Планується нове життя для таємних покинутих тунелях під Сіднея
Опубликованно 09.10.2018 05:50
Незважаючи на Іноді пробирающая до кісток атмосфера і розповіді про привидів в її далеких куточках, міністр транспорту штату Новий Південний Уельс Ендрю Констанс сказала підземного комплексу-це "прихований скарб", що може принести новий імпульс в 2 мільйони доларів в державну казну щорічно.
Сент-Джеймс тунелі були побудовані як частина не завершена залізнична лінія від східної околиці міста до північних пляжів.
Але з 1920-х років єдиними мешканцями були військові під час Другої світової війни, вугри в підземному озері і, за чутками, тих, хто цікавиться окультизмом.
Відмовившись від можливості коли-небудь використовувати тунелі для використання рейок, уряд вирішив, що замість того, щоб взяти поїзд, Сіднея і туристи можуть захотіти перекусити, а замість еспресо-мартіні.
Одному із занедбаних залізничних тунелів у Сент-Джеймс. Картина: Джон Фотіадіс
Незважаючи на накопичені завали, даху капає і графіті размалеваны стіни, Містер Констанс сказала, що це буде відносно простий процес, щоб перетворити тунельний комплекс площею 6000 метрів від моторошних камерах для невеликих барів і кафе.
“Ми збираємося відкрити цей поїзд лінії таким чином, що не очікується. Взяти ці 100 років вилучені з ужитку залізничних платформ і тунелів і перетворити їх в можливості для всіх, щоб насолоджуватися," сказав він.
Мова в новині.ком.Містер Констанс au сказав, що він міг собі уявити, старому залізничному вагоні, який стояв на ніколи не використовував платформи і перетворилася в модний бар або ресторан.
"У Лондоні вони відкрили деякі свої покинуті тунелі і там створюєте щось в районі мільйона фунтів в рік (АУ$1,8 млн) для держави", - сказав він.
Непоказний двері в Сент-Джеймс станція веде до не використовуваної платформи. Фото: Бенедикт Брук
Уряд сподівається, що бари та ресторани будуть відкриті в просторі. Фото: Бенедикт Брук
Інженер Джон Брэдфилд, який був відповідальний за більшу частину форми поточної мережі залізниць Сіднея, включаючи систему тунелів, також керував будівництвом моста Харбор-Брідж.
Дійсно, міст був розрахований на перевезення чотирьох залізничних шляхів. Два використовуються для лінії північного узбережжя Т1 в той час як два, давно покриті асфальтом, призвело б вниз до нині законсервованих тунелів.
Ознаки давно забутих платформ легко виявити. Місцеві пасажири помітили, як Сент-Джеймс станція має площу платформи більше, ніж майже будь-якої іншої станції КБР — це тому, що він був розроблений, щоб мати ще одну пару доріжок, що проходять через.
Повною мірою, як великий вокзал Сент-Джеймс повинна була бути стане ясно, коли ви йдете за непримітною зеленої двері.
Там, у напівтемряві, повністю обладнана, але невживана платформа існує в очікуванні поїзда, який ніколи не прийде.
Так були впевнені в початку 20-го століття транспортні планувальники, що платформи будуть використовуватися, станції знаки були прикріплені до стіни і прокладені доріжки.
Знаки були прикріплені до стіни, але платформи ніколи не буде використовуватися. Картина: Джон Фотіадіс
Як тунелі покинути станцію і занурити в густу чорноту — у бік Гайд-парку в одному напрямку і парламентом нового Південного Уельсу, в іншій — гуркіт поїзда з довколишніх оперативних ліній хитає десятиліття накопичилося пилу на трасі ліжку.
Руїни лізти на стіну, а в місцях, маршрутах дерева, зарився в від вищевказаного парку.
Один з підземних просторів поперли, довго на одному-кілометровий тунель називають озеро Сент-Джеймс і сказав, щоб бути домом для декількох вугрів. Ця частина буде залишатися під забороною.
Система, частина п'ять кілометрів занедбаних залізничних тунелях, яка включає в пустельній платформи як на центральному, так і Редферн станцій, приваблює шукачів гострих відчуттів і навіть дьяволопоклонников, за даними транспортної босів.
“Чи існують привиди тут? Є окультизм? Може бути, є трохи все," головний виконавчий директор Сідней поїздів Говард Коллінз сказав.
Але тільки духи він сподівається, що найближчим часом з'явиться кілька алкогольних роду.
Сідней поїзда генеральний директор Говард Коллінз (праворуч) з міністром транспорту Андрієм Констанс (ліворуч), досліджуючи тунелі. Фото: Бенедикт Брук
Зараз вона покинута, це простір може стати наступним КБР обов'язково відвідайте бар. Картина: Джон Фотіадіс
"Я не хочу втратити історичний вигляд; ми повинні святкувати залізниць, Брэдфилд, і вся ця частина міста, що тут поховані і сховані під Сіднеєм."
Уряд просило міжнародних агентів з нерухомості компанії CBRE зазивати вираження зацікавленості в простір з надією перетворення роботи можуть початися в наступному році.
Сказав містер Констанс простір "з чистого аркуша". Але натхнення прийшло від центрального вокзалу в Нью-Йорку, який має всесвітньо відомі підземні устричний бар, і Вашингтон, де покинуті тунелі трамвай зараз художня галерея.
“Місця, такі як Сент-Джеймс тунелю рідкісні. По всьому світу, приховані простору перетворюються в унікальний досвід, і ми хочемо, вокзал Сент-Джеймс, щоб бути частиною цього. Ось чому ми закидаємо мережу по всьому світу.
“Краще прийняти, що історії, захистити його, очистити його, відтерти графіті на стінах і перетворити його в те, що кожен може насолоджуватися. Яка чудова перлина це може бути".
Уряд сподівається, що тунелі скоро буде нагадувати гламур із закусочних на Центральному вокзалі Нью-Йоркського вокзалу. Фото: Джаз Хлопця
Міністр зазначив, що тунелі можуть в кінцевому підсумку утворюють підземні зв'язку між Сент-Джеймс і новому Сіднеї метро будується на Мартін Плейс.
Тунелі були переобладнані в бомбосховища під час Другої світової війни з боку-вилиті бетонні плити поливають залізними прутами і вбудовані в простір, щоб витримувати вибухи зверху і всередині.
Притулки були, щоб поміститися 20 000 осіб у разі повітряних нальотів. Озброєні солдати охороняли сайті протягом Другої світової війни, готові підтримувати закон і порядок, якщо маси раптом знайшов укриття і захист.
В кінці тунелі зустрічалися зі стінами з бутового каменю і стали, коли армії було доручено знищити притулки для післявоєнного. Але вони не підуть далеко до операції був зупинений. Основна частина підземних згодом була збережена.
Моторошний установка-це одна з багатьох причин продюсерів кіно і телебачення і режисери тягнуться до площі. Його високі претензії до слави прийшов, коли сцени з блокбастера "Матриця була знята в 1999 році.
Більш ніж десятиліття потому, австралійського фільму тунель, був також знятий в підземний перехід. Сюжет передбачає, що знімальна група йде в підпілля, щоб розібратися, чому бездомні люди пропадали без вісті. Озеро монстр вбиває екіпаж по одному.
Сіднея будуть сподіватися на менш драматичні враження, якщо і коли двері знову ховається в місті, ніколи не використовував, залізничних платформ.
benedict.brook@news.com.au
Категория: Туризм