Готелі і покарав гостей, які скаржаться
Опубликованно 27.02.2018 14:03
"Якщо Ви забронювали готель для весілля або іншого заходу", - йдеться у політика на Юніон-Стрит Гостьовий будинок на Гудзоні", там буде штраф 500 доларів, які будуть відняті з вашого депозиту на кожну негативну рецензію, ... розмістити на будь-якому інтернет-сайті будь-який користувач у вашій партії."
Що в готелі виявилися блеванет гості, хто хотів скаржитися на створення відгуки — погрожуючи їх окупності.
Після одкровення політики за іронією долі викликало лавину негативні відгуки про готелі, Юніон Стріт Гостьовий будинок стверджував, що це був тільки жарт.
Але це не був поодинокий випадок — це відбувається насправді.
Деякі готелі дійсно не стягувати плату з осіб, які заходять в Інтернет для того, щоб публічно скаржитися на своє перебування, а не в приватному порядку поговорити з самим готелем.
На практиці зробив заголовки знову в грудні, коли жінка, яка залишилася з чоловіком в готелі в американському штаті Індіана був оштрафований на $430 в готелі після розміщення негативного відгуку в інтернеті.
Катріна Артур сказав, що вона була розчарована, виявивши брудні простирадла, непрацюючі кондиціонери, слабкий напір води і сильний запах каналізації в її номер в готелі Abbey Inn та люкси.
Вона також не міг знайти будь-який персонал для вирішення питань в ізольованою ІПН, так вона написала чесний відгук на її "жахом" досвіду на ліжко й сайті відгук сніданок.
Але в готелі була відмінна стаття в дрібним шрифтом, який свідчив: "Гості згодні, що якщо ви маєте будь-які проблеми з нашими номерами, і не надати нам можливість для вирішення цих проблем у період проживання з нами, та/або відмовляється від наших винятковим засобом правового захисту, але потім принижує нас в будь-якому громадському порядку, ми будемо мати право стягувати з вашої кредитної картки."
Готель погрожував мс Артур з юридичних дій, Вашингтон пост повідомляє. Вона видалила коментар, але готель стягується $430 на картку у будь-якому випадку.
Генеральний прокурор Індіани офіс з тих пір подала позов проти готельної компанії.
Практика карає гостей за погані відгуки став такий питання в Сполучених Штатах робилися кроки уряду для захисту гостей, Економіст повідомив.
Каліфорнія заборонила ці "не приниження положення" в 2014 році і адміністрація Обами наслідували його приклад з Федеральним бан в 2016 році (але не вступають в силу в потрібний час, щоб захистити мс Артур, Економіст зазначив.)
Але практика не унікальна для США. У Великобританії подружня пара, яка взяла на TripAdvisor, щоб описати готель Блекпул "брудна, смердюча халупа" в 2014 році був оштрафований на 174 доларів від власників готелю.
Коли вони оскаржені в порядку, Тоні і Ян Дженкінсон сказали, що вони порушили "не поганий огляд" політика і умови готелю.
Після того, як місцева рада втрутився, пара була відшкодована, а брудна політика готелю був закритий.
(Ресторани шукати схожі окупності від меценатів хто залишив негативний відгук на TripAdvisor — один ресторан у графстві Кент, Великобританія подала в суд жінка, яка пішла з одним-зірковий огляду на сайті в травні минулого року.)
Негативний Зворотний зв'язок може бути руйнівним для бізнесу і, звичайно, відгуки не завжди чесні.
Але "не поганий огляд" політики не тільки готелі намагаються уникнути невтішних відгуків, в тому числі і в Австралії.
У листопаді федеральний суд встановив апартаменти з обслуговуванням meriton був борсання в практиці, відомої як "маскування", які завадили погані відгуки, залишені на TripAdvisor.
Суд почув, що співробітники додали літери "МСА" на email адреси осіб, які мали поганий досвід, який зробив їх електронну адресу невірний — і що означало, що вони не отримають автоматичне запрошення від TripAdvisor написати відгук про свого проживання.
Австралійський конкуренція і споживач комісія прийняла Меритон у федеральний суд після одкровень з виказування колишній співробітник ініціював розслідування.
Федеральний суддя ухвалив маскування скорочено кількість негативних відгуків про бар на TripAdvisor, і Меритон брав участь в оману або обманним. Покарання ще не визначено.
"Це стане дуже серйозним сигналом для галузі в більш широкому сенсі," судовий комісар АССС Сара, - сказав після рішення суду.
"Якщо Меритон в попад я думаю, що відбувається, щоб змусити людей сидіти і думати про те, що вони роблять ... без сумніву, це станеться в інших місцях".
Категория: Туризм