'16 днів пекла на круїз


Опубликованно 14.06.2018 05:42

'16 днів пекла на круїз

Понад 2000 пасажирів були раді сіли в розкішний норвезьке Сонце на два тижні шляху між Майамі і Лос-Анджелес через Панамський канал в минулому місяці. Вони не знали, що вони були.

Це було тільки після того, як судно підняли вітрило, що пасажири, які заплатили тисячі доларів для свята сказали, що модернізація буде відбувається на борту, починаючи з 16 березня. Однак масштаб робіт опинився за межами того, що вони могли собі уявити.

Технічне МЕ-Клер, Локк говорить, що її родина пережила "16 днів пекла" на борту корабля.

"Це був не відпустку", - сказала вона. "Це була повністю в зоні будівництва".

Багато з корабельних ресторанів та зручності були закриті, не було зайвого шуму і пасажири також скаржилися на запах хімічних речовин.

Де колода? Фото: Панамський Канал Сонце

Пані Локк також говорив про те, як осколки металу увійшов в очі її сина.

“Нам довелося відвезти його до лікаря, оскільки ми не могли відірвати очей з гарячими або холодними рушниками для особи. Нас всіх погрузили у великій небезпеці".

Співробітник круїз-ходок, Чарльз С. О Дейл написав на сторінці Facebook, створеної для залучення уваги до кошмар: “це металеві осколки, які дощем посипалися на нас, на наш балкон від відбійного молотка на один метр над нами.

“Це небезпека для мого здоров'я і безпеки, вони посадили мене в с металева стружка/тирсу, що ми були виставлені на нашому кабіною, балкон. Сподіваюся, ми не вдихати, поки ми звільнилися.

"Роботи, як це вимагає очей/захист від шуму/дихання, ми її не мали."

Образ Чарльза з металевих осколків. Фото: Панамський Канал Сонце

Фото: Панамський Канал Сонце

Енні Перукарня був також на борту лайнера і зазначив масштаб роботи було неймовірно.

"У неділю 18 березня ми були в шоці на рівні роботи, яка проводиться", - сказала вона.

“Старий настил палуби був видалений, і новий рідкий підлогу поклали, а потім полірується.

“Існуючі металеві опори були також зачистити, коли старий настил був видалений. Сміття від цієї роботи був постійно падали всюди на кораблі і частинок були дуже очевидні.

"Був сильний запах хімічних речовин протягом тривалого періоду під час круїзу, не тільки в громадських місцях, але і в нашій каюті."

Фото: Панамський Канал Сонце

Фото: Панамський Канал Сонце

ЗАКЛИК ДО ДІЇ

Пасажири Енні Перукарня і Алан Тейлор опублікував лист, який вона написала в компанію з докладним описом події на Facebook.

"Ми зробили багато скарг на послуги оцінки, так як шум стає неможливим, і ми були дуже стурбовані, що ми могли б вдихаючи і ковтаючи через їжу і пиття", - написала вона. “Ми також були стурбовані тим, що деякі ділянки палуби (деякі до цих пір відкриті для пасажирів, а деякі ні) використовуються в якості місця зберігання, що виглядало як хімія, і баночки з-під фарби, обладнання і т. д.

“Там був постійний шум від робочих обладнання, використовуючи, наприклад, відбійні молотки і шліфувальні/лісопильного устаткування. Старий настил палуби був видалений, і новий рідкий підлогу поклали, а потім відполірувати, існуючі металеві опори були також розтирають коли старий настил був видалений. Сміття від цієї роботи був постійно падали всюди на кораблі і частинок були дуже очевидні.

“Був сильний запах хімічних речовин протягом тривалого періоду під час круїзу, не тільки в громадських місцях, але і в нашій каюті. Багато пасажири скаржаться на подразнення очей/шкіри/дихання. Робітники були забезпечені промисловими масками.

“ ... Ми будемо шукати повернення всього нашого так званого свята — круїз тарифів, усіх рейсів і транспортні витрати. Ми також очікуємо, що деякі компенсації за зруйновані свято життя, стрес і дискомфорт, що ця робота створила і кількість часу, який нам доводиться витрачати все це.

“Ми також стурбовані потенційним довгострокових і короткострокових проблем зі здоров'ям пасажирів можуть постраждати в результаті вдихання і проковтування цих невідомих хімічних речовин і речовин і в повному обсязі цей круїз.

"... Якщо б ми були проінформовані до початку круїзу, що ця масштабна робота буде проведена, ми б скасували."

Фото: Панамський Канал Сонце

Фото: Панамський Канал Сонце

'НЕЗРУЧНІСТЬ'

Круїзні компанії вже пропонують тим, хто постраждав на 25-відсоткову знижку на наступний круїз, який пасажири вже гримів, як неприйнятний.

Прес-секретар сказав "Ньюсуїк": “на норвезький Круїз лайн, ми постійно прагнемо запропонувати найкращий відпочинок для всіх наших гостей. В рамках нашої норвезька програма, норвезьке Сонце в даний час проходить вдосконалення, щоб краще обслуговувати наших гостей. Програма являє собою значні інвестиції, покликані забезпечити кожне судно у флоті забезпечує стабільно високу якість обслуговування для всіх наших гостей.

"Хоча ми робимо все можливе, щоб мінімізувати будь-який вплив на комфорт, коли ці зміни відбуваються, ми розуміємо, що в цій ситуації наші гості відчували деякі незручності."

Фото: Панамський Канал Сонце

новини.ком.ау зв'язався з норвезької круїзної лінії для подальшого обговорення.

Фото: Панамський Канал Сонце Круїзне судно трагедії: вбивства, зникнення і багато іншого



Категория: Туризм