Instagram піст, який отримав цей пасажир у біді


Опубликованно 19.12.2018 18:05

Instagram піст, який отримав цей пасажир у біді

Але пасажир, який є нагородами блогерів-мандрівників, хто поділяє коментарі на літак з його 53,000 передплатників на YouTube, випустила відео, що пояснює його "політ хоррор", незважаючи на те, що він вважає спробою авіакомпанії, щоб зупинити його.

Джош Кехілл, який керує GoTravelYourWay блог, займає близько 150 рейсів в рік.

Він був всього кілька годин в Малайзії Airlines рейс MH4 з Куала-Лумпура в Лондон, коли він вирішив, що це був "кошмар" і "найбільшим розчаруванням політ року".

Ютубер і подорожі блогер Джон Кехілл пояснює досвід його "жах" з "Малайзійських авіаліній". Картина: Джош Кехілл

Зважаючи на своїй сторінці в Instagram, де він має близько 20 000 послідовників, Каил писав: “дуже недружелюбно екіпажу (звідки взялися дивовижні малазійського гостинності?), розбите розвага в польоті (запитав у екіпажу, щоб виправити це, і вони ніколи не повернулися до мене), але у мене 13 годин без розваг, жахлива їжа подається на липкий і брудний лоток і на вершині, що я був, ймовірно, призначений на найгірші місця в літаку."

Подивитися цей пост на Instagram

Я тільки на півдорозі через мій рейс до Лондона і я вже можу сказати, що це найгірший політ року. Дуже недружній екіпаж (де робили дивовижні малазійського гостинності?), розбиті розваги на борту (запитав у екіпажу, щоб виправити це, і вони ніколи не повернулися до мене), але у мене 13 годин без розваг, жахлива їжа подається на липкий і брудний лоток і на вершині, що я був, ймовірно, призначений на найгірші місця в літаку... На жаль @malaysiaairlines але це був/є дуже низька продуктивність. Залишилися налаштованими для повного огляду, тільки на мій YouTube! Однак, Малайзія завжди буде моїй улюбленій країні



Категория: Туризм