Volkswagen розробив дизельний гібрид
Опубликованно 05.07.2018 04:24
Концерн Volkswagen представив на моторному симпозіумі у Відні три перспективні силові установки, які незабаром з'являться на серійних автомобілях підконтрольних брендів. Однією з новинок стала нова гібридна система, заснована на дизельному турбомотор.
«Тяжелотопливная» гібридна установка Volkswagen заснована на новій 2.0-літрової «турбочетверке» EA288 Evo. Даний двигун буде доступний в декількох варіантах потужності, від 136 до 204 л. с. За заявою розробників новий агрегат потужніше, ефективніше і екологічніше колишніх фольксвагенівських двигунів аналогічного об'єму. Максимальний крутний момент він досягає раніше, а викиди вуглекислого газу в середньому на 10 г/км менше. В цьому заслуга нової системи очищення вихлопних газів із застосуванням сажового фільтра і селективного нейтралізатора оксидів азоту.
Першими отримають новий дизельний двигун моделі Audi з поздовжньою компонуванням, після чого агрегат пристосують і для поперечної платформи MQB. Таким чином мотор слід очікувати під капотами побудованих на цій «візку» автомобілів брендів Volkswagen, ?koda і Seat.
Друга новинка Volkswagen у Відні — турбодвигун з безпосереднім уприскуванням 1.5 TGI Evo, який представляє собою метанову різновид бензинового турбомотора EA211 Evo, представленого на цьому ж симпозіумі в 2016 році. У газовій модифікації силовий агрегат розвиває 130 л. с. і 200 Нм, що повністю відповідають параметрам бензинової різновиди в початковій версії. За заявою виробника, на нинішньому поколінні Volkswagen Golf з таким мотором однієї заправки газом «до повного» вистачить на 490 км пробігу, після чого автомобіль автоматично переключиться на бензин і проїде ще 190 км. Заявлений витрата палива в циклі NEDC — 3.5 кг метану на 100 км.
Третій дебют Volkswagen — бензиновий гібрид з стартер-генератором, що працює від 48-вольтової мережі. У компанії обмежилися заявою про те, що така система дозволить істотно поліпшити екологічні характеристики без шкоди динамічних параметрів автомобілів. Першим таке обладнання отримає Volkswagen Golf наступного покоління, а пізніше технологію адаптують і для інших моделей.
Представлені у Відні технології — складова нової стратегії Volkswagen. Вона включає в себе поєднання сучасних бензинових, дизельних і газових двигунів, нових гібридних систем і повністю електричних силових установок. У Volkswagen розраховують, що така комбінація нових систем дозволить укластися в середній по модельному ряду обсяг викиду вуглекислого газу 95 г/км — європейський стандарт, який стане обов'язковим з 2020 року.
Джерела: Volkswagen, Auto motor und sport
Категория: Авто