Речі гарантовано розсердити бортпровідник


Опубликованно 03.11.2018 16:33

Речі гарантовано розсердити бортпровідник

Вони зобов'язані виступати в якості судді, поліцейські, бармени, і група терапевтів, весь час намагається зберегти рівновагу ходьбі вгору і вниз по проходу літака.

Якщо ви хочете бути щасливим мандрівник (і не викинули з літака), ви повинні дізнатися про те, які помилки стюардеси.

Від інтернату до відходу, ось деякі з речей, які Ірк ваш екіпаж, за даними гливи.ком.АУ.

Посадка

1. ПАСАЖИРІВ, ЯКІ ВІДМОВЛЯЮТЬСЯ РУХАТИСЯ

"Багато разів ми хотіли обзавестися сім'ями, що є окрема вітальня в інтернаті процес і вона б льотний екіпаж, щоб вирішити (проблему)", - говорить Сара Walbolt, колишньої стюардесою для Скайуэст, хто зараз блогів на сайт даху і сковорідці.

Бортпровідники плюси у вирішенні спорів про вітальні. Зображення: iStock Не

“Більшість людей є великими і допомогти. Але це дратує, коли у вас є бізнес-туристи, які летять одні, але не хочуть міняти своє місце для сім'ї з дітьми, які хочуть подорожувати разом".

Якщо пасажир отримав протидію з боку людина не бажає рухатися, МС Уолбут порадили телефонувати як можна швидше за допомогою сервісної кнопки і дозволяючи екіпажу піклуватися про проблему.

"Ми можемо вийти на інших людей, і завжди є хтось, хто готовий допомогти", - сказала вона. "Ми навіть можемо зробити, що не бажає пасажирський рух, але ми не хотіли нікого силою".

2. НАВМАННЯ СУМКА ДЛЯ ЗБЕРІГАННЯ

Ви, напевно, бачили тих пасажирів, які кинули свої сумки в першу-ліпшу надземний відсік. Добре, що вийшло багато.

"Це зводить мене з розуму коли я бачу хлопця, пхаючи його 26-дюймовий валізу (валіза) в сміттєвий бак вище рядки 6, потім продовжується на його місце у рядку 52", - сказав капітан Патрік Сміт попросити пілота.

Верхній відсік є джерелом розчарування для пасажирів та бортпровідників. Фото: Thinkstock

“Я знаю, що це заманливо, але це викликає вперед контейнери швидко заповнюються. Люди, що сидять на передніх тепер повинні подорожувати назад, щоб покласти свої речі, а потім повернутися вгору, уповільнення все вниз. Після посадки, ці ж люди повинні боротися свій шлях назад знову, в той час як всі інші намагаються вийти".

Містер Сміт подумав, що призначені багажні полиці повинні супроводжувати призначеної вітальні.

3. ЛІНИВИЙ ВИСОКИХ ЧОЛОВІКІВ І ЖІНОК

Дивовижне кількість високих чоловіків і жінок очікується, що стюардеси, які іноді коротше, щоб підняти свої сумки на верхню полицю, МС Уолбут сказав.

Це було більше смішно, ніж обтяжуючих, сказав, - додала вона.

ГОТУЄТЬСЯ ДО ЗЛЬОТУ

4. ЗУБРІННЯ РУЧНОЇ ПОКЛАЖІ

Ми всі бачили пасажира, який намагався переконати стюардеси ручної поклажі, який був занадто великий, щоб поміститися під сидінням було б просто чудово, як для ніг.

МС Уолбут сказав, що багато пасажирів не розуміли, що прохід повинен бути чітко у відповідності з Федеральними авіаційними правилами, щоб люди могли швидко залишити у разі необхідності.

Проходи повинні бути очищені відповідно до закону в разі виникнення надзвичайної ситуації. Зображення: iStock Не

5. ХОВАЄТЬСЯ РЕМІНЬ БЕЗПЕКИ

Якщо ви думали, ви були розумні, поклавши ковдру на колінах, щоб приховати є чи не ви вже звернули ремені, стюардеса, ймовірно, на вас.

МС Уолбут в польоті екіпаж повинен був винахідливий спосіб боротьби з цією проблемою.

"Мій капітан часто говорив мені, що коли я роблю остаточний огляд салону, щоб надати йому номери місць пасажирів, які намагалися приховати той факт, що вони не пристебнуті ременем безпеки", - сказала вона.

“Я передав номери місць перед тим, як закрити колоду двері польоту. Капітан оголошує по селектору, що його панелі індикатор ременя безпеки показали, що для заданих чисел ще не були забезпечені. Він просив усіх перевірити і переконатися, що їх ремені були затягнуті.

"Раптом, ти бачив, як пасажири намагаються пристебнутися!"

6. НЕ ВИМИКАЮЧИ ЕЛЕКТРОНІКИ

Пасажири намагаються перехитрити бортпровідницю і зберегти свій мобільний телефон увімкнено, ймовірно, сталася на кожен літак.

На одному рейсі МС Уолбут працював, бізнесмен відмовився вимкнути свій ноутбук, тому що він занадто багато листів писати. Рейс довелося затримати свій від'їзд і капітан повернулися на місце цієї людини і попросив його, щоб вимкнути комп'ютер.

"Бізнесмен продовжував говорити, 'просто дайте мені ще одну хвилину. У мене є що мені потрібно закінчити", - сказала вона.

Пасажири часто ігнорують інструкції. Зображення: iStock Не

"Пасажир закрив свій комп'ютер, але коли ми були на злітній смузі, інший мандрівник зазначив, що йому було набирати заново."

МС Уолбут пояснив ситуацію капітану, який відповів: “Скажи [пасажир] для виходу з літака останнім. Там буде влада чекає його".

МС Уолбут слідував наказам, і сказав чоловік зблід, як лист.

"Він не знав, що у нас цей орган", - сказала вона.

Пасажирові довелося дати свідчення владі і був поміщений у Федеральної Авіаційної Адміністрації подивитися список за порушення.

7. З'ЯВЛЯТИСЯ П'ЯНИМ

Справа з п'яним пасажиром було не весело для бортпровідника. На одному рейсі МС Уолбут працював, п'яний літун прийшов і кричав: "Я збираюся зробити сьогодні ввечері поклав!"

Коли екіпаж спробував отримати тусовщик покинути рейс, який був останнім за маршрутом, що нічний пасажир покликав і сказав: “Ні, я буду добрим. Я буду хорошою".

Використовуючи її групи навичок психології, МС Уолбут на домофоні польоту і пояснив ситуацію пасажирам.

"У нас є людина, яка дуже хоче повернутися додому, але він багато випив", - сказала вона в салоні.

Пасажири, які занадто багато п'ють-це величезна проблема для екіпажу.

"Ми збираємося прийняти це рішення разом, і якщо ми вирішимо прийняти його, він наш на весь політ."

Присутні пасажири проголосували в стані сп'яніння індивід із підняттям рук.

"Таким чином, ми показали йому, що ми хотіли, щоб він залишився — протверезіти і летіти додому на наступний день".

8. ПРОСИТИ ПРО ЩО-ТО ПІД ЧАС ЗЛЬОТУ

На більшості рейсів є багато часу, щоб отримати склянку води. Якщо це терміново, то найкращий час для помилок бортпровідник не під час зльоту.

ПІД ЧАС ПОЛЬОТУ

9. ЛІКУВАННЯ HOSTIE ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ:

Хоча кілька людей бачили, стюардеси як мають домінуючу роль, що було насправді правда, пані Уолбут сказав.

Вони були на літаку, щоб переконатися, що залишилися цілі і здорові — не чекати на кожен їх каприз.

10. Підгін

Ніхто не любить натиснуто, але багато людей досі вважають його відмінним способом, щоб привернути чиюсь увагу.

Якщо ви вважаєте, що бортпровідник не бачачи вас, подумайте ще раз. Є шанси, що він або вона просто зайнята і зосередитися на інший пасажир.

11. ВИСИТЬ НА КУХНІ

Ви хочете незнайомець посидіти за столом або стояти поруч з вами, поки ви намагаєтесь працювати? Це одна річ, щоб розім'яти ноги, а інший, щоб перетворити камбуз в свій постійний офіс.

Камбуз-це не зони, загальний холод.

12. ТРИМАТИ ВАШІ НАВУШНИКИ

Діставши свої навушники під час розмови не складно. Коли ви залишаєте їх, ви часто закінчують кричати на стюардесу.

13. ЗРОБИТИ СВІТ ВАШ ПІДНІЖКА

Не вішайте ваші ноги або ноги на підлокітник, вікно, або спинки сидіння. Якщо вам потрібно більше місця, купити квиток у перший клас.

14. ХОДИТИ БОСОНІЖ

Стискаючи сотні людей металевий циліндр неминуче створюють мікробів середу. Ходити босоніж просто додає до менш-ніж-ідеальної атмосфери.

15. СКАРЖИТИСЯ НА ЇЖУ

Є багато причин, чому більшість літаку харчування не заслуговує зірки Мішлен. Ваш екіпаж нічого не можемо зробити, щоб поліпшити якість і вибір їжі.

16. ЗАПИТ НА ЗМІНУ ТЕМПЕРАТУРИ

Розходження в думках стосовно найбільш відповідну температуру в салоні, ймовірно, виникають. Стюардеса не може змінити температуру всередині літака, так що це не допоможе запитати.

Багато пасажирів наполягають на залишаючи свої навушники, навіть коли вони повинні бути звернути увагу.

17. УРАЖЕННЯ МОЖУТЬ ПІД ЧАС ПОСАДКИ

Ви знаєте, що ви повинні сидіти після коліс для посадки падіння. Тому, якщо ви знаєте, що ви будете мати, щоб використовувати кімнату відпочинку, постарайтеся планувати заздалегідь.

Висадка

18. ЗАЛИШАЮЧИ ЗА СОБОЮ СМІТТЯ

Екіпаж приходить через мішки з сміттям кілька разів під час польоту. Вам дійсно потрібно, щоб наповнити порожній кубок на спинці сидіння кишеню три хвилини до висадки?

19. ЗАБУВШИ МОБІЛЬНИХ ТЕЛЕФОНІВ

У той час як втрата мобільного телефону може бути обтяжливим для власника, він також може бути проблемою для бортпровідника, який повинен представити товар і робити все від нього залежне, щоб повернути його. Робіть все можливе, щоб двічі перевірте ваш куточок сидіння перед від'їздом.

Посилання по темі:

• 14 речей про бортпровідникам ви напевно не знаєте

• 5 банщик історії політ жахів

• 7 пунктів, усі бортпровідники носять в сумках

• Банщик акції Політ її кращих туристичних секрети краси

Ця стаття спочатку з'явилася на руках.ком.АУ і була відтворена з дозволу.



Категория: Туризм