Гірше цієї Австралії кільцевої?


Опубликованно 22.07.2018 05:33

Гірше цієї Австралії кільцевої?

Але удачі вам там.

Через вісімнадцять років після виривання міжнародні заголовки на проведення Олімпіади, Олімпійський Парк у Сіднеї було виділено на радикальному перегляді, але є одна величезна проблема, уряд намагається вирішити: горезвісна Пятерочка в Австралії проспекту і дороги Андервуд, і його оточує.

Перехрестя, який вже набрав непогану репутацію за те, що в Австралії найбільше ненавидів протягом багатьох років, особливо незговірливий поєднання інтенсивного руху, безладу і хаосу.

Багатосмугове кошмар навіть забив сумнівне назва держави більшість скаржилися на кільцевій в 2015 році, за даними транспорту для записів Новий Південний Уельс.

І всього в кількох сотнях метрів від кільцевої-це місце, яке було названо найгірше злиття місці аварії в новому Південному Уельсі — перетин затоки Хоумбуш їзди, а до автомагістралі М4. Це за даними страховими випадками Вікторія у 2016 році.

Закладеність в Олімпійському парку Сіднея.

Це місце, де часто виникають затори тече від кільцевої, що робить його "катастрофою", коли намагаєшся перебудуватися в інший ряд.

NRMA науковий керівник Роберт Макдональд розповів "Дейлі Телеграф": “затока Хоумбуш їзди перетину з М4 є одним з найжвавіших маршрутів в західному напрямку.

"Він також повинен боротися з трафіком Флемингтон ринках, великий аутлет (ДФО) і Олімпійський Парк".

Вся територія-це просто дорожній кошмар. Перевірте зображення нижче.

І це насправді показує поліпшення в районі завершено в минулому році. Це новий "петля", пандусом, сливающий трафік, який побудував раніше при очікуванні повороту направо з Хоумбуш-Бей диск на М4, наліво і навколо без зупинки на світлофорі.

G-петлі на пандус, що з'єднує Хоумбуш-Бей диск з руху в напрямку автомагістралі М4.

Як місцевий, я занадто добре знаю біль тих, хто намагається отримати доступ до області. Я уникаю, якщо немає іншої альтернативи.

У цьому районі також є основним маршрутом для найближчих передмістях точки Вентворт і Ньюингтон, так багато локального трафіку, щоб боротися з навіть при відсутності подій в Олімпійський Парк.

У той час як г-петля, схоже, геніальна ідея, яка дозволить покращити транспортний потік в якійсь мірі, це ж свічки плутанини з деяких автомобілістів, не розуміючи, що вони повинні бути в лівій смузі багатосмугової дороги для того, щоб повернути направо. Деякі розуміє це занадто пізно, і в кінцевому підсумку різання на смуги, щоб зробити поворот.

Коли справа доходить до розв'язки, ви часто сидите в черзі значну кількість часу і, коли ви, нарешті, отримати шанс, щоб продовжити, Ви зустрілися з постійними потоками вже в нього в години пік. Деякі автомобілісти беруть на себе ризики, щоб, нарешті, протиснутися в Пятерочке, особливо, як вони використовували все своє терпіння просто дістатися до передньої лінії.

Плюс є деяка плутанина, в якому ряду їде, куди, з деякими відсутніми драйверами або просто ігнорування — дорожню розмітку і йти прямо до Австралії-Авеню, коли вони повинні були повертати наліво на Хоумбуш-Бей-диск, наприклад.

Також, при повороті наліво поза Хоумбуш-Бей диск в Австралію Авеню, Ви не можете повернути праворуч незабаром після того, як в популярний Парк Двохсотріччя без того, щоб перетнути кілька смуг руху в короткий проміжок часу, або того, щоб їздити по світу для того, щоб повернутися до входу.

Це рецепт катастрофи.

Моторошна карусель Австралії в Хоумбуш-Бей їзди, Олімпійський Парк у Сіднеї.

Бронвин Еванс, Президент місцевого співтовариства Центральної точки Вентворт проводить кампанію з поліпшення кільцевої протягом багатьох років і добре знайомі автомобілісти болю не відчуваю.

Вона сказала, що незважаючи на останні зміни, включаючи нові датчики можуть бути встановлені, щоб допомогти поліпшити потік трафіку з Хоумбуш-Бей, це все-таки жах.

"Карусель продовжує бути проблематичним", пані Еванс. “Вчора я був спійманий в пообідню годину пік і не потрапити в карусель стапель протягом деякого часу із-за руху на південь уздовж Хоумбуш-Бей.

“Як тільки я отримав через це, це було довго чекати, щоб дістатися до кільцевої і потім на драму боротьби, щоб потрапити в нього починається! Це випадок 'зробіть глибокий вдих і зануритися в!'. Як правило, Хоумбуш-Бей поїздка на південь, Австралія-Авеню на схід і Андервуд-Роуд на захід (який стає Австралія Авеню) забиті".

Австралії "гіршому" Пятерочка, в Олімпійському парку. На фото рідкісний тихий момент.

Ось в самий звичайний день — спробуйте битися на вихідні.

“У вихідні трафік ДФО викликає інші проблеми, зокрема з віковими їзди на північ (які стають Хоумбуш-Бей-диск) ПДР на перехресті з круговим рухом, щоб піти в ДФО і засмічення кільцевої, так що інші не можуть увійти.

“З моєї точки зору, я не бачу останнім часом яких-небудь поліпшень від Хоумбуш-Бей доступу до диска, і я використовую це кожен день на моєму шляху додому з роботи. Ми ще в черзі всю ніч, щоб отримати на стапелі".

Нові пандуси для М4 уздовж затоки Хоумбуш їзди.

Бронвин раніше почали збір підписів під петицією з закликом до дії на каруселі, яка набрала 1215 підписів. Вона благала: "знайти рішення транспортний кошмар, який розгортається через цю розв'язку на регулярній основі, існує занадто багато трафіку це круговий перехрестя — найкраще рішення потрібно зараз".

Місцеві жителі висловили згоду з тим, що жахливо обхідними повинен йти.

Mamello писав: “Я їжджу через цей кільцевої майже кожен день і це завжди виклик.

Між тим, Саманта сказала: "у мене є до фактору у годину, більше просто отримати продукти у Родос, тому що ДФО."

В області турбота.

ТАК ЯКЕ РІШЕННЯ?

Еванс сказав, що комбінації наступні виправлення буде мати значення:

• М4 на захід, вийти на пагорб РД — приймати Олімпійський Парк в Сіднеї і точка Вентворт трафік на перехресті.

• Світлофори на перехресті, щоб дати можливість всім бажаючим увійти.

• Перемістіть парковка ДФО доступ в іншому місці.

• Естакади для отримання трафіку з каруселі.

"Було проведено дослідження 2007/8 трафік зроблено мило (Олімпійський Парк Сіднею орган) і про це докладно розповідає "збій", що карусель буде зі спочатку запланованих розвитку", - сказав Еванс. “Що розвиток в даний час перевищує початковий план у кілька разів.

“ ... Буде держава виправити уряд? Може бути, але я не тримаю моє дихання. Вони продовжують ставитися до нас з презирством".

ЩОДО ПЛАНУ?

Під Сідней Олімпік Парк генерального плану 2030 огляду, який в даний час знаходиться в процесі консультацій з спільнотою, ділянка знаходиться на новій лінії метро, а також легкорейкового транспорту, з урядом, пообіцявши покращити місцеву перехрестях і розвантажити.

Однак, труднощі при вирішенні питань доступу до дороги, такі як Австралія, Проспект кільцевої, як вважається, викликає затримки при доопрацюванні генерального плану.

Дороги і морських послуг, прес-секретар сказав у відео , що вона продовжує співпрацювати з Департаментом планування та навколишнього середовища для огляду.

"Дослідження стратегічної доцільності для Сіднейського Олімпійського півострова здійснюється для вивчення можливих поліпшень дорожньої мережі для підтримки майбутніх житлового та комерційного зростання", - сказав прес-секретар.

Між тим, план виходу з довколишніх WestConnex в гору дорозі, яка знаходиться поряд з Олімпійським парком, обіцяли в 2015 році 140 мільйонів доларів досі не завершено.

Невизначеність про те, що відбувається стосовно перепланування в районі ображає місцевих підприємств, за словами керівника робочої Луки Фоулі, чий електорат включає в себе Олімпійський Парк,

"Залучення інвестицій приватного сектора не майбутнє, тому що немає ніякої визначеності про те, що буде дозволено в цих передмістях," р-н Фолі сказав.

Новини.ком.ау зв'язався СОПА за коментар.



Категория: Туризм