Момент жаху для пасажирів: 'ми були просто раскоса до гіршого'


Опубликованно 28.01.2018 00:29

Момент жаху для пасажирів: 'ми були просто раскоса до гіршого'

А330-300 приземлився в Аліс-Спрінгс, в 5: 46 вечора за місцевим часом (6.16 вечора за східним часом) з аварійні бригади напоготові. Перш ніж він приземлився, пасажири благали екіпаж про те, що повинно було статися, але, як повідомляється, сказали: "ми не знаємо".

"Боротьба співробітник прийшов і сказав, що пілот буде давати 30-друге попередження перед ударом," Донна Едвардс розповів каналу 9.

"Один з екіпажів зупинився біля нас і один хлопець сказав, що 'ми збій або ми приземлимося?' Сказав член екіпажу 'я не знаю'. Ми були просто готуються до гіршого. Я думав, що я збираюся померти".

Літак прямував в Куала-Лумпур з Сіднея і Західної Австралії в повітряному просторі, коли літак почав труситися.

Підборіддя Канані повідомив ABC дружина його насторожилася, коли вона почула страшний звук.

"Вона сказала, що був у вбиральні, коли вона почала чути гучні звуки з правого боку літака, і ось коли все це почалося," сказав пан Канані.

Малазійські авіалінії твітів про необхідність відвернути Сідней на рейси Куала-Лумпур-Аліс СП

Весь досвід був "пекло", сказав він.

Пасажир Evetts Марина Delportбыл сказав, що проблеми з двигуном були звинуватити в диверсії.

"Так просто, коли ви думаєте, що це ніколи не трапиться з вами, чи це просто відбувається у фільмах, на наш рейс додому, чотири години в дорозі у нас була поломка двигуна," мс Evetts, розміщеному в Facebook.

“Ми повернули назад і ми зараз сидимо в аеропорту Аліс-Спрінгс. Не надто впевнені, коли ми будемо йти, але Агов хо, ми на суші. "Не дуже хороше відчуття 10 000 футів в повітря."

#малайзійських авіаліній #mh122. Аварійну посадку в місті Аліс-Спрінгс. Найстрашніше було те, що після того, як двигун почав робити гучний шум, стюардеси всі нервувала н невіглас. Близько 15 хвилин, не було жодного оголошення.15 хв. була тих пір, як 15 годин!— Санджив Пандей (@sppandey81) 18 січня 2018 року

@МАС може бути щосили, але навряд чи я візьму на себе 50% знижку для наступного замовлення, як я #NotInterested ризикувати життям чи незручності, тому що вони забули, щоб перевірити свої літаки. Я не міг спати і бажання подолати цю ногу в подорож як можна швидше.— Мадху Alasyam (@alasyam) 18 січня 2018 року

У Малайзії заяві авіакомпанії сказав, що літак зазнав "технічної несправності в двигуні.

"Безпека не було в будь-який час поставлено під загрозу, а головне капітан вирішив змінити курс на технічну допомогу", - йдеться в заяві.

“Малазійські авіалінії теж працює дуже важко, щоб перерозподілити пасажирів з можливістю пересадки на наступний переліт до місця призначення.

"Безпека в усі часи є число Малазійських авіаліній однією з пріоритетних".

Більше, щоб прибути.

— з ААР

andrew.koubaridis@news.com.au



Категория: Туризм