Жінка стверджує, що співробітник авіакомпанії відправили її образливих текстів
Опубликованно 15.07.2018 23:06
Ваші шанси на успіх досить обмежений, в той час як ймовірність отримати розчарування є досить високою. Однак, обмін Марла марголису з американським співробітник авіакомпанії вийшов на інший рівень.
Вона прилетіла з Бостона в Майамі в лютому з сім'єю, які тоді були встановлені, щоб з'їздити в круїз, щоб відсвяткувати бар-міцва свого сина. На жаль, вони випадково залишили сумку з одягом, що містить її сина костюм і плаття дочки на літаку.
Як у неї був виявлений товар не вистачає годину або два після висадки, Марла зателефонувала американських авіакомпаній в службу підтримки в надії, що літак все ще може бути у воротах.
Вона просто сказала зробити заявку онлайн і дочекатися відповіді.
"Все, що мені потрібно було поговорити з людиною в аеропорту", - сказала вона WCVB. "Мені не потрібно щось файл і дізнайтеся через 48 годин, якщо він був знайдений."
Марла сподівалася на допомогу від авіакомпанії. Фото: WCVB
Відбувся мандрівник зізнався, що сказати щось "не красиво", як вона повісила трубку.
Однак вона не очікувала того, що станеться далі.
Рівно на одну хвилину пізніше, вона стверджує, що вона отримала текстове повідомлення, яке залишив її ошелешений.
Там було написано: "я поставив ногу ви** е***ь з**ре".
Тексти нібито від співробітника авіакомпанії.
"Я думаю, що це був реп або його приятеля, що сидить поруч з ним", - сказала вона.
Марла намагалася зателефонувати за номером, але він пішов на голосову пошту за замовчуванням.
Через тиждень вона надіслала керівників американських авіаліній і сказали, що вони будуть розслідувати. Тим не менш, вона отримала ще одне повідомлення з тим же номером чотири дні потому.
"Це абсолютно секретно, божевільна", - сказала вона. “Я був дуже засмучений за текстом. Це не те, що я не міг отримати мій відповідь. Це була образа, щоб зробити це образливе текстове повідомлення".
Вона була в шоці. Фото: WCVB
Код виклику склала 336, що становить близько Північна Кароліна, де авіакомпанія має call-центру.
Американські авіакомпанії заявив, що, хоча він не міг відстежити номер, дзвінок був оброблений співробітником в Фенікс, перш ніж йти до заведущей в Північній Кароліні, потім в колл-центр в місті ролі-Дарем в штаті Північна Кароліна.
Представник американської авіакомпанії розповів WCVB, що "ретельне розслідування інциденту, в тому числі проведення співбесід з працівниками, які займаються скаргу Марли. Але він не міг перевірити її позову, так як співробітники відразу прийняли інші дзвінки після розмови з Марлою.
Він не був задоволений відповіддю, Марла сказала, що вона зв'язалася з місцевою поліцією, яка проводить розслідування.
Марла не задоволені відповіддю. Фото: WCVB
Категория: Туризм