'Це секрет стюардес
Опубликованно 08.01.2018 00:13
Меліса Біггз Бредлі, який заснував розкішні туристична фірма Indagare, нещодавно поділилася своєї поїздки хакі з Bloomberg.
Серед її кращих рад була "стюардеса секрет" ніколи не їсть, а на борту літака.
За словами пані Біггс Бредлі, їжа під час польоту може бути вірний спосіб потрапити під страшний часових поясів.
Вона сказала, що дізналася простий, але ефективний рада від hostie десять років тому, в той час як на борту 17-годинний Сінгапурські авіалінії рейси в Нью-Йорк.
“Я нічого не їм на рейси. Я багато розмовляв з бортпровідниці про це, і стюардеса секрет", - сказала вона.
“В основному, на висоті надвеликої, ваша травна система вимикається повністю. Хтось сказав мені це як під наркозом.
"Тому, коли ви виходите з літака, все перезавантажується [травна система] має набагато більше роботи, щоб зробити, і так це робить вас більш втомленим."
Міс Біггс Бредлі сказав, що навіть найсмачніша їжа в літаку зазвичай був "пересоленную і зберігається" і що пасажири не повинні їсти, щоб просто скоротати час.
Вона рекомендувала їсть за кілька годин перед посадкою на літак, а потім нічого не забирає, але "багато" води.
"Насправді, я живу нею, і я відчуваю себе набагато краще", - сказала вона.
Заохочення часто літаючих пасажирів, яка живе в Нью-Йорку з чоловіком і двома дітьми, також сказав, що важливо отримати місцеві рекомендації, коли це можливо.
“Мій друг сказав мені один з його поради завжди йти і шукати ресторан з загальним столом в будь-яке місце, він йде туди, куди він не має на кого рівнятися. Це миттєвий спосіб взаємодіяти з місцевими жителями", - сказала вона.
Міс Біггс Бредлі сказав, що вона щодня приймає таблетки пробіотичні під час подорожі, щоб захистити себе від харчового отруєння.
Вона сказала, що теж була прихильницею Skyroam мобільного точки доступу, яка дає мандрівникам необмежену даних за $10 на добу.
Вона також мала велике Hack для сім'ї.
"Якщо ти на многопоколенной сімейної поїздки, повідомити, є три ролі: викладач, архіваріус, і Примітка бере", - сказала вона.
“Кожен день, хто-то все — вони телеоператор. Хтось конспектувати, а хтось ще на посаді керівника поїздки, тому вони повинні освіжити і дати кілька хвилин поговорити про те, що ви бачите сьогодні.
"Кожен день, обертайте цих ролей, а потім в кінці поїздки, у вас є чудова запис".
alexis.carey@news.com.au
Категория: Туризм