Лев доповідь повітря: літак не 'крило'
Опубликованно 16.01.2019 03:55
Попередній звіт про аварію від агентства Індонезії з безпеки на транспорті також прицілився в поганому бюджетного перевізника культури безпеки, але не виявити причину аварії 29 жовтня, у якої загинули всі 189 людьми на борту.
Остаточний звіт не може бути поданий до наступного року.
Національний комітет транспортної безпеки слідчого Nurcahyo втомили тримає модель літака, в ході прес-конференції на попередні висновки комітету про своєму розслідуванні аварії Лев авіапереліт 610, в Джакарті, Індонезія. Фото: АП
Боїнг-737 Макс зник з радарів близько 13 хвилин після зльоту з Джакарти, врізався в Яванському морі хвилин після того, як пілоти попросили повернутися в столицю.
Слідчі кажуть, що Лев повітря відкладав на літак назад на службу, незважаючи на неодноразове невиконання вирішити проблему з індикатором повітряної швидкості, у тому числі на другий-останній рейс з Балі в Джакарту.
"Літак був вже не придатний до польотів і не треба було літати," Nurcahyo втомили, начальник авіації при Національному комітеті з безпеки на транспорті (NTSC), в бесіді з журналістами.
Цей знімок зроблений в порту Танджунг Пріок в Джакарті показує індонезійського народу досліджують уламки нещасливого Лев повітря 610 рейс JT в Джакарті. Фото: АFР
Лев повітря оскаржували попередній результат і сказав, що буде домагатися письмові роз'яснення від стандарту NTSC.
"Ми вважаємо, що це твердження не відповідає дійсності", - заявив президент Едвард Sirait сказав. "Літак з Денпасара (Балі) був випущений і було сказано (с) льотної придатності за документами і які фахівці робили".
"Літак був придатний до польотів", - додав він.
Висновки комітету безпеки буде посилити побоювання були проблеми з ключових систем у світі новітніх і найбільш перспективних комерційних пасажирських літаків.
"Але ми поки не знаємо, чи буде це Боїнг або проблеми авіакомпанії", - сказав аналітик авіації Джеррі Soejatman.
Сім'ї та колеги загиблих Лева авіапереліт ДжейТи плакати 610 на палубі індонезійська військовий корабель Кри Банджармасин під час візиту і помолитися на місці аварії. Фото: Гетті
Слідчі вже говорили раніше приречених літаків були проблеми з індикатором швидкості і кута атаки (АОА), обігрів сидінь, спонукаючи Боїнг видати спеціальний бюлетень говорив операторам, що робити, коли вони стикаються з тієї ж ситуації.
Звіт підтвердив, що початковий висновок, заявивши, що літак чорний ящик, виявив проблему з ССХ.
Він також сказав, що літак-це "палиця шейкер", яка вібрує кермо літака колеса-як важелі, щоб попередити про несправності системи — був "активовано і тривали протягом більшої частини бою".
Датчик АОА надає відомості про кут, під яким повітря, що проходить над крилом і каже пілотам, скільки підніме літак стає. Інформація може мати вирішальне значення в запобіганні літака з звалювання.
Колеги загиблих Лева авіапереліт ДжейТи 610 кидають квіти на палубі індонезійська військовий корабель Кри Банджармасин під час візиту і молитися на місці аварії. Фото: Гетті
Приреченого бортовий самописець літака показав, що пілоти неодноразово намагалися виправити свій ніс з направленими вниз, можливо після помилкових даних з АОА датчиків надходить в систему, яка автоматично регулює деякі свої рухи.
Дані чорного ящика показали літак також була проблема, індикатор швидкості повітряного потоку на декілька більш ранні рейси, заявили слідчі, яким ще належить знайти бортовий самописець на дні моря.
Лев повинен вжити заходів щодо підвищення культури безпеки" та підвищення якості його бортові журнали, транспортного агентства.
"Авіакомпанії повинні приймати всерйоз документів", - сказав Soejatman. "Це не було причиною аварії, але це може викликати інші проблеми в навколишньому середовищі вони працюють."
Члени сім'ї тужити після того, як поліцейські передали останки своїх родичів, загиблих в авіакатастрофі Лев 610 політ ЯТ. Фото: Гетті
Незважаючи на сумнівний рекорд безпеки і лавину скарг на неякісну послугу, батько бюджетного перевізника Лев авіагрупи захопив половину внутрішнього ринку менш ніж за 20 років роботи, щоб стати найбільшою авіакомпанією в Південно-Східній Азії.
Запис в Індонезії авіаційної безпеки покращилася з моменту свого авіакомпаній, у тому числі національної авіакомпанії "Гаруда" стали предметом багаторічних заборон від США і європейського повітряного простору для порушення безпеки, хоча вона досі зафіксовано 40 нещасних випадків зі смертельними наслідками за останні 15 років.
Звіт утримався від будь-яких рекомендацій Боїнг, а літак нам Творець потрапив під вогонь критики за можливі глюки на 737 Макс, який надійшов на озброєння тільки в минулому році.
АПА, американський профспілка пілотів авіакомпанії', - сказав Перевізників і пілоти не були проінформовані "Боїнгом" певні зміни в системі управління літаком встановлена на новий максимум варіантів з 737.
"Я дуже здивуюся, якщо Боїнг не ділив всі параметри польоту з льотчиками, спілок і навчальних організацій", - розповів Університету Лідса авіаційний експерт Стівен Райт AFP, додавши, що "умисне упущення буде мати серйозні правові наслідки".
Робітники стоять біля двигуна літака Боїнг-737-Макс, на "Боїнг" 'складальне виробництво з 737 в Рентоні, штат Вашингтон. Фото: АП
У відповідь на звіт у середу, Боїнг сказав: "(компанія) приймає всі заходи, щоб повністю зрозуміти всі аспекти цієї аварії, працюючи в тісному співробітництві з Національною Радою з безпеки на транспорті США в якості технічних радників, щоб підтримувати стандарти NTSC, так як розслідування триває."
Кілька родичів загиблих в авіакатастрофі вже подали позови проти Боїнга, в тому числі сім'я молодого лікаря, яка дебютувала в цьому місяці на своїй шкільній подрузі.
Влада відкликала грим задачі ідентифікації жертв авіакатастрофи, З 125 пасажирами офіційно визнаний після випробування на людські останки, які заповнили близько 200 мішків для трупів.
Категория: Туризм