Деякі пасажири сказали, що вони відчували викрав авіакомпанією
Опубликованно 05.02.2019 11:36
Рейс авіакомпанія Ryanair була заснована на льотному полі вчора в аеропорту Вацлава Гавела у Празі з однієї і тієї ж групи пасажирів знову з запізненням сьогодні.
Рейси FR2767 в Мадрид був заснований близько 9 годин ранку 3 лютого.
Звіти сказав, що пургу постійно погіршувався і не було ніякої їжі або води, доступної, щоб запропонувати пасажирам.
Одна авіакомпанія Ryanair клієнт написав у Twitter, що декілька пасажирів постраждали напади тривоги на запаковані площині, у той час як батьки боролися зі своїми малюками.
Повідомлялося, що пасажири були врешті-решт дозволили покинути літак після шести годин і вийшли в сніг і який виє вітер.
Пасажири були замкнені в літаку протягом шести годин
Як повідомляється, вони провели ніч в аеропорту і відправився в іспанську столицю сьогодні.
У соціальних мережах пасажири скаржилися, що вони були змушені страждати температурі -10 градусів за Цельсієм.
Інші говорили, що вони були "викрадені" у авіакомпанії і не випускали літаки.
За словами одного з пасажирів, Argimiro Перес, на борту були відкладені на сьогодні рейс, поки літак був лід.
Вчора сказала прес-секретар в Menzies Aviation, яка надає послуги для Ryanair в аеропорту Праги, місцевим ЗМІ, що "пасажири будуть ночувати в готелі аеропорту", додавши, що вони повинні виїхати в 10 ранку в понеділок вранці.
Однак, за 10.44 ранку, пасажири були все ще цвірінькають, що вони були на льотному полі.
5 Хорас де retraso де, швидше за все. Dici?ndonos ки ніс інформації Дабан (в будь-якому моменто Ло Хань hecho) када 15 хвилин. Ніс Дії Ан-Ель Авион кон УНА з гострих відчуттів t?rmica де меносов 10 градос р esperando мовчання кон Лос пиріжків calados. Н УНА Сола disculpa @Ryanair_ES ??? VERGONZOSO pic.twitter.com/lKaLNxSWFM— Argimiro Перес (@Aargimiro) 3 Лютого 2019 Року,
Між тим, співробітники аеропорту Вацлава Гавела оголосив про те, що багато рейси були скасовані або відкладені за екстремальних погодних умов.
За даними місцевих ЗМІ, пілот рейсу Ryanair заявили, що вони не змогли успішно обмерзання крил літака вчора.
Пасажири на борту рейсу нарешті сьогодні прибув до Мадрида Після близько 26 годин затримки.
Авіакомпанія Ryanair опубліковане вчора заяву через Twitter.
У ньому говорилося: “сніг в Прага аеропорт і повільний послуг зледеніння, що призводять до затримок.
“Один з наших рейсів була скасована, як екіпаж вийшов з годин. Всім клієнтам були надані місця в готелі і переліт буде працювати завтра.
"Ми приносимо вибачення вплинуло на клієнтів, і ми докладаємо всі зусилля, щоб працювати всі рейси в звичайному режимі."
Ця стаття спочатку з'явилася на сонце і була опублікована з дозволу.
Категория: Туризм