Проблема з новий маршрут авіакомпанії qantas


Опубликованно 09.07.2018 05:51

Проблема з новий маршрут авіакомпанії qantas

Історія-зробити дівочу моделі 787 Dreamliner рейс вилетів з Перта на 24 березня на оплески. Аж 17 годин і 20 хвилин потому він приземлився в Лондоні.

Новий маршрут — що другий-найдовший у світі — був розрекламований, як гра-чейнджер для австралійської індустрії туризму. Але в 14,498 кілометрів, немає ніяких сумнівів, що це втомлювало.

І зараз, проблеми безпеки були підняті по крайней безпосадочні рейси.

Авіакомпанія потрапила під вогонь з найбільших британських Союз, об'єднатися, який стверджує, що він намагався "мовчання" стосується екіпажу за втоми на трасі.

Авіакомпанія потрапила під вогонь з Союзу.

Об'єднати довела це питання до світла, тому що новий маршрут експлуатувався виключно дочірньої авіакомпанії компанія, екіпаж авіакомпанії qantas кабіна КК, з усім екіпажем у Великобританії.

Він стверджував, що персонал на прямі рейси мали середній термін борг 19 годин, а в середньому період відпочинку тривалістю 25 годин в готелі, перш ніж стрибнути на борт і виліт додому.

Цього недостатньо і ща на втому, за даними Союзу.

"В той час як майбутнє літати швидше за все на ультра-дальнорейсовых перевезень, авіакомпанії qantas має відповідальність, щоб забезпечити безпеку і благополуччя пасажирів та екіпажу, як і раніше мати першорядне значення", - об'єднати регіонального відділу Олливер Ліндсі.

Кабінного екіпажу перший рейс з Перта в Лондон.

"Цього просто не може бути порушена в гонитві за прибутком ... екіпаж авіакомпанії qantas кабіни повинні бути забезпечені достатніми інше маршруту між секторами, щоб вони були в змозі завершити їх безпеки критично важливих функцій без зниження вартості під час роботи на борту повітряного судна".

Однак авіакомпанії qantas спростовує це твердження, заявивши, що екіпаж отримає мінімум 28 годин — і до 52 годин — відпочинок.

Представник авіакомпанії qantas повідомив новини.ком.ау тверджень: “переконавшись, що наша команда досить відпочивають дуже важливо для нас і те, що ми дуже звикли до управління з урахуванням нашого досвіду роботи з наддалеких польотів.

“Ці команди раніше працювали близько семи годин польоту між Лондоном і Дубаї, тому ми усвідомлюємо, що існує період адаптації. Безпека завжди є нашим головним пріоритетом, і ми прагнемо працювати через будь-які проблеми конструктивно".

"Квантас" Дрімлайнер QF9, перший прямий рейс з Австралії в Лондон, прибув в аеропорт Хітроу з Перта.

Ліндсі сказала, зрозуміло, авіакомпанія, необхідних для роботи над рішенням.

"Ключовим елементом для цього необхідно включити 'культури безпеки', яка дозволяє екіпажу, щоб обговорити проблеми безпеки, благополуччя і втому, вільний від загрози і побоюючись репресій", - сказав Ліндсі.

"Я закликаю qantas у Великобританію, щоб займатися з об'єднати і слухати її робочу силу, а не вдаватись до залякування антипрофсоюзной загроз при роботі з законні інтереси безпеки".

Профспілка закликає до Квантас взяти п'ять - шість днів малюнок поїздку замість нинішніх чергувань практиці. Є бригада 10 каюта на борту кожного 787, який обслуговує маршрут.

Міжнародна організація цивільної авіації визначає втому як: "фізіологічний стан зниженої розумової або фізичної працездатності в результаті втрати сну, тривалого неспання, циркадні фази, та/або навантаження (розумової та/або фізичної активності), які можуть вплинути на людину, пильність і здатність до виконання пов'язаних з безпекою експлуатаційних обов'язків".

Авіакомпанії повинні робити кроки, щоб зменшити втому.

ДОВГИХ МАРШРУТІВ ПОЛЬОТУ В СВІТІ (ПО ВІДСТАНІ)

1. Доха-Окленд, Катар дихальних шляхів, 14,529 км

2. Перт-Лондон, авіакомпанії qantas, 14,498 км

3. Дубай-Окленд, Емірати, 14200 км

4. Лос-Анджелес-Сінгапур, Сполучені авіакомпаній, 14,114 км

5. Сідней-Х'юстон, Юнайтед Ейрлайнс, 13,850 км



Категория: Туризм