17-годину економіки "пекло"? Ви ще нічого не бачили
Опубликованно 08.04.2018 08:42
У самому справі, 17-годинний Лондона в Перт в обидві, схоже, тільки початок амбіції авіакомпанії. Вчора, генеральний директор компанії Алан Джойс послав промисловості в штопор з його коментарями в авіаційному клубі в Лондоні про те, що чекає перевізника.
У розділі "план авіакомпанії проект Восход" на найближчі чотири роки, містер Джойс заявив про своє бажання створити ще більше рейсів в — будьте готові до цього — 20 годин плюс. Вони будуть доставляти пасажирів з Сіднея в Нью-Йорк або Мельбурн в Лондон, прямі, фінансові перевірки.
Круто, але ой! Ми можемо відчути болю і втоми захопивши вже наші тіла.
А щодо найважливіше питання з усіх; що б пукнути у свіжій співвідношення повітря став? Сонце репортер Джейкоб Льюїс, швидше за все, буде чекати відповіді, затамувавши подих.
Перший прямий рейс з Австралії в Лондон прибуває в Хітроу в Перт.
Містер Джойс просить виробник літаків Airbus і Boeing на роботу з авіакомпанією для створення "гнучкої супер літак", щоб зробити такий подвиг можливий. (Супер літак або супер біль, ми дивуємося?) Літак Boeing 777-8x і Аеробус А350-900 розглядаються для роботи.
"Це також про одержання літака, який не тільки може зробити Сідней, Лондон, але в той же час цей же літак здатний перенаправляється в Сідней, Гонконг або Сідней-Сінгапур", - сказав він.
"Це не може бути занадто важким, він не може бути спеціалізованої занадто багато."
"Квантас" має високі амбіції, які могли б змінити те, як австралійці потрапити в Європу і східне узбережжя США. Фото: рейс Ям мріяти Емілі Камі Нгварри
Пасажирів на виснажливої 17-годинний переліт.
І це ще не все. Ви знаєте вантажному відсіку, що таємнича частина літака, що зазвичай ми не бачимо? Ну готуйтеся — ви могли бачити її набагато швидше.
Для боротьби з неминучим дискомфорт пасажирам економ-класу будуть випробовувати на супер далеких перельоту, пан Джойс запропонував створити спальних місць для пасажирів у вантажному відсіку разом з тренажерні зали.
“Ми теж дивимося, нам потрібні і ми повинні мати чотири класи? Новий клас, який сидить на літаках?", - сказав він.
“Може деякі з вантажних відсіків ми не можемо використати [багаж] використовуватися в якості тренувальним майданчиком? Вони можуть бути використані для ліжка для людей, щоб спати?"
Нічого не відміняється, мій Джойс.
Генеральний директор авіакомпанії qantas Алан Джойс з Вашингтона прем'єр Марк Макгоуен всередині Квантас вітальня Студія здоров'я. Картина: Росс Swanborough
Екіпаж авіакомпанії qantas кабіни від першого Хітроу на рейси Перт.
Категория: Туризм