14,498 кілометрів, абсолютно без перерв
Опубликованно 15.05.2018 07:03
Він був страшним: 17 годин 20 хвилин.
Майже 600 000 австралійців поїхати до Великобританії кожен рік, але вони ніколи не робили цього раніше.
Будь-хто, хто літав до Лондона знає, що робити: це двоматчевій поїздки, і ви будете витрачати принаймні кілька годин – напевно, їдять фаст-фуд або, задремав через ряд сидінь у випадковому аеропорт у Сінгапур, Куала-Лумпур, Гонконг або, може бути, Дубай.
Але не було б сонна опівночі зупинка для мене. Я був у ньому протягом тривалого часу – буквально. Прямо з Перта в Лондон, 14,498 кілометрів, абсолютно без перерв.
В qantas Дрімлайнер QF9 покинувши Перт, зробивши свій перший в історії прямий рейс до Лондона.
Я трохи нервую літати в рази, так заглибився в дослідження попереду подорож, щоб з'ясувати, як зробити його максимально комфортним.
Це була жахлива перспектива. Як ви готуєтеся до стільки годин в небі?
Перебування гідратованих, експерти сказали. Пийте багато води до, під час та після польоту – утриматися від спокуси покласти на вино.
Я за більшість рад.
Хоча новий Дрімлайнер 787-9 може похвалитися більш тихої і плавною кабіни, ніж його конкуренти – це все-таки літак, і шумлять літаки. Що робить шум-скасовуючи навушники абсолютною необхідністю.
Приймати очні краплі та назальний спрей. Носіть вільний одяг, і упакувати маска для очей і подушка для шиї. На борту, піти на прогулянку кожну годину або близько того. Вмістити всі свої речі у ручній поклажі, щоб максимізувати простір для ніг.
Але, мабуть, найважливіша порада, яку мені дали, був, щоб отримати собі на місцевий час як можна швидше. Мені сказали, щоб не заснути, як тільки я втомився, щоб спробувати протриматися протягом декількох годин, так що мої годинник тіло було більш тісно поєднується з часом в пункт призначення.
Я був досить щасливий, щоб бути в бізнес-класі за перше запаковані Перт-Лондон на рейси, але при цьому велика частина пасажирів далі, я хотів би почути про їхній досвід.
Зрозуміло, що авіакомпанія зробила все можливе, щоб зробити комфорт в пріоритеті – а коли ви в економіці за 17 годин, ви будете вдячні за кожен трохи допомогти ви можете отримати. Хороші новини? Там більше місця для ніг на цих літаках, які допоможуть полегшити біль.
Є 236 сидінь: в першому класі була розібрана, щоб звільнити місце для 42 бізнес-класу, люкси, 28 Преміум економ, і 166 місць економ. Інші подібні літальні апарати вмістити 300 пасажирів.
Економіка макета 3 – 3 – 3 конфігурації, так що є більше місця для тих, хто в страшний середнього сидіння.
Я схопив порожній стілець поруч з вікном, і можу сказати відразу це було трохи просторіше. Однак, в 5'2", навіть я трохи нервував при думці про те, що кількість місця для ніг для такої величезною натяжкою.
Моя порада? Завжди йти по проходу. У вікна сидіння був роман якийсь час, але як тільки мені потрібно в туалет, я зрозумів, чому це не найкращий вибір.
Заселення протягом тривалого часу.
Я також помітив, що вікна були набагато більше, ніж зазвичай – на 65 відсотків більше, насправді.
Одна з найбільш дратівливих речей про будь-який рейс має тіні тягнуть вгору або вниз, коли ви не очікуєте цього – це промінь сонячного світла, після години в темряві може бути диким на очі.
Ну, це не проблема. Кількість світла, струмливого тепер коригуються з електронним управлінням, а є навіть імітація сходу сонця, щоб розбудити всіх і тримати їх годинник тіла сходять з розуму.
В який час це знову?
Мені було дуже цікаво, як голос стюардеси збиралися тримати всіх щасливими, повними і зволоженими протягом стількох годин, так що я заскочив у камбуз, щоб спілкуватися з менеджером по роботі з клієнтами Росс.
Я подумав, що було б додатковий персонал на борту, щоб помінятися змінами на півдорозі – ти не знайдеш мене в 17-ти годинну зміну – але дивно, я помилявся.
"Ми дванадцять екіпажу і ми працюємо від початку до кінця, але у нас є час і відгули" Росс пояснив мені, додавши, що всі вони працюють в початку і в кінці польоту, але взяти три години-перерви в середині.
“Є двоярусні об'єкт екіпаж на тильній лівій стороні літака, в даху. Є шість спальних місць, але ви, очевидно, не може встати."
Також немає додаткових пілотів.
“У нас є чотири пілота. Є капітан і перший офіцер, і два других офіцерів", - сказав він мені.
Я попрямував прямо назад на своє місце, як тільки я побачила їжу, візки готується. Я був дуже зацікавлений, щоб спробувати розрекламований новий Дрімлайнер страви. Ніл Перрі займався авіакомпанії qantas їжі протягом більше 20 років, але цього разу все змінилося.
Він працював з експертами спати і дієтологи, і команда вважає, що їх нове меню допоможе нормалізації сну і зниження різниці в часі. Я був обережний оптимізм, і не знати, якщо він працював набагато пізніше, – але, принаймні, я можу підтвердити, що це було дуже смачно.
Є сильний акцент на свіжих, сучасних елементів, з великою кількістю зелені, плюс індивідуальний чай і гарячий шоколад пропонують, щоб допомогти з відпочинком.
Якщо ви в економ або Преміум-економ, ви будете жувати страв, включаючи салат з кмином пряна яловичина з цукіні, сиром равіолі, або курка з червоним рисом і смажені середземноморські овочі.
У бізнесі є таке бутербродів салат з тунцем, куряча грудка з китайською капустою, баррамунді з картоплею і брокколі, і філе яловичини з полентою, печеними помідорами, і ракети.
Це химерне меню, але екіпажу довелося внести корективи, щоб мати можливість обслуговувати його. Як Росс сказав мені, умови трохи жорсткіше, ніж зазвичай.
"Це набагато менше, тому в плані роботи в камбуз, щоб все-таки доставити послугу до 42 пасажирів бізнес-класу... це було трохи складніше."
Перевірити камбуз, Завантажив з закусками.
Незалежно від того, коли мій обід вийшов – основна страва з запечені рігатоні з баклажанами, томатним суго і кабачки, і філе яловичини головне - це було чудово.
На макарони і філе яловичини. Ням!
Плюс, для таких, як я, хто зголодніти, коли їм нудно, є також вражаючі закуски. З цим багато годин в небі, я завжди збирався вдарити кілька з цих пластирів. У мене було багато варіантів, в тому числі морозиво, фрукти, багет, бекон, моркву і хумус, шпинат і рікотта pastizzis, і сир і печиво.
Перша ділянка польоту пролетіли (на жаль). Коли я прокинувся від мого сну, ми були годин в 10, і ось коли всі почали відчувати себе трохи дивно. Це точка, в якій ми зазвичай зупиняється для дозаправки або зміни літаків.
Замість цього, я вирішив розім'яти ноги і прогулятися. (Я перетинався з генеральним директором авіакомпанії qantas Алан Джойс - запакованого в авіакомпанії Чао - робить те ж саме, так що я правильно думаю).
Як правило, кілька годин у польоті, я відчуваю, що моє дихання стає гиперемированной.
Годин на літаку, як правило, мають ... звучить як ніби у мене грип, але в цей раз, я був досить ясним, й вдалося уникнути крововиливу в очі.
І це не було випадковістю. Нові літаки мали їх вологість регулюється з більш низькій висоті в салоні, який допомагає запобігти сухість очей і нежить.
При ліквідації зупинка означала, що я відчував себе набагато більш розселилися по всій тривалої поїздки, в останню годину, хвилини почав тягти - хоча він був набагато менше слив, ніж звичайні два-нога маршрут.
Незалежно від того, наскільки комфортно ви або наскільки добре готові, до кінця польоту, ви будете чекати, щоб отримати ваші ноги назад на тверду землю - це ціна, яку ми заплатити, щоб подорожувати на іншу сторону світу.
Моя порада? Просто триматися подалі від рухомій карті.
Ми там ще? Неа.
ДОВГИХ МАРШРУТІВ ПОЛЬОТУ В СВІТІ (ПО ВІДСТАНІ)
1. Доха-Окленд, Катар дихальних шляхів, 14,529 км
2. Перт-Лондон, авіакомпанії qantas, 14,498 км
3. Дубай-Окленд, Емірати, 14200 км
4. Лос-Анджелес-Сінгапур, Сполучені авіакомпаній, 14,114 км
5. Сідней-Х'юстон, Юнайтед Ейрлайнс, 13,850 км
Журналіст був Гостем Квантас для першого Перт-Лондон рейси.
Категория: Туризм