Квантас мішок зварганити: 'як це для божевільної некомпетентності'
Опубликованно 10.04.2018 09:33
Механічні помилки в аеропорту вильоту в понеділок мав на увазі близько 100 мішків не були завантажені на один і той самий рейс.
Серед пасажирів, що летять у Перт, які приїхали без своїх сумок був журналіст Пітер Ван Onselen, які взяли до Twitter, щоб висловити свій гнів, його багаж був залишений в Сіднеї.
“Як це для божевільних некомпетентність @ "квантас". Наш рейс в Перт тільки що було оголошено зняв з звичайних мішків. Абсолютно неймовірно," Новини небо Австралії журналіст, автор і академічний Твіттері.
Хоча багато пасажири прибули в Перт мішок-менше, не всі пасажири на рейс постраждали.
Як це для божевільних некомпетентність @квантас. Наш рейс в Перт тільки що було оголошено зняв з звичайних мішків. Абсолютно неймовірно— Пітер Ван Onselen (@vanOnselenP) 15 січня 2018 року
Прес-секретар авіакомпанії qantas повідомив новини.ком.ау близько 100 мішків залишилися в Сідней.
"З-за механічної проблеми з багажної стрічки в нашому внутрішньому терміналі в Сіднеї, приблизно 100 мішків наших клієнтів не зробити це на їх заплановані рейси", - зазначила прес-секретар.
"Резервна копія багажній стрічці тепер працює і пакети були поміщені на наступному доступному послуг".
Близько 100 пасажирів сумки були залишені в Сіднеї. Файл зображення. Картина: Дженні Еванс
Прес-секретар додав: "ми розуміємо затримки розчаровують, особливо в святковий період, і ми щиро просимо вибачення клієнтам за завдані незручності".
Пізніше, Ван Onselen повернувся в твіттер, щоб хвалити авіакомпанію про те, наскільки добре він розібрався у цій ситуації.
Насправді я повинен зізнатися @Квантас впоралася з цією проблемою дуже добре. Мішки з-за незабаром і я зроблю мої лекції, просто!— Пітер Ван Onselen (@vanOnselenP) 15 січня 2018 року
“Насправді я повинен зізнатися @Квантас впоралася з цією проблемою дуже добре. Мішки з-за незабаром і я зроблю мої лекції, просто!", - написав він.
Категория: Туризм