Квантас стикається з критикою за часті замовлення флаєр


Опубликованно 28.04.2018 00:00

Квантас стикається з критикою за часті замовлення флаєр

Нарешті, момент, якого ви чекали з великим сподіванням, що ви збираєтеся нажитися. Привіт, Гаваї!

Але не надто захоплюйся поки.

Ви можете думати, що ви виграли безкоштовний переліт при використанні повітряних миль, але виявилося, ви могли б отримати вдарив за цей привілей. Особливо, якщо ви летите авіакомпанією qantas.

Що на думку експертів вказує Австралійський мандрівник, який закликав до більшої прозорості про "надмірних" витрат літаючий Кенгуру зборів на деякі часто літаючих пасажирів замовлення на викуп.

Експерти з туризму попереджають, що нічого не підозрюють пасажирів, щоб подивіться на дрібний шрифт, тому, що авіакомпанії не рівні, коли справа доходить до цінності для ваших миль.

"Мільйони австралійців qantas для часто літаючих пасажирів членів," Австралія часті редактор флаєр Метт Грем писав. “Ми економимо наші бали qantas в надії на один день, викуповуючи їх у вільний політ. На жаль, Квантас класичні преміальні квитки не настільки корисним, як можна припустити з назви".

Р-н Грем говорить, що, хоча державні податки і збори знаходяться поза контролем авіакомпанії, авіакомпанії qantas' "перевізник", носять дискреційний характер і не нараховуються при бронюванні нормальної авіакомпанії qantas вартість авіаквитка. І вони можуть додати вгору швидко.

"При обміні балів на преміальні квитки, аеропортові та державні податки повинні бути сплачені на додаток до очок", - сказав він. “Але qantas для часто літаючих пасажирів також додає свої власні витрати перевізника на вершині цього. "Квантас" звинувачення перевізник може додати стільки, скільки 1080 $у вартість тур-поїздки класичному бронювання преміального квитка, а в деяких випадках ці звинувачення є навіть вище, ніж еквівалентна вартість авіаквитка.

"Це вкрай неприємно для часто літаючих пасажирів, намагаючись обміняти свої з працею зароблені бали qantas, тим більше що збори не є справжніми податки".

Так як Квантас порівнювати?

Він швидкий, щоб вказати, що "Квантас" - не єдина авіакомпанія, щоб накласти податок на Премії бронювань на рейси, заявивши, що Емірейтс, Этихад Эйрвейз, Британські авіалінії, Lufthansa і Turkish Airlines та багато інших авіакомпаній зробити те ж саме. Однак, доплат і qantas' "особливо високо на деяких маршрутах".

"Багато авіакомпаній не пред'являють будь-яких доплат при бронюванні премії". Містер сказав Грем. “Ці включають Вірджін Австралія, Сінгапур авіалінії, американські авіалінії, Юнайтед Ейрлайнс, Латинська Америка авіалінії і тайські авіалінії. Інші авіакомпанії, такі як Катэй Пасифік, вводити паливні надбавки, але за набагато більш низькою ціною".

Зрештою, таке бронювання може виявитися "надзвичайно марна трата очок".

Містер Грем вказує цей свіжий приклад, де з допомогою точок призвело б до додаткових витрат більше, ніж ціна купівлі квитка начисто.

“В ході недавньої продажу, в Сінгапурі-квитки з Дарвіна в Сінгапур доступні за $236 повернутися. Одні і ті ж рейси коштували б 28,200 бали qantas і $266 додаткової плати, якщо замовити преміальний квиток. Це не дуже корисно".

Приклад з сайту авіакомпанії qantas.

В іншому прикладі авіакомпанії qantas обмінювати бонуси клієнту за обидва кінці бізнес-класом авіаквиток з Сіднея до Лондона доведеться заплатити 256,000 бали qantas і $1584 податків і зборів. Цілих 68 відсотків від цієї суми, або $1080 загалом складається з Квантас збори.

Між тим, немає жодних зборів перевізника при погашенні швидкості часті точки листівка для перельоту Вірджін Австралія. Зворотний рейс Віргінські бізнес-класу з Мельбурна в Лос-Анджелес стоїть 191,000 точки швидкість і просто 140.55 дол. у вигляді податків. У порівнянні з ним, це буде коштувати 192,000 бали qantas і $851.94 додаткової плати, щоб летіти авіакомпанією qantas бізнес по тому ж маршруту.

Австралійський мандрівник закликає авіакомпанії qantas, щоб бути більш прозорими про таких зборах і опублікувати повний список звинувачень на своєму сайті.

"Багато qantas для часто літаючих пасажирів, членів не розуміють, скільки їм доведеться платити додаткової плати при погашенні своїх очок", - сказав він. "Я хотів би закликати авіакомпанії qantas члени, щоб дізнатися, скільки цими обов'язками перевізника є, і розглянути чи іншої програми для часто літаючих пасажирів може бути кращим варіантом для них."

Він опублікував объяснителя про те, як уникнути сплати цих зборів.

Ось список, що Австралійський мандрівник був складений показує витрати перевізника оплачується на більшість авіакомпанії qantas маршрутів, що вилітають з Австралії. Той же зборах не застосовується до Емірейтс при бронюванні премії, якщо за маршрутом поділяють Емірати.

Список Квантас збори. Картина: Австралійський Мандрівник

БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ, ЯКУ ПРОГРАМУ ТОЧКА АВІАКОМПАНІЮ ВИ ВИБЕРЕТЕ

Експерт відзначає і виконавчий директор iFLYflat Стів Хуей також вникав у це питання.

“Авіакомпанії пропонують унікальні можливості для своїх маршрутів і винагороду партнерів. Щоб отримати краще значення для ваших очок, вам знайома яка авіакомпанія краще для вашого призначення," р-н Хуей написав у статті для новин.ком.AU у січні максимізацію ваших очок.

Наприклад, летів в Лондон в бізнес-клас, туди і назад з авіакомпанією qantas (Сідней, Мельбурн або Брісбен) обійдеться 256,000 точок і близько $1581 у вигляді податків. Але якщо ви летите з бонусною програмою авіакомпанії "Сінгапурські авіалінії", це може коштувати вам менше — всього 210 000 точок програми krisflyer і близько $486 податків на ту ж саму поїздку.

“В іншому прикладі, "Квантас" вимагає 60 000 балів за поїздку в одну сторону в бізнес-класі рейс з Сіднея, Мельбурна або Брісбена в Гонконг, в той час як Катэй Пасифік вимагає тільки 45,000 Азії миль очок.

"Ключ до отримання права вказує в першу чергу, так що ви можете використовувати їх, як Ви не можете обміняти бали qantas для Катэй Пасифік Азії миль".

Найвигідніші пропозиції: що можна і що не можна робити часті точки листівка

Стів Хуей знає всі входи і виходи точки.

'ВІДОБРАЖЕННЯ ТАРИФ ВАРТОСТІ'

Представник авіакомпанії qantas заявив збори перевізника "відображають суми визначається авіакомпанією, які є частиною тарифу, регулювати і контролювати, щоб відобразити ринкові умови та зміни попиту, означає кількість точок, необхідних для класичних преміальних місць може залишатися незмінною."

Прес-секретар розповів новини.ком.ау: “класичний нагороди і апгрейди політ високо цінуються члени і вони найбільш популярним способом для них, щоб використовувати свої Бали qantas.

"Є більш ніж 220 партнерами в цій програмі є багато різних способів члени можуть заробити очки, які потім можуть бути використані для бронювання преміальних і платити за всі або частину податків, мит і зборів".

Хіба це справедливо?



Категория: Туризм