Перші тіла знайшли в індонезійській авіакатастрофі
Опубликованно 19.11.2018 00:55
Питання, які повинні служити застереженням, такі як швидкі спуски, які, як повідомляється, пасажири в жаху, відбулися на літаках Boeing 737 MAX 8 і літак, перш ніж він взяв його останній політ в понеділок.
Ці найважливіші факти з'явилися, як засмучені родичі надали зразки ДНК, щоб допомогти ідентифікувати жертв смертельної аварії.
Рятувальники знімають мішок із сміттям, вилучене з води, де Лев JT610 авіапереліт, як вважають, розбився. Фото: АП
Два пасажира на попередній рейс літака в неділю з Балі в Джакарту описані проблеми, які викликали роздратування і тривогу.
Алон Soetanto сказав TVOne , що літак впав раптом кілька разів в перші кілька хвилин його польоту.
“Про трьох до восьми хвилин після того, як він злетів, я відчув, як літак втрачає владу і не в змозі піднятися. Це траплялося кілька разів під час польоту", - сказав він.
“Ми відчували себе як на американських гірках. Деякі пасажири почали панікувати і рвати".
Двох-місячного літак потім занурилися в Яванське море на наступний рейс, JT610, у понеділок, 13 хвилин після зльоту з Джакарти на острові Суматра.
Його пілот запросив зазор, щоб повернутися в аеропорт через 2-3 хвилини після зльоту, вказує на проблему, хоча причина аварії все ще залишається невизначеним.
Індонезійський президент Joko Видодо огляд уламків, витягнутих з води. Фото: АП
Лев президенту повітря Едварда Sirait сказав, що були повідомлення про технічні проблеми з попереднього рейсу з Балі, але вони були вирішені у відповідності з процедурами виробника літака.
Авіакомпанія не відповідає на запити, щоб переконатися, що документ нібито Лев повітряному повідомленні від неділю, що описано неточну швидкість і свідчення висоти після зльоту.
В докладний пост онлайн, індонезійська телеведучий Кончіта Керолайн, яка була на рейс в неділю, сказав, що талон був відкладений більш ніж на годину, а коли літак буксировался за технічної проблеми змусили його повернутися до своєї парковці.
Родичі занімілих від наданих зразків горя для аналізу ДНК, щоб допомогти ідентифікувати жертв Лев авіакатастрофі літака як з'явилися рахунків, проблем на попередньому рейсі літака. Фото: АП
ШАЛЕНІ ПОШУКИ ЧОРНОГО ЯЩИКА
Сотні рятувальників продовжують пошук морях, де літак розбився у вівторок, в той час як знавіснілий члени сім'ї з усіх сил, щоб осягнути раптова втрата близьких в результаті краху нового літака з досвідченими пілотами в гарну погоду.
Уламки повітряного судна та особистих речей, включаючи ідентифікаційні картки, одяг і сумки розкидані в море були розкладені на брезенти в порт в Північній Джакарті і сортуються в пакети для доказів.
Начальник медичного підрозділу поліції, Артур tampico aguascalientes в, сказав, що це отримало десятки частин тіла для виявлення і чекають результатів тестів ДНК, як очікується, займе 4-8 днів.
Фахівці "Боїнг", як очікується, прибуде в середу в Джакарті, щоб допомогти з розслідуванням аварії, Національний комітет Індонезії з безпеки на транспорті заявив.
Рятувальники оглядають частини розбився Лев літака в ході пошукової операції в водах Танджунг Караванг. Фото: АП
Експерт з авіації розповів CNN, важливо, що чорний ящик знайшли швидко, тому що літак був приречений нової моделі.
"Це майже неможливо сказати, що сталося", - Аластер Розеншейн сказав CNN.
“На даний момент, якийсь механічної несправності-це, напевно, швидше за все, але це чисто спекулятивний характер.
"Що сталося тут, могло вплинути на таку ж модель літака, що летить в інших частинах світу", - сказав він.
Мінтранс розпорядився провести перевірку всіх літаків Boeing 737 MAX 8 і літаки в Індонезії, але влада не заземляючи нові моделі.
"Я доручив авіакомпаніям провести перевірку всіх літаків Boeing 737-Макс (літаки)", - сказав міністр транспорту буди Карья Сумади.
Стихійне лихо спровокувало побоювання з приводу безпеки в швидко зростаючих Індонезії авіаційної промисловості, який недавно був виведений з Європейського Союзу і США "чорні списки".
Індонезійська морської поліції стоять в строю на своєму судні, як президент Індонезії Джок Видодо відвідав пошуково-рятувальних робіт Центру. Фото: АFР
ОСТАНКИ ДИТИНА ОДУЖАЛА
У Джакарті доків, чиновники взялися за грим завдання відокремлюючи людські останки з уламків літака і витягують особисті речі, відправка частин тіла, у тому числі останки дитини — в лікарню для проведення аналізу ДНК.
Розтягнувшись вздовж доку була зростаюча колекція предметів, зірваних з моря — один черевик, відірвані шматки одягу, гаманці і сумки, розкидані серед літакових крісел позбавлені синій покриває тільки наслідки аварії.
Рятувальники оглядають частини розбився Лев літаком. Фото: АП
Родичі занімілих від наданих зразків горя для аналізу ДНК, щоб допомогти ідентифікувати жертв.
Член сім'ї плаче в поліцейському госпіталі в Джакарті. Фото: АП
Боїнг-737 Макс, який пішов на службу всього кілька місяців тому, прискорився, як він несподівано втратив висоту, а потім зник з радарів 13 хвилин після зльоту, при свідках кажу, узкофюзеляжным реактивним занурився у воду.
Десятки водолазів, які брали участь у відновлювальних роботах поряд з вертольотів і кораблів.
Влада намагається визначити місце розташування розбили літака і бортові самописці, як очікується, буде важливо для розслідування.
Були і 178 дорослих пасажирів, одна дитина, двоє дітей, два пілоти і шість бортпровідників на борту.
Рятувальники проводять пошукову операцію. Фото: АП
ЗАСМУЧЕНІ РОДИЧІ ВТРАТИЛИ ВСІ
Десятки родичів стікалися в будівлю госпіталю використовується для ідентифікації жертви.
"У моєї дочки немає чоловіка, мого онука більше немає батька," Скорботна Setiyono Харі сказав, що в Поліцейській лікарні, посилаючись на його зниклого сина-в-законі.
Фебби Mellysa було четверо родичів на борту приреченого літака, у тому числі її брат, його дружина та їхній п'ятирічний син.
Взуття та частини розбився Лев літаком серед витягнутих уламків. Фото: АП
"Ми намагалися викликати мій двоюрідний брат і його дружина так багато разів, але їх телефон не активний," вона сказав AFP.
"Вся сім'я в замішанні, Що робити далі". Пошук рятувального агентства Індонезії і виключила можливість знайти тих, що вижили з ударостійкого аварії у воді близько 30-40 метрів в глибину.
"Ми прагнучи виявити уламки літака з допомогою п'яти військових кораблів, оснащених гідролокатором для виявлення металу під водою", - сказав Юсуф Латіф, заявив офіційний представник індонезійського пошуково-рятувального агентства.
ІСТОРІЯ ПІЛОТА РОЗГЛЯНУЛИ
Літак був на шляху в місто Пангкал Пінанг, відправна точка для пляжу і сонця туристів на прилеглі острови Белитунг, коли він випав з контакту близько 6:30 ранку (2330 мск).
Пілот і другий пілот мав більше 11 000 годин часу польоту між ними і відбулися недавні медичні огляди та тестування на наркотики, перевізник сказав.
Аналітики авіації сказав, що це занадто рано, щоб визначити, що стало причиною аварії, але вони сказали, що слідчі будуть дивитися на все, катастрофічна механічна несправність і помилка пілота, погодні умови або незвичайні кабіни активності, що може вказувати на угон або самогубство пілота.
Президент Індонезії Джок Видодо оглядає знайдені уламки від нещасливого Лева авіаперельоту. Фото: АFР
У понеділок, Лев визнав повітря літак повинен був невстановленому технічна проблема виправлена в Балі, перш ніж він був доставлений назад в Джакарту, називаючи це "нормальна процедура".
Дані від польоту запропонували, що літак вже літав хаотично і технічних журналів, що циркулюють у соціальних мережах вказав на різній швидкості і висоті над рівнем моря на капітана і першого офіцера інструменти.
"Неясно, чи є проблема дійсно була вирішена, оскільки приречений рейс першого вильоту після того, як проблема була нібито встановлена", - сказав Фан.
Індонезійські члени криміналістів досліджувати частини літака, видобутих в районі, де Лев приблизно розбився літак.
На свій останній рейс, літак їхав набагато швидше, ніж можна було б очікувати, але пілот не оголошував надзвичайного стану або спроба посадки на воду.
"Це може означати, що літак вийшов з-під контролю", - сказав аналітик авіації Дуді Судибио.
У минулому році "Боїнг" припинив випуск економічних літаків 737 MAX за кілька днів до своєї першої комерційної поставки через проблеми з двигунами.
Лев повітря, Індонезії, найбільшої бюджетної авіакомпанії, яка займається величезне розширення, оголосив раніше в цьому році була покупка 50 Боїнгів 737 максимум 10 літаків для 6,24 млрд.$.
ТРАГІЧНИЙ ФІНАЛ СЕЛФИ
Хвилин до приреченого Лев авіапереліт впав в океан, наречений людина був повідомленнями його дружиною і навіть прислав їй селфи.
Деріла каналу відображення, 22, був одружений на своїй дружині, Lutfinani Ека Путрі менше двох місяців, і він був на шляху, щоб почати свою роботу в якості працівника круїзний корабель.
Деріла каналу відображення надіслав фото з дружиною хвилин до катастрофи. Фото: Facebook
МС Путрі дитинства мила відправив фото в 6.01 ранку, одягнений в зелену медичну маску і дивиться в камеру. Вони з любов'ю листувалися, поки він був на літаку.
Пара зупинилася повідомлень у 6.12 перед тим, як літак злетів вісім хвилин потому. Незабаром після, г-жа світу Путрі перекинувся.
"Коли я побачив новину, я виявила, що номер рейсу у квитку фото Деріла послав," МС Путрі журналістам.
"Я відразу почав плакати".
Поліцейські несуть тіло мішок, що містить залишки з яких Лев пасажирський літак розбився в порту Танджунг Пріок в Джакарті. Фото: АП/Татан Syuflana
Пошук і рятувальники сидить поруч з сумкою, тіла і особисті речі жертв Лев повітря 610 політ ЯТ. Фото: Ед Рей/Getty Зображення
Категория: Туризм