Вино не такий самий смак, як тільки він покинув землю
Опубликованно 21.02.2018 00:23
Але справа в тому, що вино не їжджу — політ може бути найлютішим ворогом вина.
І це робить роботу Рой Moorfield дуже складною.
Містер Moorfield є міжнародним консультантом по вино з Катэй Пасифік, а також у розробці вин, які подаються в польоті.
Він розповів новини.ком.ау там були дві речі, про польоти, які працювали проти вина, то це було те, що в польоті склянку з пійлом свій подані за вечерею, чи в сувенірній пляшці ви привезли додому у валізі.
Вібрації літака, і в герметичній кабіні, могли б серйозно змінити смак.
Містер Moorfield сказав, коли він почав працювати з cathay Pacific своїм австралійським винним консультантом, він досить швидко зрозуміли, що не було ніякого сенсу дегустації вин перед відльотом їх, коли вони були такими різними, коли вони були в повітрі.
"Коли ми починали, ми звикли робити заздалегідь-дегустація вина в Австралії, і ми б розрізали зразки порівняно з 600 до 200 і відправити їх у Гонконг і смак їх туди", - сказав він новини.ком.ау.
“Те, що ми виявили, було вина, ми думали, були найбільш підходящі в Австралії опинився серед найменш підходящий, коли ми знову спробували їх в Гонконг. І ми подумали, що тут відбувається?
“Ми зрозуміли, що атмосферу в салоні становить близько 40 відсотків більш сухий у гарному авіакомпанії — він може бути набагато більш сухий в інших авіакомпаніях — і ми зрозуміли, що впливає на смак.
“Вона висихає фолікули в носі, що йде у ваші нюхові залози, і це, де ви отримаєте, нюх — і що ви запах впливає на те, що вам до смаку.
“Твій ніс не так добре, як це може бути, це не нюх, а також це може бути і що впливає на вино. Він притупляє це дещо".
В кабіні також підкреслив, гіркоту вина, містер Moorfield сказав, тому завдання було вибрати вино з дуже відвертим ароматом, гарним фруктовим ароматом і хорошим балансом.
Катэй Пасифік, дуже ретельно вибирає вино, яке буде подаватися на своїх рейсах.
“Зараз ми літаємо всі зразки в Гонконзі, і ми на смак їх туди. І тоді ми можемо сказати, це вино має правильний баланс, і вона повинна добре літати", - сказав він.
А також умови всередині салону, МР Moorfield сказав мікро-вібрації літака підкреслили, вино і змінити його смак — або, більш конкретно, порушується крихкий баланс кислотності, танінів і фруктів.
"Ви не відчуваєте вібрації на своїх місцях, тому що ваші сидіння зручні, але коли літаки вібрують вони струсити вино", - сказав він.
“І вино має аромат молекул, і ці молекули аромату є дуже жорсткою, і витримати його, або він тягне їх один від одного незначно, і вино стає досить нудно.
“Так що у вас є ефект від плодів знижується, що піддає кислотністю і танинностью. Тому ми повинні знайти вина, які мають кращий баланс і може літати з такими хорошими жорсткої молекули смаку.
"Ми літали на них, а потім спробувати їх, і якщо б вони отримали через тих труднощів, ми можемо вибирати їх, щоб літати."
Містер Moorfield сказав, що деякі сорти краще, ніж інші, і якщо ви коли-небудь помічали, як часто вам пропонують Шардоне на рейс, тому.
“Піно нуар-це дуже складно, це дуже складно знайти таку, яка добре літає, тому що воно дуже крихке. Ми знайдемо ті, які працюють, але нам дійсно доведеться полювати за ними", - сказав він.
“Шираз працює дуже стабільно, тому що у нього багато смаку і танінів трохи м'якше.
“Новий сучасний стиль Каберне Совіньон, що вони роблять в Європі, яка більше схожа на Австралійську версію, має м'які таніни та досить успіх. Мерло цілком успішно.
“Совіньон Блан працює, і Шардоне, ймовірно, найбільш послідовно виконує білий. Роботи троянди дуже добре".
Погана новина полягає в тому, що сувенірні пляшки винишка ви принесли додому з відпустки навряд чи буде за смаком нічого, як було, коли ви пробували його на двері у підвал.
Містер Moorfield сказав, щоб вино не могло відновитися, тому, як тільки ви повернетеся додому, слід покласти його в бік і дайте йому осісти протягом приблизно шести місяців, перш ніж відкривати його.
А про вино ти служив на літак, містер Moorfield сказав, що є пара речей, які ви могли б зробити, або не зробити — щоб пити більш приємним.
По-перше, не дратуватися, якщо ваші червоні подається холодною.
"Червоні вина будуть завантажені на літаку з [рефрижератор] білі вина", - сказав він.
“Якщо Ви не отримаєте червоного вина і перелийте його в склянку і занадто холодно, залиште його на кілька хвилин, тому що атмосфера літака, і з температурою, він зігріється досить швидко. Це те, що французи називають 'chambr?' — дозволити йому прийти до кімнатної температури".
Другий рада МР Moorfield було не морочитися лакаешь вино — на літаку не було ніякого сенсу.
"Промивальні отримав трохи з-під контролю в ресторанах теж, я помітив", - сказав він.
“Все, що вам потрібно зробити, це дати йому трохи спина, якщо ви хочете, що допомагає звільнити смаку і ароматики.
“Але в літаку, тому що повітря обмінюються так швидко, принаймні, на хорошу авіакомпанію, ви просто повинні дозволити йому сидіти там і зробили роботу за тебе.
"По-промивні стомлює вино — це смак плоский".
Категория: Туризм