Чому ви не хочете почути слова 'легкий Віктор на рейс


Опубликованно 25.02.2019 09:41

Чому ви не хочете почути слова 'легкий Віктор на рейс

Багато чого з того, що ми регулярно підслухати є стандартним процедурних речі, які, навіть якщо ми не можемо цього зрозуміти — значить все йде як треба.

Типовим прикладом є "рукоятки дверей і перевірити", яку ви почуєте, коли літак знаходиться у високому ступені готовності до зльоту. Він закликає до дверей, щоб бути готові до екстреної евакуації (у разі необхідності) і двічі перевірив хтось інший.

Але є й інші речі, які ви не хочете чути під час польоту. І нещодавно чергову статтю, обговорення розкопав один з найбільш породжує страх: "Віктор".

В чергову статтю, користувач прийшов на форум, щоб запитати, чи це правда пасажири завжди повинні звертати увагу на слова "просто Віктор" на рейс.

Пілоти мають свій особливий жаргон.

Кевін Барретт, стюардесою 20 років, пояснив сенс фрази.

"Він виступає за евакуацію," пан сказав Барретт.

“Однак, ви в якості пасажира ніколи не почуєте пілот просто так ляпнути. І пасажири вже будуть знати, що є проблема задовго до того, як пілот каже, що це".

Р-н Барретт зазначив у своєму два десятиліття польоту він чув фразу "просто Віктор" тільки під час навчально-тренувальних занять на тренуваннях.

"Цей факт повинен поставити вас у спокої, щоб знати, що в дуже рідкісних випадках виникає надзвичайна ситуація, Ви, нарешті, отримати, щоб побачити, що робота стюардеси дуже приблизно", - сказав він.

“Чому ми витрачаємо тижні на підготовку і два дні кожен рік! Ми збережемо ваші життя!"

Колишній бортпровідник сказав, що є тільки чотири речі пасажирів потрібно робити в екстреній евакуації або просто Віктор — ситуації.

Вони слухають стюардес, слідувати їх вказівками, залишити все позаду, і для виходу, який повинен бути розташований, як тільки ви сіли в літак.

Він сказав, що не всі аварійні посадки потрібно евакуація, і в тих випадках, пілот б сказав, "не евакуювати".

Все, що вам дійсно потрібно турбуватися про те, слідуючи інструкціям екіпажу.

"Але якщо це необхідно, евакуювати, деякі авіакомпанії вже навчені пілоти, щоб просто сказати, що за ПА, 'легкий Віктор'," сказав пан Барретт.

“Тоді ви почуєте бортпровідників перейти в режим евакуації.

"Або пілоти можуть просто сказати 'евакуювати!' Або, він може дати спеціальні інструкції, як евакуювати літак тільки', або він може сказати, 'передні двері тільки' чи 'ні виходу на крило'.

“Іноді у них є інформація бортпровідників. Якщо літак приземляється важко і починається пожежа під праве крило. Башта може побачити це і повідомити пілотам вогонь під праве крило до того, як літак зупинився. Пілот б потім передати це словами 'евакуації літаків залишилося тільки'".

Він сказав, що головне, пасажири не повинні чекати, щоб почути "просто Віктор" на рівному місці.

“Але не завжди прислухаюся до бортпровідників. Я сподіваюся, що це допомагає і ставить вас у спокої", - сказав він.

ІНШІ СЕКРЕТНІ КОДИ ПОЛЬОТУ

Код Адама

Цим користуються співробітники аеропорту, щоб попередити інших працівників зниклої дитини, на честь Адама Уолша, дитина, який був викрадений в магазині у Флориді в 1981 році.

7500

Якщо пілот щебече "7500" це означає, що літак був викрадений, або викрадення загрози.

Аварійні трапи повинні бути активовані на кожну двері на рейс.

В останню хвилину, діловодство

Ти за затримку.

За словами Патріка Сміта з попросити пілота, цієї "папірці" зазвичай перегляд плану польоту, що робити з літаком ваги і балансу запису, або просто чекати обслуговуючий персонал, щоб отримати рейс журнал в порядок.

Перевірити

Якщо ви чуєте цю фразу, як правило, старші бортпровідники, це означає, що аварійні трапи, прикріплені до кожної двері були вимкнені.

Інакше слайд буде автоматично розгортати, як тільки відкрив двері.

Все-телефонуйте

За словами пана Сміта, все-виклик, як правило, частину дверей підготовляти/разоружая процедури.

"Це прохання, що кожен черговий звіт про політ через інтерком від його або її станція — такий собі черговий конференції польоту зателефонувати", - сказав він.

Землю зупинити

Це коли виліт в один або кілька пунктів призначення скоротилися на управління повітряним рухом; зазвичай через відставання руху.

Коли екіпаж говорити про "обладнання", вони буквально говорять про літаку.

Обладнання

Визначення: площину.

"Це не щось дивне про відмову у залученні центральним об'єктом всієї галузі своїм ім'ям?" Містер Сміт сказав.

Польотна палуба

Пілот говорить по кабіні.

Повітряний кишеню

Пілот-говорити за турбулентності.

Рохля

"Експериментальний провезення або стюардеси одна перестановка у складі чергового завдання", - сказав Сміт.

"Це не те ж саме, як по дорозі на роботу або займаючись особистими поїздками."

Двері для прибуття

Інструкція часто чув видається бортпровідників, літак йде на посадку.

"Мета полягає в тому, щоб перевірити роззброєння аварійні трапи, прикріплені до дверей, щоб запобігти їх від розгортання в воротах," Містер Сміт пояснив.

"Коли озброєні, слайд буде автоматично розгортати мить відкрив свої двері."



Категория: Туризм