Жах пасажира, як мішок потрапляє на асфальт


Опубликованно 29.07.2018 07:21

Жах пасажира, як мішок потрапляє на асфальт

Але виявляється, що це зовсім інший потенційну загрозу, як жінка Мельбурн Меліса Чанг був виявлений.

У 32-річний сказав, що її сумка була пошкоджена і її вміст знищується, коли вона якось впала на асфальт і потрапила під буксир — транспортний засіб, що перевозить багаж та інші предмети — аеропорт Перт під час Великоднього перерви.

В qantas пасажир заявив, що інцидент викликав на суму більше 3000 $пошкодження її одягу, косметики і ноутбука, а також сумку, залишивши її з працею, що під час своєї поїздки.

Сумка і вміст пасажира зруйнованого в асфальт нещасного випадку в аеропорту Перта. Картина: Меліса Чун

Сумка і її вміст були пошкоджені. Картина: Меліса Чун

Меліса підозрює, що її сумка може бути потрапив під колеса автомобіля і тягли. Картина: Меліса Чун

Але місяць, пані Чун розповів новини.ком.ау вона все ще бореться, щоб отримати більшу частину відповіді від авіакомпанії qantas. Компанія вже відмовилася компенсувати їй ноутбук і косметика, якій вона говорить, не повинно було бути в її багаж в першу чергу.

Перший мс Чунг знав, що ушкоджень на її речі, коли її літак приземлився в аеропорту Перта і вона попрямувала до багажної каруселі.

"Моя сумка була в гігантський пластиковий мішок на carousel з запискою, кажучи: Іди і дивись нас", сказала вона новини.ком.ау.

"З усіх подрібнення матеріалів всередині, я відчуваю, що це, мабуть, застряг під колеса або щось, бо плаття і одяг — вони просто розпатлане."

Шматки рвалися з її одягу. Картина: Меліса Чун

Мандрівник залишилося мало, щоб використовувати під час свого перебування в Перт. Картина: Меліса Чун

Всередині пошарпану сумку, в якій була ледь незайманою, пані Чун знайшли її одяг був порваний на шматки, а її ноутбук був розбитий.

Високого класу косметики в її косметичці була знищена за використання.

Пані Чун заявив, що співробітники авіакомпанії qantas сказав їй, щоб взяти її з її страховик, але вона не виймається страховку для цієї міждержавної перерву.

"Співробітники авіакомпанії qantas в Перті не був дуже люб'язним і продовжував говорити, 'Ви повинні претендувати на свою страхову, але це був внутрішній рейс, так що у мене немає страховки", - сказала вона.

"Я не думаю, що це розумно очікувати, що люди мають страховку на внутрішній переліт".

1500 $ноутбук Меліса була сильно пошкоджена. Картина: Меліса Чун

Ноутбук. Картина: Меліса Чун

В її листуванні з авіакомпанією qantas, так, пані Чун було запропоновано представити оригінал квитанції на зіпсовані речі, які вона сказала, було важко, що вона була більш ніж на кілька років.

"Крім того, вони просили за оригінал квитанції до сумки, яка знову у мене немає, і кажуть, що вони приймають його так, він може бути поновлений, що, я думаю, це великий стрес, тому що він був тертий."

Міс Чанг розповіла і qantas не хотів брати на себе відповідальність за її ноутбука, так як це не було дозволено в багажі, у відповідності з його умовами перевезення.

Ця політика також попереджає пасажирів від упаковки в свій зареєстрований багаж крихкі, тендітні та швидкопсувні товари, цінні предмети, такі як гроші або коштовності, цінні документи, особисті електронного обладнання та проживання.

Кришка ноутбука з комп'ютером всередині. Картина: Меліса Чун

Косметика були серед предметів зруйнував. Картина: Меліса Чун

Зміст її косметичці були зруйновані. Картина: Меліса Чун

"Якщо ви носите речі в порушення Умов перевезення, ми використовуємо всі доступні засоби захисту від будь-яких претензій відносно будь-якого збитку, втрат або знищення цих предметів," Квантас говорить у своїй політиці.

Пані Чун сказав, хоча вона сказав персонал на стійці реєстрації у неї був ноутбук в сумці, і їй не сказали, щоб видалити його, тепер вона зрозуміла, що це було заборонено.

Але вона не згодна з відмовою авіакомпанії відшкодувати їй за зруйнований косметика — предмети багато пасажирів регулярно упаковані в багаж здається.

"Я думаю, що це несправедливо, якщо рейс сказати, ми не будемо відшкодувати вам за це", - сказала вона.

“Я не думаю, що це розумно очікувати, що люди, щоб відокремити пінцетом і інші речі, які не дозволили пройти контроль безпеки, і поставити інші речі в [багаж].

Стан мішок, коли Меліса прибула в аеропорт Перт. Картина: Меліса Чун

“І те, що вони говорять, що вони не компенсують такі речі, як [рідкий] основа, пудра і тіні. Я не знаю, що вони чекають від нас щодо цих товарів".

Пані Чун сказав, що вона була все ще чекаю відповіді від Квантас про те, чи дійсно вона хотіла отримати компенсацію за інші предмети, зруйновані в аварії асфальт, але зрозумів, що цей процес був "в нікуди".

"Я очікував набагато краще від нашої національної авіакомпанії", - сказала вона. "Який сенс в польотах авіакомпанії qantas за бюджетні авіакомпанії, коли служба підтримки настільки жахливо?"

Коли писали новину.ком.ау, прес-секретар авіакомпанії qantas сказав, що авіакомпанія буде розслідувати подію і вийти до пані Чанг.

"Ми дуже жалкуємо про збитки та незручності", - сказав представник.Соціальні медіа користувачі виставляють поганої обробки багажу в аеропортах1:09

Обурені пасажири взяли до соціальних медіа, щоб викрити шокуючі обробка їх багажу, і навіть знаменитості не шкодували31 липня 20179 місяців тому/дисплей/newscorpaustralia.com/веб/NewsNetwork/спосіб життя - синдиковані/



Категория: Туризм