Кошмар на рейси Сідней людини
Опубликованно 02.04.2018 18:45
Родом з Великобританії, пара здійснювала регулярні поїздки за кордон в останні роки, і це була третя поїздка Купера за кордоном. Його мама сказала, що на цих попередніх далеких перельотів, він був мрією.
Але сім'я не були готові за кошмарне подорож, яке було перед ними, коли вони піднялися на борт рейс qantas QF1 на 23 грудня.
Наступні 50 з гаком годин буде включати близько 15 годин без їжі, аварійну посадку, годин в пастці в заземленную площину, Різдво провів в основному в повітрі, відсутня камера, багато сліз і криків — не тільки від малюка — і, за словами містера Крейга, жодних вибачень чи співчуття від нашого національного перевізника.
П'ятнадцять-місячного Купера проспав перший політ, але подорож обернулося.
Після приємного польоту з Сіднея, почався кошмар просто перед тим, як літак повинен був приземлитися в Дубаї, а потім у Лондон.
Замість цього, пасажири сказали, з-за погодних умов в аеропорту Дубая, пілот вирішив приземлитися на 1 ранку в аеропорт Аль-Айн в Абу-Дабі для дозаправки і здійснити коротку подорож у Дубай, коли це було безпечно.
Розуміння питання, містер Крейг сказав, що його концерн не почав брикатися до тих пір, поки туман прокату в той час як рейс був заземлений і стало зрозуміло, що вони застрягли б на льотному полі більше часу, ніж очікувалося.
Містер Крейг сказав, що його сім'я і пасажирам було наказано залишатися всередині літака — де їжа, мабуть, закінчилися, і було наведено кілька причин, чому вони не могли бути випущені в термінал невеликий аеропорт.
“Вони сказали, що інженер повинен бути відправлений на вертольоті і буде там скоро. Потім він був, що аеропорт не міг впоратися з 450 чоловік сходить з трапа літака, а потім вони сказали нам, що це було просто комфортніше на літаку", - сказав він.
"Історія, змінювалися і ми почали думати, що ми брехали."
Це було тільки після того, як близько 12 годин в пастці всередині заземленою площині, з голодні діти плачуть і інші на борту, зростає занепокоєння, що пасажири були, нарешті, сказали, що вони могли йти в термінал на пару сказав.
"На даний момент у нас скінчився закуски і Купер не їв нічого суттєвого за 12 годин", - сказав пан Крейг. "Коли ми увійшли всередину, і ми знайшли майже порожньою термінал із закритою їдальні і, нарешті, після півтора годин роздавали запаковані круасани з шоколадом — навряд чи відповідна їжа для малюка."
Через годину в терміналі, вони були відправлені назад на борту літака — "пілот сказав, що він не знав, чому ми були послані туди," містер Крейг сказав — І ще годину-довго чекати, пасажири були доставлені в Дубай тільки, щоб бути в курсі другий відрізок шляху був скасований, і їм доведеться провести ніч в аеропорту і завершити подорож на наступний день.
Містер Крейг сказав, що він не міг зрозуміти, чому рейс був скасований і стверджував, що він не був обізнаний.
Випустили з аеропорту більш ніж через 30 годин після виходу з Сіднея, містер Крейг сказав, що пасажирів не отримали свої сумки і він і його партнер повинні були піднятися, щоб купити підгузники для свого сина, потім просити номер, тому що готель, що були розміщені на, сказав їм, щоб поїсти в ресторані неподалік.
Затримка означала також відсутня сімейне Різдво в Лондоні. Політ, який повинен був приземлитися в Хітроу рано напередодні Різдва тепер би не отримати їх там до кінця дня на Різдво.
Купер вдалося зловити те, що сім'я була сказав була остання булочка на літаку, після 12 годин без їжі.
Всередині терміналу вони видавали шоколад-круасани з начинкою: не підходить для малюка'.
Коли вони нарешті прибули у Лондон, вони сказали, що їх багаж не потрапив на рейс Дубай і були зібрані родиною близько 5 години вечора на Різдво, навряд чи в настрої для святкування. Їх Різдвяні подарунки були всі одно в загубленому багажі.
Міс Беннет сказала, що знайшла весь досвід "нелегко", але сказав, що найбільшим розчаруванням елементом була відповідь авіакомпанією qantas.
Перед новини.ком.ау зв'язався з авіакомпанією, єдина зв'язок подружжя отримали лист з поясненням причин затримки та визнаючи незручності пару були, але не вибачення.
Подружжя вважають, що авіакомпанія "провалився" в його "обов'язок дотримуватися обережності" для пасажирів, не надаючи відповідну їжу для свого малюка і інших дітей на борту, а також відсутність спілкування і пояснення від працівників протягом всього шляху.
“Питання з їжею, як батько, була виразно моя головна турбота. Я просто думаю, що сам досвід був дуже травматичним", - сказала вона.
“Не знаючи, я відчував, що, коли ми йшли через все це вони були не дуже прозорими про те, як довго ми збираємося бути відкладено. Там було стільки різних історій, що (екіпаж) і там була просто повна розгубленість.
"Це був дуже напружений для всіх нас".
Крейг заявив, що авіакомпанія не у своїй цінності.
"Вони кажуть, що об'єднання сім'ї, працювали разом на комплексній основі", - сказав він. "Це не те, що ми бачили".
Міс Беннет додав: "у авіакомпанії qantas, можливо, зробив жест доброї волі, або навіть запропонували якесь пояснення або вибачення, я думаю, ми були б раді сказати, ви знаєте, це складна ситуація, але те, що ми мали від них було зовсім протилежне."
Пасажирів, які покидають літак в невеликий регіональний аеропорт Аль-Айн.
Пост в авіакомпанії Facebook сторінки від містер Крейг, пояснюючи ситуацію і просячи пари літаючих пунктів, які повинні бути повернуті привернув десятки співчуваючих коментарів від обурених людей приголомшені досвід, але Крейг каже, не вдалося досягти задовільної відповіді від авіакомпанії qantas.
У заяві на новини.ком.ау, прес-секретар авіакомпанії qantas повідомили в авіакомпанії, як і інші, були порушені важкий туман, навколишній Дубай і були направлені в Аль-Айн. Прес-секретар пояснить, що поки на землі була механічна проблема виявлена, що призвело до додаткових затримок в якості інженера і запасні частини були привезені з Дубай.
"За цей час покупцям була надана вся їжа та напої доступні на борту і коли затримка триває, їм була надана можливість зійти на берег, де були напої більш доступні", - йдеться в заяві.
"Квантас" сказав "кілька варіантів" запропонували гостям, які прибувають до Лондона, включаючи нічліг і перейти на наступний рейс.
"Ми раді вийти на Бен і ми розуміємо, як неприємно затримки особливо відбувається на Різдво", - сказав співрозмовник агентства.
Категория: Туризм