Авіакатастрофа Лев затвердження іншого життя
Опубликованно 20.11.2018 04:55
Роблячи урочисте заяву в суботу, пошук Індонезії і головний порятунку Мухаммед Syaugi підтвердив, що вони втратили добровольцем індонезійська дайвер в пошуках збитого рейсу.
Syachrul енто, 48, помер у п'ятницю ввечері, в той час як він одужував частини тіла від Яванського моря. Вважається, що він помер від декомпресії.
“Він був знайдений командою САР, втратив свідомість. Його лікували наші лікарі, після того, як він прийшов до тями, його відправили в камеру декомпресії", - заявив Сергій Syaugi на прес-конференції.
"У нас є все обладнання, але Бог говорить інакше."
Пошук Індонезії і головний порятунку Мухаммед Syaugi підтвердив, що вони втратили добровольцем індонезійська дайвер в пошуках літака. Фото: АП
Розповів AFP, що енто був волонтером пошуково-рятувального агентства Isswarto, командир пошуку індонезійських військово-морських сил і рятувальних підрозділів.
У 48-річний водолаз раніше служив у Палу, який у вересні постраждав в результаті землетрусу і цунамі, а також бере участь у відновленні тіла і уламки від аварії літака літак Азії майже чотири роки тому.
Його родина вирішила не проводити розтин і просив його, як і раніше, буде негайно похований, представник Basarnas Юсуф Латіф повідомив Reuters.
Водолази-рятувальники відіграють ключову роль у відновленні людські останки і шматки розбив майже новий Боїнг. 737 Макс.
Станом на суботу в цілому 73 мішків для трупів, кілька, містять залишається недоторканим, були відновлені, але лише чотири з жертв були ідентифіковані.
ВОДОЛАЗИ ВИЯВЛЯЮТЬ НОВИЙ ПІНГ
Дайвери вважають, що вони виявили сигнал, який може бути від мовного самописця і вони вважають, що вони знайшли, що так давно шукали — фюзеляж літака.
Літак впав у води 30 метрів, але сильна течія ускладнювали пошук.
Виступаючи на шостий день пошуків, сказав пан Syaugi, що були знайдені два двигуна і шасі.
"Я сам його не бачив, але я отримав інформацію від деяких дайверів, які вони бачили фюзеляжу", - сказав він на прес-конференції в порту Джакарти, де мішки для трупів, і речей пасажира, сміття спочатку прийняти.
Фюзеляж є основний корпус літака.
Чиновники від Лев група поглянемо на деталі нещасливого Лева JT610 авіапереліт. Фото: АFР
Новий Боїнг-737 MAX 8 і літак занурився в Яванському морі через кілька хвилин після зльоту з Джакарти рано вранці 29 жовтня, загинули всі 189 людьми на борту і загадкових авіаційних фахівців.
Бортовий самописець або чорний ящик, був відновлений в четвер і сказав містер Syaugi був "низький пінг сигналу" керівництво по сонар локатор, який може бути в чорному ящику диктофон.
Водолазів і дистанційно керованих транспортних засобів перебували в пошуку підозрюваних розташування, так як в суботу вранці.
Слідчі роблять все можливе, щоб спробувати отримати дані з частково пошкоджених чорний ящик відновився в четвер. Вони сподіваються, що відкриття другого чорного ящика, а також фюзеляж, дасть відповіді на запитання, що стало причиною смертельної аварії.
Слідчий оглянути уламки вилучають із Яванського моря. Фото: АП
Сайти відстеження польоту показують літак мав безладні швидкості і висоті протягом 13-хвилинний політ в понеділок і попередній рейс в неділю з Балі в Джакарту.
Пасажирів на рейс в неділю повідомив, страшні спуски і в обох випадках різних екіпажів просять повернути їх в аеропорт вильоту незабаром після зльоту.
Лев стверджував, технічна проблема була усунена після польоту в неділю.
РОЗСЛІДУВАННЯ БОЇНГА НЕСПРАВНОСТЕЙ РОЗКОПУЄ
У дослідження 10 нових літаків Boeing 737-максимум 8 літаків, що належать Лев і флагманський перевізник Гаруда індонезійська Мінтранс виявив недоліки в двох інших, в тому числі в кабіні індикатор проблема, з якою аналітик попередив, можуть бути схожими, повідомили в розбився Лева повітряної струменя.
Трохи деталей були випущені, але міністерство заявило, що подивився за півтора десятка літаків і виявив, що проблема пов'язана з його дисплей кабіни, а інший був глюк в системі стабілізації струменя.
Частина нещасливий Лев повітря JT610 рейсу чорний ящик, реєстратор даних рейсу, після того, як її витягли з Яванського моря в четвер. Фото: АFР
Обидва Лева-належить літаків вимагало нових компонентів, що він сказав.
Аналітик авіації Дуді Судибио сказав, що питання дисплей кабіни може включати в себе швидкість і висота Глюк повідомили в приречений літак.
Потім р-н Судибио підкреслив, що з літаків, "навіть якщо є один маленький недолік-він не повинен літати".
Якщо є проблема з новим Боїнг-737-максимум 8 літаків, які будуть мати наслідки для листівок по всьому світу, включаючи Австралію.
Зрозуміло, незаймана Австралія має 30 літаків Boeing 737 MAX 8 і літаки на замовлення, причому перший з них повинен прибути в листопаді наступного року.
Члени сім'ї та родичі Hizkia Jorry Saruinsong, один із Лев жертв авіапереліт, сумуємо у лікарняний морг в Джакарті. Фото: АFР
ПОГАНІ ПОКАЗНИКИ БЕЗПЕКИ
Авіакатастрофи Лев-це найстрашніша катастрофа авіакомпанії в Індонезії, починаючи з 1997 року, коли 234 осіб загинули на рейс Гаруда біля Медан.
В грудні 2014 року, рейс AirAsia з Сурабая в Сінгапур занурився в море, загинули всі 162 на борту.
Індонезійських авіакомпаній було заборонено у 2007 році від польотів у Європі із-за міркувань безпеки, хоча кілька було дозволено відновити послуги в наступному десятилітті. Заборона був повністю знятий в червні. США зняли десятирічного заборони в 2016 році.
Частини літака двигун, витягнута з моря під час пошукових робіт в Яванському морі, на північ від Караванг. Фото: АFР
Лев повітря-одна з наймолодших авіакомпаній в Індонезії, але і стрімко зростала, летять на десятки внутрішніх і міжнародних напрямках.
Він агресивно розширює свою присутність у Південно-Східній Азії, що швидко розвивається області понад 600 мільйонів людей.
Категория: Туризм