Всередині секретної будівля харчуванні
Опубликованно 05.01.2018 03:56
Величезна будівля 11,000 кв. м був відкритий на Альфа-політ, і є найбільшим комерційним кухня в Південній півкулі, здатних виробляти більше 750 000 авіакомпанію рази в місяць.
Але це не так, як я очікую, що їжа в літаку подивитися. Я очікував, що це буде заморожений (невірну), і зроблені від неїстівних інгредієнтів (знову неправильно), і сповнена консервантів (я не звикла бути це неправильно).
ПРАВДА ЗА ВАШ КВАНТАС СНІДАНОК
ПОМИЛКУ МЕНЮ, ЩО МАЛО НЕ ЗЛАМАВ КВАНТАС
СЕКРЕТИ ХАРЧУВАННЯ АВІАКОМПАНІЇ ДЕГУСТАТОР
Свіжу випічку прямо з печі.
Замість цього, піддони з свіжих фруктів і овочів, вивантажують, сортують і готують до доставки та команда кухарів, точно веся і готують їжу для авіакомпаній, таких як Emirates, cathay і авіакомпанія "Сінгапурські авіалінії" і Virgin Австралії.
На відміну від гучних імен авіакомпанію, ви, ймовірно, ніколи не чули про Альфа-сервіс політ — компанія за багато страви, які ви їсте на літак. Тут є 500 співробітників в центр Мельбурну і 1800, розкиданих по країні, і в інших кухнях компанії. Тільки кухня Мельбурні буде випускати 20 000 од на добу для різних авіакомпаній.
Це величезна робота. Не погано для австралійської компанії, які стали обслуговувати Ансетт з Тасманії в 1982 році, після того, як глава авіакомпанією сподобався смак бутерброди з місцевого гастроному. Власник гастроному, Пітер Сміт, пішли на створення Альфа.
Свіжі фрукти є індивідуальним покриттям і зважують.
"Сталість-це № 1", - говорить Бретт наша, директор групи "Альфа" за останні 12 років.
“Ви хочете мати високі стандарти, але ви повинні бути послідовними. Ви не можете мати один пасажир сидить поруч з іншим, чия страва виглядає по-іншому".
Це щільно запускати операції-це логістичний кошмар. Все зроблено з нуля — круасани, каррі, салати та десерти — значить інгредієнти повинні бути замовлені саме і строки стислі. Типовий день може включати в себе наступні приголомшливих кількостях:
8 піддонів для фруктів і овочів
300кг кубиками курку
200кг нарізану яловичину
1000 омлети
50кг креветки
1000 штук з хокі риби
200 штук баррамунді
1000 Мовенпик морозиво різних смаків.
Страви виготовляються для конкретного стилю керівництва і вага.
Є два комерційних кухнях, халяль і не халяль, чотири шафи шокової заморозки для швидкого принести приготовлену їжу температурах готовий для обшивки, пекарня пропонує понад 150 найменувань і цілий розділ, присвячений пральна всі підноси і столові прилади, що повернувся з рейсу.
Спостерігає за роботою в дію заворожує. Є номери з кухарями, які можуть нарізки фруктів на салатниці, інший розділ, де порції їжі точно зважений на вагах і область, де лотки на літак завантажується з харчуванням у роботизованою точністю.
Альфа-політ, у даний час забезпечує харчування для більш ніж 4000 рейсів на місяць, з можливістю збільшення цього на 50 відсотків. Цифри величезні.
Кожна трапеза повинна виглядати і на смак той же самий.
“Їжа, яку ми бачили, будучи приготовленої в 1.30 годин-для рейсів, що вилітають сьогодні до 5 вечора. Ти нічого не можеш зробити швидше і свіже", - каже наша.
Додайте до цього величезний зростання в спеціальне харчування.
“Наприклад, на рейс з 200 пасажирів, від 40 до 45 відсотків можуть бути особливі побажання щодо харчування. Тепер у нас є розділ, який чисто робить спеціальне харчування — продукти без глютену, вегетаріанська, дитяче, кошерне", - каже наша.
В даний час обслуговує 18 авіакомпаній, Emirates і Сінгапурські авіалінії своїх найбільших клієнтів з Мельбурна. Емірати чотирьох рейсів на день з аеропорту, три з яких знаходяться на величезний А380. Сінгапурські авіалінії має п'ять рейсів на добу, авіакомпанія cathay Pacific-це також ще один великий підтримки і зростаючий Азіатський ринок надає величезний вплив на обсяг.
Спеціальні кухаря привезли з різними наборами навичок.
"Китайські Південні почалося з трьох рейсів на тиждень з Мельбурна, ми тепер до 24 рейсів в тиждень — це величезний зростання на азіатському ринку", - говорить він.
Звичайно, там завжди в останню хвилину надзвичайних ситуацій.
"Зазвичай у нас однак остаточний підрахунок їжі для літака шість годин до вильоту рейсу, якщо клієнт звертається в аеропорт і купує квиток в останню хвилину, ми повинні враховувати", - каже наша.
І тоді є непередбачених подій, як поганих погодних затримок.
"Погана погода може вплинути на весь аеропорт кинути все в несправному стані", - каже наша. Якщо рейс скасовано, то їжа-це списати.
"Іноді ми доставимо їду до літака і вони мають механічний або проблема екіпажу, так що доведеться recater у разі потреби", - говорить він.
Візки з їжею готовий до завантаження для доставки до літака.
У кожної авіакомпанії різні, коли справа доходить до вимог прийому їжі. Деякі хочуть запропонувати фірмова страва від призначення вони летять, інші розрізняються в тому, скільки вони витрачають на кожний прийом їжі, Розмір лотків і чи можуть вони змінити своє харчування, щомісяця, кожний другий або третій місяць.
Нова будівля була спроектована в майже армія, як освіта. Їжа Доставляється в прохолодному номері, потім переміщаються вперед, готуємо номер, потім вперед, знову на кухні, то вперед і з воза на літак для навантаження і, нарешті, на вантажівки, які можна брати їжу в літак.
Наша каже, що він бачив крок назад для більшого розміру страви від авіакомпанії і більше впливів від знаменитих кухарів.
Але повернемося до тієї пекарні, цікаво, якщо вони помітять відсутня шоколатины?
Для отримання додаткової новини та знак натхнення для втечі бюлетень.
Категория: Туризм