Це де в світі ви, швидше за все, потрапили в зону турбулентності


Опубликованно 28.02.2019 02:15

Це де в світі ви, швидше за все, потрапили в зону турбулентності

Але якщо ви розумієте, що це таке, і де це може статися, можна хоча б підготувати себе до менш плавний хід.

А турбулентність — нерегулярні повітря, який нешкідливий для літака — можуть вдарити в будь-який час, є деякі частини світу, де це набагато більш імовірно, відбудеться, і це все пов'язано з погодою.

Капітан Стюарт Кларк-пілот і член Британської асоціації пілотів авіакомпанії, де він є старшим радником у відділі безпеки польотів.

"Великий грозовий хмарності призвести до турбулентності, і ви знайдете ці по екватору", - сказав він Сонце онлайн турагентством.

“Коли ви перетинаєте екватор, є пояс погода звана зона межтропической конвергенції. Він рухається на північ і південь в залежності від сезону.

Такими є лише деякі з місць, де турбулентність найбільш ймовірно, щоб вразити.

“Я звик багато літати з Хітроу в Південну Африку в якості пілота літака-і я б полетів вниз в Африці. Коли я потрапив в районі екватора, я завжди стикаються з грозами.

“Ця серія штормів поширюється по всьому світу по лінії екватора. Погода і результуюча турбулентність-це результат спекотної погоди та зближення вітрів Північного і південного півкуль."

Капітан Кларк виявлено вузлові аеропорти поряд з екватором, де ви можете відчути турбулентність з-за грози Сінгапур, Майамі, Канкун, Бангкок, Йоганнесбург, Гонконг і Мумбаї.

Хоча ці загальні місця для турбулентності на страйк із-за їх схильності до бурхливої погоди, інший ключовий маршрут, де бовтанку можете удар через Атлантику.

Якщо ви коли-небудь літали з Великобританії в США, ви будете знати, що турбулентність-це досить поширена на шляху — і це з-за струменевої течії в Північній Атлантиці.

Це може бути тернистий шлях через Атлантичний океан між Англією і США.

Реактивна струмінь приносить погода в Великобританію з заходу на схід і на високій швидкості, зосереджені трубки повітря, який тече через море.

Він також відповідає за турбулентності вздовж трансатлантичного маршруту.

Капітан Кларк пояснив: “він часто може бути вибоїстій між США і Великобританією, особливо взимку. Пілоти роблять все можливе, щоб уникнути турбулентності, як це серйозно дратує, як для екіпажу і пасажирів на борту.

“Для цього вони будуть намагатися літати під або за турбулентності. Це дуже поширене, і ви також можете мати плавний політ, — але насправді, ти на милість струменевої течії і свою позицію."

Ще одна область, де турбулентність може потрапити за гори, такі як Альпи і Піренеї.

Це пов'язано з "гірських хвиль", коли потоки вітру вдарив в горах і заважати потоку повітря навколо них.

Капітан Кларк пояснив: “далі на 10000 футів (3050 метрів) гірськими хребтами, ви набагато більш імовірно, щоб мати сильного вітру від 50 до 100 миль в годину (80 км/год 161 км/ч).

До і після сцени з салону Бомбардьє Челленджер 64, який був пошкоджений в результаті сильної турбулентності після польоту в результаті Австралія прив'язкою А380 в травні 2017 року.

"Дуже сильний вітер, пілот буде спробувати і додати деяку додаткову висоту, щоб перетнути гори, такі як Альпи."

“Роду потрясінь, викликаних місцевості може статися скрізь, де є гори (або навіть пагорби) і сильні вітри.

“Наявність такого потрясіння можуть бути самими різними, тому що на спокійний день, може бути дуже мало дме вітер, так що не буде ніяких потрясінь з-за гори. Однак, в будь-якому місці, де є діапазон високих пагорбів або гір, і сильний вітер дме на рівні зустрічі на вищому рівні, ви можете зробити багато завихрень.

“Дуже важко дати список, де така турбулентність може виникати, доки умовах (пагорби/гори і сильні вітри, що дмуть на рівні саміту), це може статися в будь-якому місці в світі.

“Ви навіть можете отримати серйозну турбулентність з-за досить невеликий височини при сильному вітрі, особливо якщо ці пагорби знаходяться поблизу аеропортів, наприклад, при польоті в аеропорт Глазго зі сходу.

"Гібралтар є особливо гарним прикладом, де в безпосередній близькості від скелі до аеропорту означає, що аеропорт може бути закритий, якщо вітер досить сильний, і дме від "неправильному напрямку".

За словами капітана Кларка, а також Альпи і Піренеї, Скелясті гори в США, Пеннінські гори Великобританії, і Анди в Південній Америці також плями турбулентності.

Після турбулентності на рейс "Аерофлоту" в травні 2017 року, яке залишилося 27 людей отримали поранення. Фото: Instagram/krlrgstk

Бовтанка також може бути викликана літаків, що пролітають повз один одного — так само, як коли ви знаходитесь в човні.

Це називається "розбудити" літака, схожими на хвилі у воді.

Капітан Кларк пояснив: “чим більше літаків і чим швидше він рухається, тим більше прокинутися і тим більше він буде заважати повітря. Це може викликати різкий поштовх, якщо інша площина перетинає шлях пробудження.

“Тому управління повітряним рухом повинні тримати певні прогалини між літаками, особливо, коли вони йдуть на посадку в аеропортах.

“Там має бути простір для запобігання турбулентності. Великий літак може викликати досить сильний дзвінок для невеликих літака".

У той час як турбулентність може відчувати тривогу, варто пам'ятати, що це не проблема для літака.

Капітан Кларк сказав: "Якщо тобі страшно, спробуй пригадати, що це просто повітряні ями і що він схожий на Рендж Ровер за кермом за деякі вибоїни".

Сонце онлайн турагентом раніше пояснив, як іноді страшно, навряд чи ви коли-небудь померти від потрясіння.

Загинули в США в результаті турбулентності з 1980 року тільки три людини.

І в той час шокуючих "екстремальних турбулентності" насправді дуже рідко.

Ця стаття спочатку з'явилася на сонце і було відтворено з дозволу.



Категория: Туризм