Нам кланяється тиск на землю Боїнг максимум 8С
Опубликованно 17.03.2019 04:55
Літак-мейкера нам сказали, що це продовжує мати "повну впевненість у 737 Макс", однак прийняв рішення призупинити його 371 літаки по всьому світу "з-за зайвої обережності і для того, щоб заспокоїти пасажирів безпеки літака".
Він прийняв рішення після консультацій з Федеральним управлінням цивільної авіації США і Національна рада з безпеки на транспорті, які проводили розслідування аварії літака максимум 8 в Ефіопії.
Він слідував президента США Дональд Трамп, який видав розпорядження про землю "Боїнг" літаків 737 MAX 8.
#Заяву ФАУ на тимчасове заземлення Макс літаки @Боїнг 737, експлуатованих авіакомпаній США або на території США. pic.twitter.com/tCxSakbnbH— ФАУ (@FAANews) 13 березня 2019 року
Багато країн вже заборонили літаки Boeing-737 MAX 8 і зі свого повітряного простору, але до оголошення козиря, Федеральне управління авіації Америки сказав, що у нього не було ніяких даних, щоб показати на літаки небезпечні.
Містер Трамп привів "нову інформацію", яка була виявлена в ході триваючого розслідування інциденту. Він не уточнив, проте пізніше ФАУ підтвердили, що нові докази, знайдені в Ефіопії аварії підключені Лев повітря і ефіопські нещасних авіакомпаній.
"Всі ці літаки не літають, вступає в силу негайно," пан Трамп заявив в ході запланованого брифінгу з питань прикордонної безпеки.
Пан Трамп сказав, що будь-який літак в даний час в повітрі буде йти в пункт призначення, а потім бути заземлений.
Як пан Трамп зробив цю заяву з Білого дому, Карта виконавця Flightradar24 показав всі максимум 8С в повітряний простір США на той момент.
Президент Трамп заявив всім нам #737MAX буде заземлений. ФАУ повідомив авіакомпаній. В очікуванні офіційного заяви та/або директиви льотної придатності від @FAANews. В даний час активний Макс рейси, зазначені нижче. pic.twitter.com/xk4XEdl1wa— Додаток Flightradar24 (@Flightradar24 була) 13 березня 2019 року
Він додав всіх авіакомпаній і постраждалі пілоти були повідомлені. Пан Трамп заявив, що безпека американського народу був "першорядної важливості", і додав, що ФАС незабаром виступив із заявою на дії.
Трамп заявив, що рішення посадити літак "не повинні бути зроблені, але ми думали, що це було правильне рішення".
Він не сказав, якщо звіти пілотних проблеми були чинником.
Президент наполіг, щоб заяву було погоджено з посадовими особами авіації в Канаді, авіаносці США і виробник літаків Boeing.
"Боїнг-чудова компанія," містер Трамп сказав. "Вони дуже робітники, дуже важко зараз і, сподіваюся, вони будуть швидко придумати відповідь."
Акції Боїнга відскочив хаотично після рішення Трампа всіх топ-продаж літаків 737 MAX 8, до якого велика частина повітряного простору у світі зараз закритий.
Але ціна акцій дерлися назад в зелений протягом дня, зросли на 0,5 відсотка до $377.12, поставивши його вгору вперше за три дні, але все-таки впали майже на 11 відсотків, або більш ніж на $USD28 млрд ($AUD40 млрд), оскільки до неділі смертельної аварії в Ефіопії.
В ДНЗ, де акції компанії Boeing у значній мірі зросла на тризначне число, закрився на 0.6 відсотка в 25,702.89.
У заяві FAA сказав, що рішення посадити "Боїнг" Макс повітряних суден, що експлуатуються нам авіакомпаніями або на території США настала "внаслідок процесу збору даних і нових доказів, зібраних на місці і аналіз", а також "знову уточнено супутникових даних".
"Заземлення буде залишатися в силі до подальшого розслідування, в тому числі розгляд інформації від літака, реєстратори даних і бортових мовних самописців", - йдеться в заяві.
“Група АВС в Ефіопії допомагає NTSB (Національна рада з безпеки транспорту) в якості учасників розслідування катастрофи рейсу 302. Агентство продовжить розслідування".
'НЕ ТОНУТИ НЕ ТОНУТИ!'
Він приходить годин після принаймні чотирьох пілотів виступили з доповідями, після Жовтневої аварії Лева авіарейсу в Індонезії незабаром після зльоту, всі скаржаться, що літак раптом поставив у бік пониження, згідно з документами, розглядається AFP в базі даних безпеки польотів.
Інциденти, здається, включають систему стабілізації польоту, покликані запобігти літак від звалювання, "Макас", який був залучений у нещасний випадок зі смертельним результатом Лев авіакатастрофі загинуло 189 осіб, що незабаром після зльоту.
Міністр транспорту Канади говорить, що країна закриває повітряний простір для літаків Boeing 737 MAX 8 і літак після катастрофи ефіопського лайнера авіакомпанії. Фото: АП
Один пілот реєструється інцидент в листопаді 2018 року, всього через кілька тижнів після того, як Лев авіакатастрофи, заявляє, що літак "розбили ніс вниз" від двох до трьох секунд після задіяння автопілота після зльоту, за даними звіту з авіаційної безпеки системи звітності, підтримуваних НАСА.
"Капітан одразу ж вимкнув автопілот і поставив на підйом", йдеться в доповіді. "В іншому політ пройшов без пригод".
У доповіді говориться, що екіпаж розглянув інцидент "в довжину, але не можу придумати причину, по якій літак буде ніс-вниз так агресивно."
Ще один пілот на рейсі в листопаді сказав, що команда обговорила заклопотаність з приводу літака і "я сказав, що займатися раніше, ніж зазвичай автопілот". Але знову ж колись займався, там був швидкий автоматизований попередження "не тонути не тонути!"
"Я одразу ж вимкнув АП (автопілот) ... і відновив сходження", сказав офіцер. Але після огляду, "чесно кажучи, ніхто з нас не міг знайти неприйнятні до помилки."
"Проблем з максимум 8 ніс-вниз, ми обоє вважали за доцільне звернути на нього свою увагу."
Команда, яка працює зі слідчою групою, щоб очистити місце після недільної аварії ефіопської авіакомпанії експлуатується літаків Боїнг 737 Макса. Фото: АFР
Лев авіаційних подій було акцентував увагу на кут атаки (АОА) датчиків, підключених до системи стабілізації літака (Макаса).
Несправність цих коштів може помилково вказати правильний шлях качки літака з ладу внаслідок помилкової оцінки, що літак знаходиться в стійло.
Ефіопські авіалінії катастрофа сталася незабаром після зльоту, літак відчували нерегулярні підйоми і спуски тільки після зльоту.
"Ми збираємося відмовитися коментувати конкретні звіти ЕРС," прес-секретар ФАУ сказав AFP.
"Ми не знаємо ніяких перевірених повідомлень про проблеми Макаса в США".
ЕРС-це добровільна система звітів, що дозволяє детально досліджувати, щоб "знизити ймовірність виникнення авіаційних пригод".
Заборони Канада Боїнг максимум 8С
Після останньої аварії в неділю з літаків 737 MAX 8 від ефіопської авіакомпанії, незабаром після зльоту, загинули 157, численними авіакомпаніями та урядами по всьому світу обґрунтовані на літак або заборонили його з неба, в тому числі Австралії та Європі.
Канада цьому прикладу послідувала в середу (за місцевим часом), з міністром транспорту Росії Марк Гарно сказавши на прес-конференції, "в результаті нових даних, які ми отримали сьогодні вранці, і мав можливість аналізувати, і за порадою своїх експертів і в якості запобіжного заходу, я видав попередження про безпеку."
Вісімнадцять з Ефіопії, загиблих в авіакатастрофі були канадські.
Міністр транспорту Марк Гарно говорить про заземлення всіх літаків Boeing 737 MAX 8 і літаки в Канаді в ході прес-конференції 13 березня 2019 року. Фото: АП
“Це позначення обмежує комерційні пасажирські рейси від будь-якого оператора Боїнга 737 Макс 8 або максимум 9 варіант літака, будь то внутрішні або іноземні, що прибувають, вилітають пролітали над канадського повітряного простору. Дане повідомлення безпеки набуває чинності негайно, і буде залишатися в силі до подальшого повідомлення."
Сказав гарно він прийняв своє рішення після аналізу "для супутникового стеження дані про можливий, хоча і бездоказово, схожість в профілі рейси з Ліон літак". "Я застерігаю, що це нова інформація, яка не є переконливим, і ми повинні чекати подальших доказів, сподіваюся, голос і дані самописців", - додав він
"Там збирається бути деякі збої", - сказав Гарно. "Але обережність повинна переважати".
Канада володіє третіми за величиною в світі флотом літаків Boeing 737 MAX 8 і літаків, 41 літаки експлуатуються три канадських перевізників.
Родичі жертв авіакатастрофи плакати, як вони відвідають місце аварії. Фото: АFР
Його заяву було зроблено після того, як Австралія, Китай, Індія, усіх країн Європи та інших заборонених середньомагістральні реактивні конячка з їх повітряний простір у відповідь на крах авіакомпанії "ефіопські авіалінії".
"НЕМАЄ ТРУПІВ"
Причиною трагедії в Ефіопії не була визначена, хоча чорні ящики з критично важливих даних і запису пілота були витягнуті в понеділок і були відправлені до Німеччини, щоб бути проаналізовані, ефіопський сказав представник авіакомпанії.
Рейс, який вилетів з Аддіс-Абеба на 10 березня 2019 року, загинули всі вісім екіпажів і 149 пасажирами на борту, в тому числі "хоча б десяток" співробітників ООН. Фото: АFР
Прес-секретар також сказав, що тіла не будуть витягнуті з сайту, де рейс 302 розбився, тому що тільки фрагментовані останки пережили вплив.
"Немає трупів", сказав він Reuters.
Досі незрозумілі аварії у неділю, відразу після зльоту з Аддіс-Абебу, убив всіх на борту.
Загиблі приїхали з 35 країн світу.Ефіопські авіалінії авіакатастрофа: Боїнг 787 максимум 8 аварій загинули всі пасажири1:24
Спочатку Лев, тепер ефіопські Авіалінії: що викликало літак Боїнг 787 максимум 8 в схил, загинули 157 пасажирів?12 березня 20193 дні тому/дисплей/newscorpaustralia.com/веб/NewsNetwork/Новини/світ/
Категория: Туризм