Чому пасажир не міг бути врятований
Опубликованно 25.07.2018 01:45
Міс Філліпс сидів в ряду перед місіс Ріордан, коли двигун вибухнув на рейс Саутвест Ейрлайнс 1380 з Нью-Йорка в Даллас у вівторок.
Пеггі Філліпс намагався врятувати Дженіфер Ріордан на рейс Саутвест Ейрлайнс. Фото: Абетка
Мс Філліпс сказав мережі ABC в США, незважаючи на всі зусилля все, Міс Ріордан не міг бути врятований.
Пожежний Андрій Needum і Тім Макгінті, на ранчо, хто подорожував зі своєю дружиною, допомагав витягати жінку назад у літак.
Пожежний Андрій Needum і Тім Макгінті. Фото: Facebook
Тім Макгінті з сестрою Пеггі Філліпс. Фото: Facebook
"Вікно було зламано і всмоктування, негативний тиск, витягнув її за межі площини частково", - сказала вона. "Цих двох чудових людей emt і пасажиру вдалося повернути її в літаку, і ми покладаємо на неї і ми почали робити штучне дихання".
Містер Макгінті повідомив телеканал FOX4, що сталося.
"Двигун пішов і у нас була панянка, вийти у вікно, і ми не могли витягнути її", - сказав він. “Хлопець допомагав, ми її втягнули у це. Вони намагалися оживити її".
"Деякі герої носять плащі, але мій носить ковбойський капелюх," дружина містера Макгінті повідомив сьогодні США.
Всередині кабіни #SouthwestAirlines 1380, через Twitter користувача Matt Tranchen. Видувне вікно. pic.twitter.com/2QyjHByfih— Даг Данбар (@cbs11doug) 17 квітня 2018 року,
Міс Філліпс кинув її власну кисневу маску, щоб допомогти відродити Міс Ріордан, але було мало що може бути зроблено через травму, яку вона перенесла.
"Якщо ви можете уявити відбувається через вікно літака приблизно 600mph (965km/год), і потрапити в фюзеляж або крило з вашим тілом, з вашим обличчям ... я, мабуть, зможу сказати вам, що є значні пошкодження кузова", - сказала вона. "Серйозну травму голови, травма обличчя".
"Я не вважаю себе героєм на будь-якій ділянці, але там були герої на цьому літаку", - сказала вона. “Я просто зробив те, що я роблю. Я зробив те, що треба було зробити, що будь-яка медсестра зробила б".
Двигун літака southwest Airlines є проінспектував, як він сидить на злітно-посадковій смузі в міжнародному аеропорту Філадельфії після того, як він здійснив вимушену посадку в Філадельфії. Фото: АП
Незважаючи на їх зусилля, Міс Ріордан був оголошений мертвим в лікарні Філадельфії після того, як літак здійснив аварійну посадку.
Міс Ріордан був керівником банку "Уеллс Фарго" і був на її шляху додому з ділової поїздки, коли вона померла.
У заяві, мс близьких Ріордан назвав її "фундамент" сім'ї.
Дженніфер Ріордан і чоловік, Майк. Фото: Додається
“Резонанс Дженніфер, пристрасть і любов переплітаються наші спільноти і поширювалася по нашій країні. Її вплив на все і всіх, хто її знав, ніколи не можуть бути повністю виміряні," - повідомляється в заяві. “Але перш за все, вона є основою нашої сім'ї. Вона і Майк написав історію любові, на відміну від будь-якої іншої. Її краса і любов проявляється через її дітей.
“Ми настільки вдячні за широку підтримку з боку сім'ї, друзів і нашого співтовариства. Ми просимо тих, хто прагне виразити свої співчуття та молитви, а також ЗМІ поважати наше приватне життя в цей час. Нашій родині і друзям потрібно час, щоб вплив обох сумувати і святкувати Дженніфер на всіх нас. В її пам'яті — будь ласка, пам'ятайте, щоб завжди бути добрим, люблячим, турботливим і обміну".
Національна рада з безпеки транспорту слідчі вивчають пошкодження двигуна літака southwest авіакомпаній. Фото: АП
Мс Філліпс сказав, що всі 143 пасажирами на борту знав, що не правий був незабаром після зльоту.
“Всі ми думали, що це може бути. Незабаром після зльоту ми почули гучний шум, і літак затрясло, як ніби нічого я коли-небудь відчував", - сказала вона. “Це звучало, як літак розвалюється. Це було жахливо".
ЗАМОВЛЕННЯ АВІАЦІЙНОЇ ОРГАНУ ІНСПЕКЦІЇ ДВИГУНА
Американські регулятори авіакомпанії будуть замовляти перевірок на двигун лопаті вентилятора, як на приреченого літака southwest.
Федеральне Управління цивільної авіації заявило, що буде видати директиву, в найближчі два тижні вимагати ультразвукової перевірки двигунів cfm56-7b, який після досягнення певної кількості одиниць.
Рішення ФАА майже через рік після виготовлення двигуна рекомендувала авіакомпаніям, що використовують певні двигунів cfm56 провести ультразвукові огляди, шукати тріщини.
Федеральні слідчі заявили, що початкові висновки показують, що швидка у вівторок був викликаний вентилятор леза відхопили, що призводить до сміття удару літака southwest Airlines і жінка частково вибиті вікна. Пізніше вона померла.
Втома металу - мікротріщин, що може осколок під такою навантаження на літаки та їхні двигуни - теж лаяли за відмови двигуна літака southwest у Флориді в 2016 році.
Національний слідчий Рада з безпеки на транспорті вивчає пошкодження двигуна літака southwest авіакомпаній. Фото: НКБП
Що призвело виробник ЖДМ Інтернешнл, спільне підприємство Дженерал Електрик Компані. і французька група safran SA, те рекомендуємо в червні минулого року, що авіакомпанії проводять огляди лопатей вентилятора на багатьох літаках Боїнг-737".
Європейські регулятори минулого місяця, необхідні авіакомпанії, що виконують рейси в Європу, щоб провести огляд, але ФАУ ще не вимагав від них, незважаючи запропонувавши аналогічну директиву в серпні минулого року.
Слідчі кажуть, що вентилятор леза відхопили, як southwest політ 1380 курсували на 500 миль в годину високо над Пенсільванія у вівторок, вирушаючи катастрофічний ланцюг подій, які вбили жінку і порвав струну восьми років без нещасних випадків зі смертельним результатом за участю лайнера США.
"Відмови двигунів, як це не повинно відбуватися", - сказав Роберт корпорації, голова Національної ради з безпеки на транспорті, повідомляє сегодня.
Корпорації висловили стурбованість з приводу такої руйнівної відмова двигуна, але він сказав, що не міг робити узагальнюючі висновки про безпеку двигунів cfm56 або весь флот з літаків Boeing 737, самого популярного літака у світі. Федеральні слідчі досі намагаються визначити, як прийшли вікна з літака, загинули жінка, що сидить поруч з ним, хто був пристебнутий. Ніякої пластмаси з вікна був знайдений всередині літака.
ЩО ВІДБУВАЄТЬСЯ, КОЛИ ВІКНО ЛІТАК ЗЛАМАЄТЬСЯ?
У розбите вікно.
Недолік кисню вище 10 000 футів (3000 метрів приблизно) означає, каюти повинні бути під тиском, щоб забезпечити тих, хто на борту може дихати.
Коли друк зламана - наприклад, розбив вікно - стиснене повітря рветься назовні, а умови всередині і зовні вирівнюванню літака.
Дипломований авіаційний інженер хлопця Граттон каже, з вікна літака товсті і сильні, але "як і все інше, вони здатні бути зламаним".
“Якщо ви втратите вікно, то ви пробив дірку в посудині під тиском.
“Повітря всередині буде намагатися втекти. Для кого-то близько до цього вікна, там збирається бути неймовірно сильним вітром йшов.
Марті Мартінес, ліворуч, з'явиться з іншими пасажирами після реактивний двигун вибухнув на південно-західному літаку авіакомпанії Боїнг 737, що летів з Нью-Йорка в Даллас.
"Він досить сильний, щоб смоктати хтось з вікна, потенційно".
Містер Граттон позначив ряд інших ефектів могли б серйозно пошкоджені вікна.
"Тиск буде знижуватися і температура повітря знижуватиметься", - сказав він. “Цілком ймовірно, це буде раптово туманний всередині кабіни, це буде дуже шумно. “Багато людей буде плескати вухами. Кисневі маски все кинути. "Це все сталося в пару секунд".
Категория: Туризм