Секрет рейтингова система пасажирських авіаперевезень показав


Опубликованно 11.02.2018 00:13

Секрет рейтингова система пасажирських авіаперевезень показав

Можливо, ви намагаєтеся зробити зміни авіакомпанії внеску. Чому це не працює для вас, але персонал порушував правила Вашого друга в точно такий же сценарій через тиждень?

Або може бути, ви подорожували з ваш партнер і ваш рейс затримали. Вони були зараховані бонусні милі, щоб компенсувати головних болів, що виникли в результаті затримки, але тебе не було.

Так несправедливо, вірно! Як сыплешь сіль на рану.

Ну, виходить, що все це може звестися до системи оцінок, що співробітники авіакомпанії тримають вкрай небагатослівні з приводу.

Це за даними популярного сайту подорожей хлопець, окуляри, які розкрили шито-крито системи, імовірно використовували американські авіакомпанії, щоб визначити, як до тебе ставляться. І без сумніву, це всього лише одна з багатьох авіакомпаній з допомогою такої системи.

Американський літак авіакомпанії злітає в небо. Фото: Loadedaaron

Називається "забити спіраль", він призначає пасажирів рейтинг від одного до п'яти, згідно частого мандрівника ТДЖ м'якше, хто писав статтю. Чим вище результат, тим краще, і тим більше вірогідність того, що авіакомпанії будуть ставитися до вас прихильно. Але ти ніколи не дізнаєшся про це.

"Немає ніякого способу дізнатися свій результат Хеликс", - пише пан Бережний. “Агенти отримають цей результат перед ними, коли ви телефонуєте, спілкуватися в соціальних мережах або подати скаргу. Однак, агенти, схоже, доручено 'дурочку', якщо ви запитаєте про Вашому рахунку.

“У той час як рідкісний клієнт зміг отримати свій результат за питаю, у мене ніколи не було агента навіть визнати, що існує система. Навіть якщо ви отримаєте від агента, щоб розкрити свій рейтинг Орел, вона не може бути актуальною довгий час. Результат Хеликсе всі оновлення нічний".

Сказав містер Gantler ключ, щоб збільшити ваш рахунок, щоб бути "цінний, але вразливий клієнт".

Звичайно, осіб з вищою елітним статусом — або знаменитостей — природно буде список. Але лояльність-це ще не все — ви можете опинитися у вигіднішому становищі, якщо авіакомпанія вважає, що він може втратити свій бізнес в інший перевізник.

Тому він запропонував, щоб еліта листівки, хто нещодавно літав з авіакомпанією буде мати більш високий бал. Також, цілком ймовірно, що розташування вашого будинку на рахунку аеропорту — наприклад, ті аеропорти, де домінують авіакомпанії мають менше можливостей, щоб стрибати авіакомпанії, ніж хто-то на конкурентному ринку недалеко від аеропорту ходить кілька різних перевізників.

Ті, з більш високим балом, мають більше шансів отримати більше гнучкості від авіакомпанії, такі як можливість використовувати оновлення, після їх термін дії закінчився або екранування окремих тарифах, наприклад. Вони також більш імовірно, щоб заробити винагороди, такі як бонусні милі.

Однак, бали не зараховуються оновлення або пріоритети в режимі очікування.

Американські авіакомпанії відмовилися від коментарів, коли зв'язався новини.ком.ау.

Кодові слова: таємний слів вашого екіпажу не хочу, щоб ти зрозумів.



Категория: Туризм