'Першотравень': рідкісний випадок на рейси австралієць


Опубликованно 23.06.2018 10:00

'Першотравень': рідкісний випадок на рейси австралієць

Однак, в моменти колеса аеробуса А330 піднімаючись з асфальту, нічний рейс на 3 липня минулого року був збитий з рідкісною подією, і нові подробиці з'явилися виділення, наскільки серйозно це було.

По-перше, один з двигунів D7207 літак почав відчувати коливання близько 2300 футів (0.7 км), потім гучний стукіт шуми чути на борту, що означає зупинку двигуна.

Екіпаж зв'язався з керуванням повітряним рухом і потім натисніть повідомлення про відмову двигуна. Як вони продовжували підніматися до 4000 ФТ (1.2 км), вони отримали дзвінок від бортпровідника на борту, який порадив з "правого двигуна Fire", які видно з літака.

Вогонь вперше був помічений один з пілотів компанії, який їхав в якості пасажира. Екіпаж прийняв заходи, включаючи розвантаження системи пожежогасіння.

Далі пішов сигнал лиха.

Згідно з новим звіт австралійського Бюро транспортної безпеки (АЦБ): "льотний екіпаж підвищений дистрес фази на Першотравень з диспетчерською і запросив витоку і підходу до ЗПС 01 в Брісбені на перевагу, один двигун посадки."

Літак, що вилетів у 10: 49 за місцевим часом благополучно приземлився на 20 хвилин пізніше в Брісбені. Там знаходилися 359 чоловік на борту.

Рятувальників на борту двигун компанії airasia Аеробус A330.

Птах залишається і двигун уламки пізніше були знайдені на злітній смузі аеропорту Голд-Кост. Кадри, зняті на злітно-посадкову смугу показав спалаху полум'я з двигуна при зльоті крен, який стався в районі, де сміття був знайдений.

Птиця була визначена як чибіс в масках, які, як правило, близько 30-37см завдовжки і близько 0.23-0.40 кг. Ці зображення, оприлюднені АЦБ показують неймовірний шкоду, заподіяну крихітна істота.

Пошкодження показано на двигун. Фото: АЦБ

Вентилятор клинок був зрізаний. Фото: АЦБ

Що робить у такому випадку незвичайним є те, що більшість birdstrikes з участю великих літаків не призвести до пошкодження (близько 95 відсотків), згідно АЦБ. Близько 10 відсотків birdstrikes з участю повітряних суден з турбовентиляторными двигунами результаті у птахів, які потрапляють в двигун.

Інженери, які обстежили літаків аеропорт Брісбен виявив, що один вентилятор лезо-наконечник секції, приблизно 140 мм на 125 мм, лопнув від лопаті вентилятора, а вентилятор задній друк була зламана на шматки і розкидано по всій території обходу блокування двигуна. Також є дані про пожежі в двигуні.

Він був відправлений у Гонконг для подальшого вивчення, де сміття з декількох чибіс птиці масках були знайдені на любителя, але факти вказують на одного птах потрапила саме лезо.

Виробник двигуна, Роллс-Ройс, прийшов до висновку, що втрати матеріалу від леза змусило його втекти з рівноваги, що призвело до високої вібрації відпускаючи задній вентилятор друк — яка потім розпалася, і осколки увійшли в ядро двигуна.

Це закінчилося тим, з заподіянням значної шкоди компресорів, в результаті чого компресор глохне. Масло також витікає, займання в двигуні.

Інспектори з безпеки дивіться за двигун на місці.

У АЦБ уклав: “хоча авіаційні двигуни конструйовані для того щоб витримати більшостей типи birdstrikes — в тому числі з участю середніх птахів, таких як масках чибіс — це подія, здавалося, залучати рідкісний сценарій, що включає комбінацію літака і двигуна, швидкість, висоту лопаті вентилятора, при якому птахами сталося, і його кут падіння.

"Вкрай малоймовірно, що такий сценарій буде відбуватися на декількох двигунів одночасно".

Маршрут літака. Фото: Додаток Flightradar24

Прес-секретар компанії airasia Кріс Taute заявила авіакомпанія вітала доповідь, який після 10-місячного розслідування.

"У доповіді підкреслюється спокійними, вмілими діями екіпажу рейс airasia х D7207 у відволікання і посадці літака і його гостей в Брісбені", - сказав він.

“Це був безпрецедентний випадок і, як підтверджується в доповіді, екіпажі були добре навчені і підготовлені, щоб керувати цією рідкісною і несподіваної ситуації. Безпеки в компанії airasia завжди була нашим пріоритетом номер один".Зустрічаються компанії airasia кабіна екіпажу3:24

Погляньте на те, що життя насправді для бортпровідників авіакомпанії airasia. Ввічливість: Компанії Airasia21 грудня 20174 місяця тому/дисплей/newscorpaustralia.com/веб/NewsNetwork/спосіб життя - синдиковані/



Категория: Туризм