Незвичайні речі і Qantas слід вводити на рейсах


Опубликованно 04.02.2019 20:45

Незвичайні речі і Qantas слід вводити на рейсах

Авіакомпанія випустила дослідження показали, що особливості клієнтів хотіли б бачити на борту, коли він починає літати прямій від східного узбережжя Австралії в Нью-Йорк і Лондон, подвиг це в надії стягнути до 2022 році.

Основні пропозиції від клієнтів:

• Вправа областях: будь то вибивши кілька кілометрів на велотренажері або просто зона для розтяжки, люди прагнуть зберегти свої органи, що діють у польоті.

• Отримання Дзен: клієнти припустив, що вони хотіли б мати віртуальну реальність зони відпочинку на борту і бути в змозі мати аудіо уважність досвід, коли вони на своїх місцях.

Шум скасовуючи навушники також у списку побажань пасажирів. Зображення: iStock Не

• Краще навушників: навушники з шумопоглинання кажуть, щоб змінити світ на рейси і на даний момент вони надаються безкоштовно у бізнес-чи перший клас пасажирів. Але все може змінитися в найближчі кілька років з клієнтами, припускаючи, що всі пасажири повинні мати доступ до них.

• Кафе: let's дивитися на його, іноді, коли це час їжі під час польоту ви просто не в настрої, щоб поїсти. Але потім ти переконуєш себе, ви повинні їсти, тому що ви не знаєте, як довго це буде, поки подадуть їжу. Про драмі. Клієнти вважають, що в майбутньому вони хотіли б мати доступ до кафе на борту, щоб вони могли піднятися і замовити здорову їжу і напої, коли їх це влаштовує.

Народ сказав "Квантас", чого вони хочуть.

Генеральний директор Qantas міжнародні Елісон Вебстер сказав, що авіакомпанія чув відгуки клієнтів і зробимо все можливе, щоб зробити деякі пропозиції, в місце до 2022 році.

"Зараз наше завдання-визначити, де найбільш затребувані і створюють в цьому салоні таким чином, що робить її доступною для клієнтів і комерційно вигідним для авіакомпанії" Міс Вебстер.

"Все знаходиться на столі, і ми раді, що інновації можуть прийти від цього дослідження".

"Квантас" вже має ряд лікувальних і оздоровчих ініціатив в місце для далекомагістральних рейсів, у тому числі спеціально розроблений і приурочений освітлення для просування прокидатися і засинати в потрібний час для пасажирів, щоб допомогти організму адаптуватися до нової тимчасової зоні і в польоті меню, розробленому Rockpool ресторатора і шеф-кухаря Нілу Перрі, який використовує певні інгредієнти страви в різних точках польоту, щоб допомогти сну і неспання.Що він хотів, щоб літати першим класом0:56

Новини.ком.АУ розваги письменник Андрій Bucklow на точку зору подорож через рейс Qantas в перший клас.9 лютого 2018рік назад/дисплей/newscorpaustralia.com/веб/NewsNetwork/спосіб життя - синдиковані/



Категория: Туризм