Чому ви завжди повинні носити безкоштовний готель тапочки
Опубликованно 17.06.2018 19:51
Експерт Яків Томський готель тільки відкрив сонце онлайн Турагентством, що килими це сама мерзенна частину кімнати.
В результаті, ви ніколи не захочете ходити босоніж на них — так це все про носіння вільної тапочки, які вам дали.
Томський є автором розділів ліжка: відчайдушний Мемуар готелі, штовхається і так званого гостинності, і працював в готельному бізнесі протягом десяти років.
"Найбрудніша частину номер готелю килими," він показав.
“Так, вони пилососять, але вони майже ніколи не отримують шампунь глибокого очищення, так як там постійно перебувають у приміщеннях людям.
Готельний номер пилососити килими, але рідко чистили.
“Килими мають потребу в правильному чищенню більше, ніж вони коли-небудь.
"Є висока ймовірність того, щоб там бути осколки розбитого скла, з якого у людей занадто розбиті шибки".
Томський рекомендується також уникати декоративних подушок, які часто влаштовуються на ліжку.
"Вони ніколи не чистили і в основному кинув на підлогу гості — вони брудні", - сказав він.
Він додав, чоловік вів себе як "діти", коли вони зупинилися в готелі.
"Ви можете уявити, такий бруд, що люди залишають після себе, — кров, наркотики і секс", - сказав він.
"Люди мають огидні звички і їх очищення-це все невід'ємна частина роботи в готелі".
Краще всього, щоб зупинити ваші ноги від прогулянки на килимі.
Раніше Томський показали, ви повинні бути ввічливими з персоналом готелю, якщо вони приймають свою незадоволеність на вас у поганою моди.
"Якщо ви засмучені обслуговування, то вони можуть плюнути в їжу — такі ж, як в будь-якому ресторані", - сказав він,
“Мова йде не тільки про ввічливості, хоча обслуговування номерів. Готелі являють собою ієрархію.
“Напевно співробітники розповідають про гості — вам було б наївно думати інакше. Це одна з небагатьох радощів!
"Новина дуже швидко поширилася по готелю, про страшних гостей".
Ця стаття спочатку з'явилася на сонце і було відтворено з дозволу.
Категория: Туризм