Занадто багато льоду може запобігти літак від робити важливі речі, як 'змінює висоту або напрям" і "триматися в повітрі'
Опубликованно 18.04.2018 05:00
Інші країни, особливо в Північній півкулі, не менш щасливим в цьому відношенні і негативних температурах, таких як ті, які нещодавно прокотилися по Західній Європі через "звір зі Сходу" заметіль може створювати значні проблеми для транспортних мереж, у тому числі комерційних літаків.
Лід вкрай небезпечний для літаків — крім розміщення додаткової ваги і навантаження на літак, і впливає на аеродинамічні показники, він також може заморозити контролю поверхонь, таких як рулі і елерони на місці, запобігаючи літак робимо важливі речі, як "змінює висоту або напрям" і "триматися в повітрі".
Якщо ви коли-небудь літали з особливо холодних іноземного аеропорту протягом зими, ви, можливо, помітили, літак зупиняється на злітній смузі під час пожежі-двигун як засобами спрей хімічної рідини у всьому крила і хвіст. Побачивши це сам в Монреалі і зовсім недавно в Парижі, я почав задаватися питанням, що відбувається — і виявилося, що літак був лід.
Звір зі Сходу був величезний зимовий шторм, який нещодавно вдарив по Європі, зачіпає безліч аеропортів, як Шарль де Gualle в Парижі. Фото: Ройс Вільсон
Рішення антикригової вам багато користі в Канаді зі зрозумілих причин, а за даними Міністерства транспорту Канади повітряних суден спеціальною рідиною, як правило, зроблені з гліколю на основі рідин, що містять воду, інгібітори корозії, змочувальні речовини і барвника.
Існує чотири типи вирішення. Тип I (пофарбовані в оранжевий колір) - це антиобледенитель, розроблена для видалення льоду на літаку і нагрівається до розпорошуючись на. Тип II (білий) і III (світло-жовтий) включення противообледенительной компонентів і призначені для проживання на крилах, коли літак проходить наземні операції; Тип IV (зелений) рішення останні поліпшення II типу рішень і призначені для великих літаків, включаючи Boeing 777 і Airbus А380 — вони тривають довше, перш ніж втратити свою ефективність.
Аеропорти в Канаді, в Монреалі, добре оснащені, щоб впоратися з умовами замерзаючи кожну зиму. Фото: Ройс Вільсон
Антикригової цивільного міжнародного авіалайнера може знадобитися від 2000 до 4000 Л антиобледенитель і літаки є певна кількість часу, залежно від погоди — орієнтовно від однієї до 18 хвилин, типу я і з 19 хвилин до трьох годин, для IV типу, за даними Міністерства транспорту Канади — щоб піднятися в повітря, перш ніж рішення зношується і втрачає свою ефективність.
Незважаючи на низькі температури на крейсерській висоті — він може отримати аж до -57 за Цельсієм — лід, що утворився на крила і рули в польоті не було великою проблемою для сучасних пасажирських літаків, частково з-за швидкості, так як більшість сучасних далекомагістральних реактивних лайнерів круїзу близько 900км/год і лід просто не на тих швидкостях. Крім того, там просто не вистачає вологи в повітрі вище близько 24000 футів (і більшість реактивних лайнерів круїзних вище 30000 футів) для льоду у вигляді.
Є ще резервний варіант, на всяк випадок, проте — антіобледенітельние нагрівачі вбудовані в передній крайці крила більшості комерційних повітряних суден; як правило, працювати від тепла вихлопних газів двигуна або, у випадку з Боїнг 787 "Дрімлайнер", спеціальних електронагрівальних елементів і матеріалів в крило по передній крайці.
Працівники повинні завдати ряд різних рішень на літаки, щоб переконатися, що вони безпечні для польотів. Фото: Ройс Вільсон
Хоча вона рідко йде сніг у будь-яку точку материка Австралія, у нас є значний науковий присутність в одному з найхолодніших місць планети — Антарктида.
Повітряне сполучення компанії Skytraders укладено договір на обслуговування Австралійська Антарктична служба станції на замерзлому континенті і заступник головного льотчика капітана Гаррі Стадд сказав льодоутворення значну небезпеку для літаків і проблема, компанія постійно враховувати, особливо як в даний час немає можливості обледеніння літаків там
"Немає планера антикригової установки в Антарктиді і використання комерційного застосування рідини проти обмерзання буде екологічно неприйнятно", - сказав він.
“Погода є найбільш істотним фактором у плануванні безпечних польотів в і з Антарктиди, і уникати умов, які можуть викликати обледеніння корпусу літака в польоті або на землі — є основним критерієм у пілота, йти чи ні рішення.
“Рейси не відправляються, ні тривалих наземних зупинок за розкладом, по будь-якому приводу, коли ризик обмерзання може призвести до необхідності наземного зледеніння.
"Skytraders' пілоти мають багаторічний досвід експлуатації як усередині, так і з Антарктиди, і саме ці унікальні знання про те, що у поєднанні з досвідом фахівців з бюро метеорології метеорологи, значно підвищує максимально безпечної експлуатації і запобігання умов, які можуть призвести до обмерзання літаків проблеми".
Незважаючи на той факт, Антарктида є одним з найхолодніших місць на планеті, капітан Стаббс сказав, що крига на літак не було конкретного випадку і був насправді менше ризику, ніж у багатьох інших холодних частинах світу.
"Іноді це також хибна думка, що умови в Антарктиді автоматично призведе до обмерзання умовах, як правило, надзвичайно сухий атмосфера, низькі температури і Skytraders/Австралійська Антарктична служба операційної політики означає, що літак обмерзання ризик набагато нижче, ніж у багатьох інших частинах світу, де ця проблема стоїть як загальних, так і значні", - сказав він.
Категория: Туризм