'Кінець епохи': 747 авіакомпанії qantas зникають літаки
Опубликованно 27.06.2018 06:57
Незважаючи на захоплення уваги і сердець — пасажирів усього світу для цілого покоління, літак ласкаво називають Королевою неба впав у немилість з великих авіакомпаній в останні роки. І сьогодні, і qantas стала останньою, щоб встановити дату виходу на пенсію для знаменитого літака.
Авіакомпанія оголосила, що її останні шість 747-400-е не буде до кінця 2020 року в тому, що він назвав кінцем епохи.
Qantas-це останній австралійської авіакомпанії все-таки літають літаки.
У свою чергу, авіакомпанії qantas замовила ще шість 787-9 Дрімлайнер для своєї міжнародної мережі, що генеральний директор компанії Алан Джойс дозволить підвищити ефективність, комфорт пасажирів і варіанти маршруту.
В qantas 747 скоро буде у відставці. Фото: Маутейн Донал
"Це дійсно кінець однієї епохи і початок іншої", - сказав містер Джойс. “Джамбо була основою і qantas International більше 40 років, і ми літали майже кожен Тип, що Боїнг збитий.
"Це логічно, що його вихід на пенсію збирається збігаються з нашими століття в 2020 році".
Він сказав, що Боїнг 747 в авіакомпанії qantas флоту в різних формах, починаючи з 1971 року, і майбутнє зараз з "Дримлайнера".
Відставний авіакомпанії qantas 747. Фото: Алан Вілсон
“Протягом багатьох років, кожна нова версія 747 авіакомпанії qantas дозволив летіти далі і вдосконалювати те, що ми запропонували пасажирам. У Дрімлайнер зараз роблять те ж саме.
“У 787 був краще Економіка і більше асортимент, а це вже відкриває нові маршрути, як Перта в Лондон. З великим флотом "Дрімлайнер", ми будемо дивитися на напрямку Північної і Південної Америки, Азії, Південній Африці та Європі.
"До кінця 2020 року ми повинні будемо попрощалася з 747, закінчено благоустрій кабіни наших літаків A380, і вітав наш 14-е 787."
Це було коли-то гламурний Джет.
Це кінець однієї епохи і початок наступного. https://t.co/8eJxPwmCzc pic.twitter.com/lJ4tkngrP0— Квантас (@Квантас) 1 Травня 2018
Містер Джойс сказав "Дримлайнера" перевозить менше пасажирів, ніж крупніше 747 (236 місць проти 364), горить приблизно на 20 відсотків менше палива і вимагає менше технічного обслуговування.
На сьогоднішній день, компанія qantas прийняла поставку чотирьох 787-9s не більше чотирьох повинні прибути до кінця року. Він отримає ще шість літаків до кінця 2020 року.
В даний час налічується 10 747-400-е залишили в парку і вони будуть на пенсії з липня цього року і до кінця 2020 року. Останній з Квонтас' Боїнга 747 був доставлений компанією Boeing в 2013 році, що робить його 17 років на момент виходу на пенсію.
Все скінчено. Фото: Аеро Ікар
ПРОЩАЙ, КОРОЛЕВА НЕБА
Колись найбільший пасажирський літак на Землі — до А380 захопили — кількість Боїнга 747 скорочується в останні роки.
Там просто немає попиту більше, з Боїнгом прогнозу більше інтересу у великих двомоторних літаків 777X, як і його суперник представник Airbus А350, СNN повідомляє.
Немає жодного авіаносця США, які до цих пір літає 747 — з Дельта відправивши його остаточної 747 в Арізоні "могильник" на початку цього року, і організації попрощавшись в грудні.
"Чесно кажучи, ми не бачимо великого попиту на дійсно великих літаків," віце-президент компанії Boeing з маркетингу Ренді Tinseth сказав в червні минулого року.
“Там буде тільки жменька рухатися вперед. Що ми робимо для VIP-персон, що ми робимо для президента, військові операції, але ми не бачимо істотного попиту на пасажирські літаки 747-8 і А380.
“ ... Просування, продажу літака буде тісно пов'язана з вантажного ринку. Наша робота продовжує забезпечувати додаткові 747-8 Транспортник замовлень".
Так гламурно.
В Боїнг 747 стали першими, подвійний коридор, широкофюзеляжні пасажирські літаки, і дебютував панам в 1970 році.
Qantas-це прощатися з його літака 747. Фото: Кріс Fithall
Категория: Туризм