Австралійці неймовірні зусилля, щоб запропонувати
Опубликованно 21.02.2018 00:22
Деякі з них традиційні, як десерт в дорогому ресторані. Інші-прості, як раптовий питання ляпнув під час рекламної паузи.
І деякі з них великі, складні, технічно складні операції, які потребують додатковий персонал наполегливо трудиться, щоб зняти її — і ось де ці дві жінки прийшли.
Таня Alaee і Глорія Гаммо є засновниками моя пропозиція співпрацю, і вони організували понад 100 шикарних, розкішних пропозицій для австралійських чоловіків і жінок у всьому світі. (На щастя, все вилилося у щасливе "так".)
Таня і Глорія вже стягнув розробити пропозиції для пар в Італії, Гаваї, Японію, Нову Зеландію і навіть вздовж Великої китайської стіни — як добре тут, в Австралії.
Це люди, яким ви йдете, якщо у вас є велике питання та велика ідея, як це зробити, а іноді не уявляю взагалі.
Моя пропозиція спільно допомогли організувати прекрасний момент людина австралієць Бен запропонував, щоб його напарник Келлі в озеро Комо, Італія.
"Люди будуть приходити до нас зі своїми грандіозними ідеями і вони потребують нашої допомоги в області логістики та планування, або вони прийдуть до нас грубе уявлення, і ми можемо отримати творчу з добавками, що робить його ідеальним," Глорія розповіла новини.ком.ау.
Додано Таня: “і іноді вони не мають поняття, і ми повинні створити цілу концепцію для них. Ми повинні задати багато питань про хлопцеві чи дівчині, що вони пропонують, що їм подобається, іноді доводиться робити деякі легкі Facebook переслідування ... є багато, що йде до неї, коли вони насправді не є ідея, але ми намагаємося зробити його особистим."
Більшість моїх.пропозицію.клієнтами компанії є чоловіки, пропонуючи своїм подругам, хоча вони влаштували пропозиції для одностатевих пар і жінок пропонує для своїх хлопців.
Деякі клієнти готові витратити десятки тисяч доларів на пропозицію, як правило, для тих, хто провів за кордоном. В середньому йде близько $4000, а мінімальна становить $1000.
"Середня вартість австралійської весілля зараз становить $80,000 до $100,000", - сказав Глорія. "Так що 4000 $це не багато в порівнянні з, особливо коли це щось дивовижне і запам'ятовується."
Великою проблемою для Глорії і Таня прихований характер всієї цієї операції — вони повинні знайти способи, щоб обдурити людину, запропонував, щоб вони не бавовна, що відбувається.
Келлі поняття не мала, що Бен був у магазині, коли він вискочив питання в Італії. Між тим, Глорія і Таня поїхала в Австралію, переконавшись, що все пройшло без сучка і задирки.
Це особливо необхідно для хлопців, які точно не відомий за свою дівчину десь фантазії без поважної причини.
"Ми створили підроблені Запрошення на весілля, день народження підроблені груп на Facebook, підроблені веб-сайти, щоб дати, що причина [чому] пара йде кудись", - сказала Глорія.
"Одного разу нам довелося створити сайт для одного клієнта, щоб прикинутися, що він бере свою дівчину на яскраві установку фестиваль, якого не було в обсерваторії на пагорбі [Сідней], де він хотів запропонувати".
В один пам'ятний завдання, Глорія і Таня влаштували фейк виставка художня галерея в Аделаїді для людини мистецтва-любляча дівчина, який показав фотографії часу пара разом.
Вони найняли підробленого гості, підроблений диспетчер галерея і липові опитування гостей, включаючи пару, яка була хитрість, щоб звести їх з мікрофонами, так що великий момент може бути знятий. (Це був ще захопленим "так".)
Міжнародна пропозицій ще складніше. Клієнт, Бен, хотіла запропонувати своїй дівчині Келлі в озеро Комо, Італія. Це повинно було статися між часом подружжя виїхали зі свого готелю в Мілані і часу, коли вони прибули на наступний готель на озері Комо.
Щаслива пара буде одружуватися на озері Комо, що наречена сказала проведено особливе значення для її нареченого.
Вони в буквальному розумінні довелося використовувати карти Google, щоб розвідати місця і знайти місцеві контакти, щоб провернути таку щедру пропозицію, пославшись на приватній віллі на березі озера, в комплекті з квітами, шампанським і катанням на човні.
Але для всіх їх планування, тобто кілька разів, коли плани майже отклеилось. І це часто туристів.
"Коли ми в громадському місці у нас є багато туристів, які можуть бути проблемою для нас, бо вони побачать складний дисплей і вони будуть достатньо нав'язливими і починають фотографувати", - сказала Глорія.
“Іноді це 30 секунд, перш ніж дівчина або хлопець приїжджає і ми повинні прогнати їх геть. У нас були люди піднімаються на пару, в середині-пропозиція, щоб отримати фотографії".
В іншому реченні майже все пішло наперекосяк — це одне, а пропозиція у вигляді флеш-мобу — Глорії довелося зупинити натовп п'яних підлітків потрапили прямо в дію.
"Вона не могла сказати, що це була пропозиція, тому що вони пробалтываются, тому їм довелося попросити їх піти", - сказала Таня.
"Коли чоловік запропонував, вони всі вболівали за пару, це було так мило, а потім допомогла Глорії забрати всі пелюстки відірвалися від підлоги."
Категория: Туризм