Окремий контроль в аеропортах для рідин і гелів може бути тільки за
Опубликованно 26.12.2018 04:10
Нові технології безпеки випробувана в аеропорту Мельбурна модернізацію існуючого методу сканування сумки пасажирів, що означає, що рідини і гелі, а також ноутбуків і інших електронних елементів, не повинні бути екрановані окремо.
Розумні доріжки розроблена огляду виявлення Смітс компанія бере на КТ пасажирів, ручної поклажі, щоб зробити тривимірні зображення того, що всередині. В даний час, аеропорт огляд використовує 2D-візуалізації.
Модернізована технологія теж очікував побачити цих страшних чергах безпеки рухатися набагато швидше.
Ми не повинні цього робити.
Пілотна програма була запущена з жовтня на Т4 внутрішній термінал аеропорту Мельбурна, яка виконує рейси Tigerair, Jetstar і Рекс.
"Завдяки пілотній програмі ми зможемо краще зрозуміти, як в майбутньому пасажири можуть пройти перевірки без необхідності відмовитися від своїх позицій, що спрощує пуск мандрівника подорож з самого початку," тулламарин начальник авіації Саймон Ганді сказав.
"Як по завантаженості в Австралії аеропорт 24/7 ми будемо продовжувати шукати шляхи впровадження нових технологій та оновлення, які дозволять поліпшити досвід мандрівника з дороги на злітну смугу."
Нові доріжки для сканування велике поліпшення на сучасні технології. Картина: Виявлення Ковалі
Прес-секретар для виявлення Кузнєцов розповів новини.ком.АУ суді в Мельбурні буде тривати до тих пір, поки це було необхідно.
І це, як очікується, буде поширений і на інші великі аеропорти Австралії та регіональними терміналами в кілька років.
"Ми очікуємо масового застосування на внутрішньому і міжнародному терміналах протягом найближчих двох років", - зазначила прес-секретар.
Розумні доріжки повинні бути на 50% ефективніше, ніж традиційні смуги.
Нове обладнання вимагає 3D-зображення вмісту сумки пасажирів, в той час як існуюча технологія працює в 2D. Картина: Виявлення Ковалі
Технологія сканування використовує новітні технології КТ і забезпечує високий рівень безпеки при одночасному підвищенні пасажиропотоку та зниження загальних витрат аеропортів", сказав Смітс виявлення.
Відповідно до недавньої Міжнародної асоціації повітряного транспорту (IATA) опитування, безпеки аеропорту і посадка процесу є два найбільших розчарувань для туристів.
В результаті опитування з'ясувалося, що 57 відсотків пасажирів думали, що це було нав'язливим, щоб видалити особисті речі з своєї сумки і 48 відсотків разонравилось бути попросив прибрати ноутбуки та великі електронні пристрої для роздільного відбору.
Категория: Туризм