Компанія нажаль на потяги, що йдуть з вокзалу 25 секунд занадто рано


Опубликованно 04.07.2018 01:57

Компанія нажаль на потяги, що йдуть з вокзалу 25 секунд занадто рано

Ну, дізнайтеся, що пасажирів у Японії доводиться миритися.

Японська Залізнична компанія випустила вибачення за своє "недозволена" поведінка після одного з його потягу покинули станцію раніше — на 25 секунд.

Поїзд повинен був відбути станції Notogawa, в японській провінції сига, 7.12 ранку в п'ятницю.

За даними Токіо Сора Новини 24, диригент подумав, що поїзд повинен був залишити в 7.11 ранку, тому він закрив двері трохи раніше.

Ви знаєте, що у вас добре працює Залізнична мережа, коли служби працюють з випередженням графіка. Картина: Центральна Японська Залізнична Компанія

Як повідомляється, він зрозумів свою помилку, але він нікого не бачив на майданчику, він вирішив зняти.

Але з'ясувалося, що там були люди на платформі, які мали намір потрапити на цей поїзд, і вони були змушені чекати цілих шість хвилин для наступного обслуговування.

Пасажири скаржилися, що спонукало оператор поїзда, залізні дороги Західної Японії, оформити урочисте вибачення.

"Найбільшу незручність ми розмістили на наших клієнтів був воістину неможливо", - повідомляє компанія, за даними Сора Новини 24.

Надійний японський залізничними системами є предметом заздрості більшій частині світу. Фото: Джанко Кімура/Getty Зображення

Компанія персонал сказав, що хотів би отримати додаткове навчання, так що помилка не повториться.

Це не в перший раз це сталося в Японії, де пунктуальність витонченого залізничних мереж поставитися надзвичайно серйозно.

У листопаді, інший потяг компанії офіційно вибачився перед пасажирами, які були поставлені в незручне становище, коли одна з її поїзда покинули станцію початку 20 секунд.

Поїзд повинен був залишити мінами залізнична станція Нагареяме в 9.44.40, але він насправді залишив у 9.44.20.

Ніхто не скаржився в цьому примірнику, але компанія все ж випустила краснолицый вибачення.



Категория: Туризм