яких є єдиний вузол, в іншій-технічна база — що є 11 своїх літаків 737 MAX 9.

Інші серйозні наслідки від глобального заземлення скасування рейсів в США, зокрема, з деякими перевізниками попередження сотні рейсів збоїв може відбутися в наступному місяці.

У заяві, даному телеканалу CBS News, Американські авіалінії, якій належить 24 Макс літака Боїнг 737, скасовує близько 90 рейсів в день скасування та продовження до кінця квітня.

Південно-західний Airlines була відміна в середньому 130 з 4000 щоденних рейсів в даний час.

Південно-захід літаки направляються в 'кладовище' в Викторвилле. Фото: до-CAL9

Макс 8-це новітня версія 737 з більш економічними двигунами. Це центральна частина стратегії компанії Boeing, щоб конкурувати з Європейським конкурентом Аеробуса.

Але рішення посадити літаки по всьому світу і особливо в Китаї — не міг прийти в найгірший час для Боїнга.

У понеділок, їх найбільшого конкурента Airbus оголосив величезний замовлення з Китаю. Європейська літакобудівна компанія заявила, що досягла угоди, щоб продати 300 пасажирських літаків для китайських авіакомпаній. За даними CNN, наказ 290 літаків сімейства А320 і 10 від лінії літака компанії Airbus A350 (EADSF) сказав в заяві.

Компанія заявила, що угода показало високий попит з усієї території Китаю стрімко зростаючий ринок авіації, в тому числі внутрішніх, низька вартість, регіональному і міжнародному всерйоз і надовго".

Китай був першою країною, землею 737 Макс початку цього місяця в зв'язку з катастрофою літака авіакомпанії "ефіопські авіалінії", в результаті якого загинули всі 157 на борту.



Категория: Туризм