Моторошні та занедбані — у Лондоні секретний підземний місто
Опубликованно 23.03.2018 12:07
Кожен день, до п'яти мільйонів людей — пасажирів і туристів — натовпу, на її дивно маленькі паровозики, навігації свій шлях навколо британської столиці.
Мережа трубки тунелів створює щільні, тонкі, як павутина під трафік-захлинувся на вулицях.
Але є й інша, більш таємнича мережа тунелів під центром Лондона. Далеко від сторонніх очей, ця паралельна підземна система ніколи не була призначена для пасажирів. Це пошти залізничним транспортом.
Моторошний і занедбаний протягом багатьох десятиліть, підземний світ лежав у темряві й пилу, так само тихо, як у могилі, але майже на відстані витягнутої руки зайняті Лондонцями.
“Якщо вам в голову ці тунелі біля Оксфорд Серкус ти тільки 5см від станції метро. Це так близько, так що ви можете чути розмови людей на платформах," Гаррі Хаскіссон від Поштовий музей у Великобританії, розповідає новини.ком.ау.
Знову у рамках реконструкції 45 мільйонів доларів в штаті музею, скромний вхід в пошту рейок знаходиться під величезним Маунт-Плезант офіс сортування поблизу фінансового району Лондона.
Закинутих на початку 2000-х років, тунелів пошти залізничним транспортом все ще залишаються, тихий, під вулицях Лондона. Фото: Поштовий Музей — Миль Вілліс
Спустившись по короткій драбині, ви отримуєте в інший світ далеко від кишить вантажівками, повне посилок на рівні вулиці.
Після того, як пункт технічного обслуговування для мережі, це тепер відправна точка для цієї майже забутої системи.
"Це єдина залізниця у своєму роді, що ми знаємо, і це було неймовірно випередив свій час, коли він був побудований", - говорить г-н Хаскіссон.
"Повністю бездротовий, він побіг по електроенергії 22 години в день, а там ще були коні і вози на вищевказаних вулицях".
На своєму піку, чотири мільйони листів в день були направлені в підпіллі, приймаючи незліченна кількість автомобілів на вулицях.
"Ця посада буде сортують, укладають на поштою, залізницею, а потім відправив на вулиці Ліверпуля або магістральної залізничної станції Паддінгтон, а потім на порти і так далеко, як Австралія".
Якоюсь дивною кореспонденція перевозилася.
“У 1930-х роках ви були в змозі нести практично нічого поштою. Є фотографії фургони, навантажені жива риба і бджоли, скорпіони навіть", - говорить г-н Хаскіссон.
Поштою залізничних охоче перевозили мертвих тварин — там було багато вбитих кроликів, але відправники повинні були гарантувати "відсутність рідини, ймовірно, виділяють".
На піку чотирьох мільйонів листів в день буде перевозитися на залізничній системи в Лондоні пошти під столичних вулиць. Картина: Королівська Пошта Група Лтд
Раптом гуркіт і металевий скрегіт і новий спеціально побудований пасажирський поїзд (там були тільки вантажні вагони, коли система була відкрита) починає свій спуск в імлу, вниз до 70м під землею.
У вагонах опускаються глибше під Лондоном, маслянисто-чорні і срібні траси звернути наліво і направо в сторону темного небуття. На мить "кладовище" шпигувала нижче — де іржавіти поїздах старої стоянці, і не переносити літери або знову побачити денне світло.
Автомобіль ковзає поруч з майданчиком, де пошта була один раз завантажується і вивантажується.
Потяги, які раніше курсують за маршрутом і нести листи раніше на дисплеї. Фото: Поштовий Музей — Миль Вілліс
Більше історія ця дивна частина інфраструктури передається, в тому числі життєво важливу роль Королівської пошти Великобританії поштова служба, грав у ВВВ, тримати лінії зв'язку між відкритими зруйнованому континенті.
Поїздка не для клаустрофобного. Тунелі не були призначені для перевезення людей і там не так багато місця для маневру. Це робить регулярні підземні відчувати себе позитивно кавернозних.
"Затишний, що мені подобається називати їх", - зауважує пан Хаскіссон про поїздах.
Система вже знову дозволяючи відвідувачам подорожувати через крихітні тунелі під Лондоном і дізнатися про ролі Королівської пошти. Фото: AFP/невелика Данило Леал-Олівас
Як випередив свій час, як це було, зрештою поштою рейок зійшов прогрес. Королівська Пошта була консолідувати свої офіси в більш великі об'єкти і не потрібні дорогі Залізнична лінія, що зв'язує тільки кілька центрів КБР.
Його компактні розміри не допомогло. "Все більше і більше, посилки, а не листи були доставлені, і Ви не могли отримати стільки на поїздах", - каже пан Хаскіссон.
З сотні співробітників, система пішла тільки з трьох інженерів, які тримали в повному порядку консервації системи в разі, якщо він знову знадобився — що це ваще було, коли Пошта залізниці відкрито для відвідувачів наприкінці минулого року.
Були різні пропозиції, що робити з тунелями в проміжному. Недолік світла буде ідеальним для вирощування грибів. Один примхливий план був для того, щоб стати підземні магістралі циклу. (За винятком, мабуть, вершники б шкребли потилиці на дрібній тунель дах.)
Частини вільних тунелів були використані на геодезичні роботи в процесі підготовки до лондонським спалах нова $25 млрд Елізабет лінія метро приміські залізничні системи повинен відкритися в 2019 році.
Відвідувачі проходять Маунт-Плезант станції, одним з ключових пунктів на маршруті, де пост був завантажений і вивантажений. Фото: AFP/ невелика Данило Леал-Олівас
Бути настільки недоступною, тихий і занедбаний, містер Хаскіссон каже, що чутки є чутки пошти залізничним транспортом може розміщуватися декілька незвичній — можливо, потойбічних відвідувачів.
“Ми попросили одного з інженерів, Рей, який працював на лінії протягом 30 років, якщо не було нічого поганого.
“Рей сказав, що бачив лиса, яка живе в тунелях, але він був непохитний там не було ніяких привидів.
"Але коли він вперше познайомився зі своєю майбутньою дружиною, вона сказала, що її дім з привидами — що в її підвал, вона чула шум і струс", - сказав він.
“Рей подивився на нього і зрозумів, що її будинок був на пошті залізничного маршруту — його дружина була налякана шумом поїзда. Так що, поки немає ніяких привидів на пошту залізниці, пошті рейки сама б прийняти за привид."
Пошти залізничним транспортом є частиною поштового музею в Лондоні, в Клеркенвелле близько до Кінгс-Крос і Сент-Панкрас станції.
Крихітні поїзда і тунелі не підходять для тих, хто не любить замкнуті простору. АФП/ Данило Леал-Олівас
Категория: Туризм