Позов розв'язаної проти авіакомпанії за вино
Опубликованно 24.12.2017 03:20
Даніель Макдафф очікує безкоштовний келих шампанського на борту свого рейсу просимо на Кубу, який рекламувався канадського бюджетного перевізника, коли він замовив свою поїздку.
Однак, містер Макдафф, від Квебеку, залишилася розчарована, коли авіакомпанія служили йому дешевше, келих ігристого вина замість склянки винограду, вирощеного в області Шампань у Франції.
Комплімент відреагував на скаргу, заявивши, що вважає позов "необґрунтованими та безпідставними", але адвокат містер Макдафф вважає, що позов залежить повідомляють маркетинг, а не якість вина служив.
"Мова йде не про дріб'язковість порівняно шампанське ігристе вино," Монреаль-адвоката Себастьєн Пакетти сказав Бі-бі-сі повідомляє.
"Це споживача повідомлення за це".
Містер Пакетти говорить про 1600 і інші позивачі звернулися в Квебеку приєднатися до позову.
В готелі sunwing Airlines-це канадський лоукостер.
У позові стверджується, що посилання на шампанське — ігристе вино, виготовлене конкретно в Шампані у Франції — був фронт і центр маркетингових матеріалів за комплімент.
Але в заяві електронною поштою на Бі-бі-сі, в готелі sunwing сказав термінів "шампанське канікули" і "шампанське" були використані "для позначення рівня сервісу посилання на весь пакет гостинності", а не конкретно описав у польоті напоїв.
Позов ще повинні бути завірені судами, але вимагає компенсацію в грошовому вираженні різниця між фактичним вино і келих шампанського, а також штрафні збитки.
Авіакомпанія підтвердила, що він як і раніше пропонує ігристе вино для всіх своїх пасажирів на рейси в південних напрямків відпочинку, але вже без посилань "служба шампанського" на активній маркетинговій кампанії.
Однак, він також стверджував, що він завжди описував ці послуги як "безкоштовний вітальний келих ігристого вина" і оголосити його таким на літак.
Категория: Туризм