Не робіть цього туриста оренда $1400 помилкою автомобілів
Опубликованно 16.10.2018 20:17
Машина була криво кермо, але він вважав, що не впливає на продуктивність автомобіля — і це не.
Але після цього він повернувся в автомобіль і видав за додаткову плату 1400 $з класичних помилок прокатної компанії Містер Сьюелл Новачка був викритий — він потребував допомоги некомерційних захист прав споживачів Елліотт консультантів і допомогти виправити.
Містер Сьюелл сказав він зауважив, що кермо був криво, так як він був за кермом його автомобіля парк прокату автомобілів компанії Alamo у Вашингтоні, округ Колумбія. Він нічого не сказав, Якщо це було б нормально.
"Це не було проблемою, оскільки транспортний засіб, здавалося, постійно відстежувати", - сказав він.
Аламо, як і більшість інших компаній з прокату автомобілів, має орендарі несе відповідальності за шкоду, зазначив після повернення транспортного засобу.
Масивні Білл 1395 $від батька Аламо підприємство прийшов після того, як Містер Сьюелл повернувся в автомобіль шість тижнів.
Підприємства розповів пан Сьюелл він повинен був покрити витрати на заміну автомобіля рейкової передачі.
В основному, це покладали на нього відповідальність за криво кермо, тому що він хоч і каже, що це було, коли він отримав його, він не ясно це було вже тощо.
Скотт Сьюелл не думаю, що криво кермо був крутий, і, поки його не на дорозі, це було, коли він отримав рахунок.
Після і назад з пошкодженням блоку відновлення підприємства, в якому містер Сьюелл заперечував відповідальність за криво кермо, виявилось, компанія була сповнена рішучості закликати його до відповідальності.
"Наші автомобілі ретельно перевіряються за повернення щоразу," компанія відповіла йому по електронній пошті.
“Якщо збиток був пропущений, і вказав відразу б і подивилися на нього. Наша команда спір подивився на це, і не було ніяких пошкоджень до прокату."
Підприємство погрожував повідомити про нього у кредитне агентство, і додати його в свою "не взяли список".
Містер Сьюелл спочатку погодився заплатити меншу вартість у розмірі 693, але зв'язався з пропагандистською Елліот за допомогою в боротьбі обвинувачення, впевнений, що він виграє в суді.
Крістофер Елліотт з Елліот пропаганди сказав, що коли він прийшов у прокат автомобілів промисловості, замовником був часто винен поки не доведено протилежне.
"Для цієї конкретної проблеми, оренда авто Аламо, там була тільки одна річ, яку Сьюелл могли б зробити, щоб уникнути цього", - сказав він.
"Він міг би повернули машину і попросили інший".
І він сказав, що це був урок для всіх.
“Якщо ви зловите навіть натяку на проблеми з вашим автомобілем, відразу повернути його. Який може варіюватися від 'це зводить смішні" на " цей світ продовжує клацати далі. Кривий кермо-це, безумовно, викликає занепокоєння", - сказав він.
Містер Елліот до і після фото-завжди гарна ідея, як вони могли довести, що вм'ятина або подряпина вже є, якщо клієнт взяв на себе відповідальність за машину.
Але оскільки це була механічна проблема, фото було б все одно марно.
"Компанії з оренди автомобілів знають, наскільки ефективні загроз в свій кредитний рахунок в отриманні вам платити", - сказав він.
“Вони також знають, що у вас немає ресурсів, щоб боротися такий позов в суд малих позовів.
"Підприємство виграло цей раунд, хоча він і передав Сьюелл ключі до машини з кривим кермом".
Володимир зв'язався підприємства Елліотт, материнська компанія, і вона погодилася відмовитися від своїх претензій і повернення Містер Сьюелл в $693 він вже заплатив і не повідомити про нього у кредитне агентство.
"У Аламо зміг обґрунтувати це твердження, Я б порадив йому виконати вимогу", - сказав містер Елліот.
"Але там було дуже багато сумнівів з приводу цієї проблеми Аламо прокат авто".
Суть така: якщо ви не орендуєте автомобіль, або що-небудь, говорити про будь-яких вад, перш ніж піти з ним, навіть якщо здається, що нічого страшного — це буде дуже важко довести, що ви не відповідали за один раз ви здати його назад.
Категория: Туризм