Де ми дійсно повинні шукати приречений рейс mh370
Опубликованно 22.07.2018 05:33
З пошуком підводної техніки компанії океан нескінченно наближається до кінця своєї місії 90 днів, старший діячі авіації кажуть, що немає ніякої надії на будь-яке відкриття робиться, спираючись на рекомендації з австралійського Бюро безпеки на транспорті.
Капітани Байрон Бейлі, Австралії, Саймон Харді з Великобританії і Новій Зеландії-народився Майк Кін все тієї ж теорії, що капітан Zaharie Ахмад Шах, угнавшего власний літак, скинути тиск в ньому, щоб убити всіх інших на борту, в той час як за допомогою пілота довгий подачі кисню і продовжував літати до угробивши його.
Якщо пілот все ще перебував під контролем, це означає, що він міг летіти літак далі, ніж якщо б він був на автопілоті. Це включає в себе ковзаючи, коли запаси палива скінчилися.
Капітани Бейлі і Харді і деякі інші пілоти авіакомпанії думаєш, що зниклий літак знаходиться не далеко за Південну кордон, де АЦБ провів свій оригінальний пошук.
У минулому році АЦБ провалив підводний пошук 120 000 кв. км, в цільовій зоні визначається його "дух польоту" теорія про те, що пілоти були виведені з ладу в кінці польоту, і літак летів на автопілоті, поки не закінчилося паливо і розбився.
"Чотири з нас придумав самостійно з угробивши місцях від 60 до 100 морських милях на південь від широти 38 ° південної широти, і якщо шукали в цьому місці, і mh370 має високу ймовірність бути знайденим," капітан Бейлі сказав австралієць.
Він сказав, що це "смішно" океан нескінченності був пошук більш 1000км північніше 38 південь за дорученням АЦБ.
Новий план пошуку на основі, де АЦБ передбачив би наступний найкращим місцем для пошуку.
Капітан Кін, який був льотчиком і офіцером розвідки в королівських ВПС, на цьому тижні звинуватив Австралійський уряд у співучасті в злочині, якщо він прилипає до його "дух польоту" Теорія і не публічно визнати, що це було неправильно.
Капітан Харді також вважає, що пілот навмисно вів літак над рідне місто Пенанг за "емоційне прощання".
У той час як більшість авіаційних фахівців згодні, що докази вказують на літаку, навмисно направляючи в океан, нікому не вдавалося придумати мотив.
Океан нескінченності, американська компанія шукає літак, не виключив подальших місій, пов'язаних із новими теоріями.
Він підходить до кінця свого "не знайти, немає плати за" угоду з урядом Малайзії, який повинен був бути здійснений протягом 90 днів, отримуючи до AU93 мільйона доларів, якщо уламками було виявлено.
Прес-секретар Марк Ateleme заявив, що пошук був агностиком", коли справа дійшла до примари теорії АЦБ пікіруючі рейси або угробивши ідею.
Він сказав, що океан нескінченності, були засновані пошук по КСИРО моделювання дрейфу, а також моделі університету Західної Австралії.
В обох дослідженнях повернувся з позиції більш Північної, ніж у першій зоні.
"Ми не закриваємо двері в майбутнє, і mh370 пошуки, але не буде йти прямо в що-небудь", - сказав він.
У своїй книзі рейсом mh370: Таємниця вирішена , опубліковані на цьому тижні, колишній старший слідчий Рада з безпеки на транспорті Канади, Ларрі Венс, сказав, що навіть без визначеності безпілотні літаки теорію, було занадто багато змінних, щоб дати реалістичні розрахунки про те, де шукати.
Авіакатастрофи слідчий Ларрі автора Венс І mh370: Таємниця вирішена.
Обкладинка І mh370: Таємниця вирішена шляхом авіакатастрофи слідчий Ларрі Венс.
"Хороша новина полягає в тому, що нам не потрібно, щоб знайти літак, щоб вирішити, що сталося", - пише він.
“На щастя, план пілота, щоб літак зник, був не ідеальний. Технології супутникового зв'язку і моделювання дрейфу, надали кошти, щоб виявити, що літак вирушив у південну частину Індійського океану.
“Доля дала нам точну уламків потрібно довести, що закрилки були продовжені під час пілотним керуванням, угробив.
"З цим, у нас є всі докази, які нам потрібні, щоб розкрити таємницю рейсу mh370."
Він сказав, що подія не було викликане дефектом в літаку, або з якоїсь невідомої втручання.
"Ми знаємо, що пілот взяв її, і ми знаємо, звідки він це взяв, і ми знаємо, де він її взяв, і ми знаємо, що все це було навмисним і добре спланованим", - сказав Венс.
“Немає більше ніякої таємниці у тому, що сталося з рейсом mh370. З цією книгою, таємниця рейсу mh370 вирішена".
Пошук приблизно за тиждень або два від завершення, з екіпажем треба рухатися далі, тому що були складні зимові умови моря близько.
Тоді вони будуть повертатися до інших проектів.
Спільний Координаційний Центр агентства, відповідального за інформування громадськості про МХ370 оновлення всього австралійського точки зору Уряду, не відповідала на запитання новини.ком.ау на цьому тижні, лише посилаючись запити назад в Малайзії.
У розділі медіа на сайті уряду не оновлювався з 2016 року, з останнім постом на своїй сторінці написав у січні цього року про пошук.
Це можна зв'язатися тільки по електронній пошті.Таємниця рейсу mh370: дивна нова інформація1:35
Держава-оф-арт судна доручено знайти зниклого malaysia Airlines рейс 370 таємничим чином відключили його автоматичної ідентифікаційної системи (АІС) протягом більше трьох днів, відправка деякі спостерігачі в глибині душі теорія змови кролячої нори.7 лютого 20183 місяця тому/дисплей/newscorpaustralia.com/веб/NewsNetwork/Новини/Національний/
Категория: Туризм