Пару підірваних над профинансируй мені звернутися
Опубликованно 29.07.2018 07:22
Сара і Сем Дейві сподівається зібрати ?300 ($550) для свіжого відпочинку після перебування в Trecarn готель у Торки, Девон, Великобританія, сонце повідомило.
Один плакат написав: “яка bleddy щоку. Я люблю свято, але Ви не побачите мене жебрацтво для одного #shouldbeashamed."
Інший сказав: “Боже мій, не віриться. Будь-яка особа, яка вважає цю нісенітницю і вирішила пожертвувати повинен бути близький до божевілля".
В їх онлайн звернення на пару підірвали готель, написавши: “номер був брудним і волосся були в нашій ліжку, і мій чоловік був вкушений на всьому тілі бліх і після численних скарг вони нічого не зробили.
“Тому ми повинні були виїхати у вівторок вранці, а повернувся додому через п'ять днів рано, тому що вони зруйнували наш медовий місяць.
Пара завела сторінку на gofundme.
Молодята кажуть, що вони були "з'їдені живцем" помилками. Фотографія: SWNS/Мега
“Мені говорили кілька людей, щоб створити Фонд піти мені сторінки, щоб побачити, якщо ми могли б вам допомогти є реальний медовий місяць. Будь ласка, не судіть або противно, все, що ми просимо-це трохи допомогти".
Сем, 30 років, батрак з Девону, має п'ятьох дітей з 34-річну Сару, повний робочий день мама.
Вони покинули Лею, 13, Тоні, 11, Люсі, 9, Леннон, 4, і Макс, 1, удома, коли вони пішли, щоб святкувати їх недавньої весілля.
Вони стверджують, що їхній готель був весь у собачої шерсті, бліх та сміття. Фотографія: SWNS/Мега
Сем сказав: “Це було гірше, ніж Фолти-Тауерс, якщо це було трохи схоже на те, що ми б не заперечував.
"У нас був поганий медовий місяць з того моменту, як ми дісталися до готелю".
Пари були повернуті $330 480 $вартість перерви.
Сара і Сем Дейві отримав часткове повернення грошей за свої "жахи" перебування в готелі. Фотографія: SWNS/Мега
Лі Джонс, Регіональний менеджер в британських готелях — група, яка володіє Trecarn готелі, — сказав: “що стосується заяви на бліх/клопів, всі наші ліжка проходять ретельну програму лікування і перевірки протягом року і ми не отримали ніякого попередні скарги такого характеру, як це те, що буде діяти негайно, необхідні заходи вживаються.
"Повернення грошових коштів за дні, що залишилися не взятий був виданий, як жоден з членів персоналу або управління повинні бути піддані нешанобливо мова і поведінка якого гостя."
Звернення по збору коштів була вилучена.
У Trecarn готель у Торки, Девон. Фотографія: SWNS/Мега
Ця історія вперше з'явилася на сонце і була опублікована тут з дозволу.
Категория: Туризм