Що ви ніколи не знали про ваш бортове харчування
Опубликованно 12.01.2018 01:40
А всі авіакомпанії та їх живлення потрібно турбуватися про речі, які б ніколи не приходило в голову, поки ми бездумно запихати в наш харчування на борту.
Банки Кока-Коли, наприклад — є причина, чому він набагато дорожче на літаку. Або чому морозиво така проблема. Або чому пасажири кажуть, що вони хочуть бачити здорового харчування в меню, але вибираєш варіант вередує майже кожен раз.
У недавньому інтерв'ю з Скифт, Анн-де-Hauw від кейтерингової компанії ворота група, яка працює близько 300 авіапідприємств, за умови якийсь рідкісний закулісний погляд на весь процес.
Пані де Hauw-віце-президент з інновацій у ворота групи і, за даними Скифт", може знати більше про харчуванні, ніж хто-небудь на планеті".
Це виразно кулінарні меллирование будь-якої поїздки.
"Люди не мають уявлення про складності за харчуванням авіакомпанії — норми безпеки, ланцюги живлення, кількість їжі, яку ми повинні підготувати для кожного рейсу", - сказала вона Скифт.
МОРОЗИВО НА ЛІТАКИ-ЦЕ ВЕЛИКА ПРОБЛЕМА
Це смачне ласощі, нам пощастило забити з нашими в польоті вечерю, але морозиво, як і інші молочні продукти, що є величезною проблемою для авіакомпаній і підприємств громадського харчування, пані де Hauw сказав.
"Морозиво, яке подається, але не витрачається даремно", - сказала вона.
“Все, що на основі молока-це занадто складно [тому що причин температури. Ми працюємо на рішення для подолання цієї проблеми".
Пані де Hauw сказав, що сиру рибу теж було важко служити на рейси.
"Вона повинна бути дуже свіжою, щоб бути хорошим", - сказала вона. "І ланцюжки поставок для доставки з обслуговуванням авіакомпанії не пристосовані для дуже свіжих продуктів."
Радісно з'їсти все морозиво, що тобі дали, тому що будь-невідкритий ванни буде йти прямо у відро для сміття. (На фото: Преміум-економ-обід на Катэй Пасифік.)
Є ПРИЧИНА, ВИТРАТИ КОКСУ ТАК БАГАТО
Ви кожен неохоче платив за безалкогольний напій на політ, прекрасно знаючи, що ви могли б зробити його набагато дешевше на землі?
Пані де Hauw сказав, хоча це залежить від авіакомпанії, витрати на отримання цих банок, щоб ти був складний, дорогий процес.
"Банки повинні бути відсортовані в блоці живлення в аеропорту", - пояснила вона.
“Вони повинні бути відсортовані в вагонетки. Це все заздалегідь сплановано, скільки коксу іде у кожен тролейбус. Потім живлення повинен бути обумовлений високий-навантажувачів офіціант в аеропорт і завантажили в літак. Цій галузі є високо безпечній зоні.
“І ціна підйомник [підняти каністри до літака] близько 200 000 $[кожен, близько$262,000].
“Весь процес посадки всіх цих елементів має великий вплив на вартість. Ось чому це дорожче на борту".
Також варто відзначити, що стюардеси зазвичай бояться сервірування келихи пасажирів дієтичної Коли.
Тому що це займає так багато часу, щоб налити, у зв'язку з його екстра-газований природи через зниження тиску повітря в салоні, що робить його легше для СО2, щоб звільнити.
У той час це бере, щоб залити одну Дієтичну колу, стюардеса могла б також служили три інших пасажирів.
ЦЕ СКІЛЬКИ ЇЖУ ВИТРАТИ АВІАКОМПАНІЇ
Пані де Hauw говорить про бізнес-класі, він коштував близько 33 $з кожного пасажира для їжі і обладнання, включаючи Китай, столові прилади, скло, серветки, перець і сіль, і лоток.
В економ-класі, за її оцінкою, середня вартість складе близько 10.50 $на пасажира.
Цей вид бізнес-класу, харчування поширюватися буде коштувати авіакомпанії близько 33$, а тільки частина, яка покриває фактичного харчування.
ЛЮДИ ЗАВЖДИ ЗАМОВЛЯЮ ЇЖУ
Пані де Hauw сказав, у той час як клієнти сказали, що вони хочуть бачити здорового харчування по меню в польоті, це було рідко те, що вони замовляли в меню.
Вона сказала, що один з клієнтів авіакомпанії гейт групи сіли в літаки з одним фруктовим салатом, що часто, ніхто не буде просити.
"[Пасажирів] хотіли б бачити здоровий варіант, але вони не купують його," г-жа де Hauw сказав.
Вона сказала, що люди, як правило, зупинила свій вибір на "зловтіхи" їжа.
"Ми провели дослідження і насправді люди, неусвідомлено, дивись, щоб заспокоїти себе, тому що є почуття страху і невпевненості", - сказала вона.
“І вони також не дуже зручно на рейс, бо вони сидять у кріслі, все на верхній частині один одного ... люди, що бажають провести час, і їжа один із способів зробити це. Ми, як правило, дозволяють більш безневинні задоволення в повітрі, ніж на землі".
Але пасажири не повинні захоплюватися.
На початку цього року, книга професора Оксфордського університету Чарльз Спенс заявив, що середній пасажир спожито 3400 калорій або кілоджоулів 14,226 — між зльотом і посадкою.
Це еквівалент близько шести з половиною бігмаки.
І багато ці калорії надходили від алкогольних і безалкогольних напоїв, професор Спенс писав, але близько 1900 калорій були упаковані в їжі.
У ЛЮДЕЙ Є УЛЮБЛЕНІ СТРАВИ В МЕНЮ
Нещодавно авіакомпанії qantas виявила його пасажири були в люті, коли він наважився зняти меню абсолютно недооцінений елемент — скромний сендвіч зі стейком.
Qantas для пасажирів підняли сморід на грабують їх улюбленого санга.
"Стейк сендвіч був негайно відновлений в меню, де це сьогодні залишається фаворитом" представник авіакомпанії в бесіді з кореспондентом news Corp в березні.
ВИ НАВРЯД ЧИ ПОБАЧИТЕ БОЧКИ НА РЕЙСИ
Голландська авіакомпанія KLM світ говорив в минулому році, коли вона запустила в польоті розливне бочкове пиво кег.
Але пані де Hauw сказав, що інші авіакомпанії навряд чи зможуть наслідувати цьому прикладу з майл-високий паб.
"Це було більше схоже на рекламний трюк", - сказала вона.
“Цей конкретний тролейбус не був схвалений регулюючими органами, які повинні схвалити всі безпеки. Але він був протестований на KLM і взяв на себе ризик і відповідальність у будь-якому випадку класти його в повітрі. Інші авіакомпанії не можуть зробити це".
В абсолютно змінює хід, КЛМ запустили в польоті бочку в минулому році, що подають Розливне пиво. Але ви, мабуть, не побачимо його на будь-яких інших авіакомпаній. Фото: КЛМ
ЇЖА В ЛІТАКУ-ОДНІ З НАЙБЕЗПЕЧНІШИХ, ЩО ВИ МОЖЕТЕ З'ЇСТИ
Пані де Hauw компанії ворота груп, зробив заголовки в цьому місяці, коли шкідливі бактерії лістерії зустрівся в каналізацію і на землю свого підрозділу в Міжнародний аеропорт Лос-Анджелеса, викликавши низку її високопоставлених клієнтів, у тому числі Virgin Австралії, щоб призупинити його харчування на рейси з Лос-Анджелеса від компанії.
Вона сказала, що компанія негайно вжила заходів, щоб бактерії видалені і відновити свої бази. Пані де Hauw додав, що їжі авіакомпанії був одним з найбезпечніших у світі.
"Це займає в середньому близько 24 годин між виробництвом продовольства і той момент, що пасажир їсть їжу", - сказала вона.
“Авіакомпанія не може мати своїх пасажирів захворіли від їжі. Це дуже безпечне враження від їжі, це точно".
Категория: Туризм