Як Вегас кардинально переглянути свій спосіб
Опубликованно 03.01.2018 02:58
Всесвітньо відомий місто ніколи не відрізнявся вишуканістю продаж або потягнути в почуттях. Поки кілька тижнів тому, ТБ-ролики до свята гаряча точка рекламували якісь дикі, що тобі не потрібні друзі додому знати.
Однак, в перші дні після смертоносних стрілянину на американській землі, оголошення про гріх міста приймають абсолютно ангельський текс, в Нью-Йорк пост повідомляє.
У Лас-Вегасі уникаючи його гострий "те, що відбувається тут, залишається тут кампанії".
Лас-Вегас-це ребрендинг після масового розстрілу поза Мандалай Бей.
Замість цього, рекламні у місті рука штовхнула #VegasStrong, оголошення у Вегасі Андре Агассі кажучи лінії, які підкреслюють стійкість, такі як: "сила-це увага паркувальникам, які стають медиками".
Як зірка тенісу говорить в плоский, похмурий тон, згадавши про хвацько Лас-Вегаса колоритні пам'ятки, камера наїжджає на мерехтливий Лас-Вегас-Стріп, що випливають із темряви.
#VegasSTRONG... pic.twitter.com/fetgJ53av7— Андре Агассі (@AndreAgassi) 4 Жовтня 2017
Він далекий від стандартного "Місто гріхів", який, попередньо трагедія, Лас-Вегаса (материнська компанія "Мандалай Бей", де зйомки проходили) планує Вісник.
Минулого місяця, готель гігант випустив кричущий місце, яке розкрутили бої, вишукані страви, пляшки, і великий бюджет шоу. Вона включала в себе фразу: “ми не в готельному бізнесі. Ми знаходимося в ... Святий SH*т бізнесу".
Меморіал в Ласкаво просимо в Лас-Вегасі знак в пам'ять жертв розстрілу. Фото: Микайла Вітмор/Лас-Вегас сонце через АП
Згідно Лас-Вегасі Огляд журналу, МГМ на полицю кампанії через чотири дні після трагедії Мандалаї затоку. Компанія замінила його на більш приглушений ролик, який показує приголомшливий вид на смугу та найцікавіших моментів з знаменитого "танцюючого фонтану" МГМ-належить Белладжіо, проти саундтрек покійної співачки і борця за цивільні права Одетта співає hymnlike це мій маленький світ.
Крім того, Відвідувачі Адміністрації опублікував список прокрутки Вегас-позитивні твіти, що майже подвоює як де-факто характеристику оголошень, їхав додому точки, що любителі міста не відмовляємося.
Особлива подяка всім нашим шанувальникам і відвідувачам. Ми теж тебе любимо. #VegasStrong pic.twitter.com/fHWBuv79pd— Вегас (@Вегас) 11 Жовтня 2017
Незважаючи на можливості, що з'являються нажитися на трагедії, отримував в основному позитивні повідомлення в соціальних мережах.
В один твіт, @_LarAlayne_ запитує: "хто-небудь ще деруть кожен раз, що MGM #VegasStrong комерційних грає?"
Озвучую думку тих, хто знайти меркантильності недоречним в цей момент, @geekpondering твіти, “бюро по туризму Лас-Вегаса є противно до нудоти комерційних основному благаючи людей прийти. Дуже сумно".
Однак, @KrystiO говорить за більшість, коли вона пише, “що #VegasStrong реклами у мене мурашки по шкірі ... це деф один з моїх міст обр. Не можу дочекатися, щоб повернутися!"
Ця стаття спочатку з'явилася на Нью-Йоркській пост і був відтворений з дозволу.
Категория: Туризм