Цей літак угробив страшний посередині
Опубликованно 07.01.2019 12:15
Йому не вистачає дихання простір в проході і не мають місце, щоб прихилити голову, як нам зробити поруч з вікном.
Ті, хто сидять там часто грабували як підлокітники з їх жадібних seatmates і всякий раз, коли природа кличе, вони мають подвійний жах, коли люди деремося ним, а також має бути людина, яка робить інших.
Ми говоримо про середню сидіння, самих нещасних місць, яка без єдиного перка свого власного.
Але одна авіакомпанія знайшла вірний спосіб, щоб продавати місця на деякі нові маршрути — по угроблению всього посередині.
Кожен боїться середнє сидіння.
Найбільший в Бразилії гол авіакомпанія запускає прямі безпосадочні рейси з Бразилії в США на нових літаках Boeing 737 в наступному місяці.
Більшість 737 три місця по обидві сторони проходу.
Але, щоб зробити тривалі польоти більш привабливими для пасажирів, що на 737 в Бразилії-з нами маршрути, гол угробити середнього місця в преміум економ, замінивши їх таблиці, можуть бути розділені на пасажирів по обидві сторони, авіакомпанія фінансовий директор Річард Ларк сказав CNBC.
А також надання пасажирам відмінний стіл, нова конфігурація також дозволяє більше відстань між ними — рідкісний і дорогоцінний дар у повітряну подорож.
Новий Boeing 737 MAX 8 і літаки будуть літати з Форталеза в Бразилії на північний схід від столиці Бразиліа в Майамі і Орландо у Флориді.
Бразильський гол авіакомпанія зняття середнього сидіння від Боїнгів 737 на деяких маршрутах. Фото: SeatGuru
Пасажири, які вибирають для поліпшеного економічного класу також зможуть насолоджуватися 86.4 см простору для ніг, порівняно з 78,7 см в стандартну економіку.
Гуля сподівається, що зміни будуть спокушати пасажирів, змушуючи платити трохи більше за преміум економ квитки, і допомогти йому компенсувати зростання цін на авіагас.
І це, здається, останній приклад авіакомпанії, нарешті, звертаючись до речі багатостраждальні пасажири скаржаться найбільше.
В минулому році, коли авіакомпанії Qantas представила свій новий преміум-економ-класу на Дрімлайнер літаки літають нон-стоп у Лондоні, на сидіннях з'явилася, щоб виправити багато схоплювання небес: кріслами.
Сидіння були розроблені, щоб відкотити вниз і під замість спинки кидаючи раптом задом в обличчя ззаду, що дозволяє більш особистий простір.
Різниця була в зведення: більшість місць використовується тільки один, але ці місця використовували два.
Квантас виключені деякі загальні подорожі ведмежатники з платними економних місць на Дрімлайнер. Фото: Квантас
Авіакомпанії Qantas також середнього сидіння трохи ширше — значна 7,6 см — для дам середнього натурників настільки необхідний перк.
Інших авіакомпаній, таких як Британські Авіалінії, пасажири повітряного, Ryanair і норвезька вже зроблені ходи у відмові від традиційних кріслами.
"Брітіш Эруэйз", - сказав в січні можна функція відкидаються на економних місць на коротких рейсах, вважаючи за краще заздалегідь місця за рогом з "м'яким відкидаються", що не зазіхає на простір для ніг людини.
І дико суперечливий крок, який в жаху батьки і ради, і всі інші, індійська авіакомпанія Індиго оголосила про каюти чайлд-фрі.
Бюджетний перевізник ввів дітей "тихій зоні" політики в преміум економіку в 2016 році, і хоча багато вітали пасажирів, він відправився в пожежу дискусії в соціальних мережах.
Категория: Туризм