'Соромити бідних': БА в політиці-інтернату
Опубликованно 21.12.2017 06:41
Згідно з новим "група абордажу" системи, які будуть введені з 12 грудня для пасажирів буде присвоєно номер від одного до п'яти, коли вони перевіряють.
Числа будуть позначати послідовність, в якій вони сідають у літак. Чим дешевше крісло, тим більша кількість — і довгостроковій РП пасажиру доведеться чекати при посадці на борт.
Пріоритет буде відданий перший клас і бізнес-клас пасажирам і британських авіаліній "золотого" класу члени представницького клубу.
Члени срібло і світу пасажирів клубі Ради, потім на преміум економ та нижньої ланки виконавчої пасажирів класу і пасажири економічного класу.
Останні люди на літак будуть ті, хто купив найдешевший, ручної поклажі-тільки тарифи.
Переїзд принесе Брітіш Эйрвейз у відповідності з іншими великими авіакомпаніями, в тому числі American Airlines і Катар дихальних шляхів. Фото: Джек Тейлор/Getty Зображення
"Група абордажу спрощує процес, робить його простіше для клієнтів, щоб зрозуміти послідовність посадки біля воріт", "Брітіш Эйрвейз", повідомив у внутрішній Інформаційний бюлетень, якого цитує Лондонська "Таймс".
В авіакомпанії підтвердили, що пасажири, які вимагають спеціальної допомоги, і тих, хто подорожує з маленькими дітьми, як і раніше, буде з урахуванням пріоритетної посадки.
Але у нової системи є різні думки.
Прихильники сказали, що це призведе британський авіаперевізник у відповідності з іншими великими авіакомпаніями, в тому числі і американські авіалінії, Iberia і Катару дихальних шляхів, а також бюджетних авіакомпаній easyjet і Ryanair, які використовують групи інтернату, щоб прискорити процес посадки.
І авіакомпаній, включаючи "Брітіш Эруэйз", як правило, пріоритети першого і бізнес-класу і учасники програми лояльності авіакомпанії.
Деякі відзначають новини на Twitter.
"Я повинен увійти з тріумфом в самому кінці одягнений у футболку з написом" Ура! Я заплатив менше, ніж всі ви лохів'," один чоловік сказав.
Інший сказав: "Якщо якийсь ідіот платить більше, щоб сидіти в нерухомому літаку чекали тих, кого він вважає соціально неповноцінними, ну і що?"
Я думала, що авіакомпанії завжди робили це? Якщо люди готові платити більше за місце, що по суті те ж, що на них. В рівній мірі, як сумно ви повинні бути чоловік, щоб знайти свій коштує в салоні літака?!— Ванесса (@shewithcapitalV) 18 листопада 2017 року
Дивний вибір ціноутворення на #britishairways - я ненавиджу чекати в кріслі літака і завжди чекати, поки всі інші на борту, чи зможу я... я б заплатив більше, щоб останню дошку, якщо у мене були гроші! https://t.co/R2IoUXkjuB— Тому Beardshaw (@tombeardshaw) 20 листопада 2017 року
Хто сказав, що ця система мала сенс: "якщо ви заплатили за ручну поклажу тільки час вам рада (останній) вони будуть не залишилося місця в багажний відсік," вони написав.
Але інші засуджували те, що називають "поганою дверей" і звинуватив авіакомпанію "соромити бідних".
“Що станеться, якщо ви отримали його безкоштовно з часті точки листівка? Ви будете мати, щоб зробити ходьби від сорому?" хтось цвірінькав.
Інший сказав: “ця ідея людей-інтернату по їх здатності платити несправедливо. Це повинно бути зроблено за рядками, якщо ви хочете швидше дошці. #britishairways #снобізм #shamingthepoor".
.@British_Airways Ця ідея людей-інтернату по їх здатності платити несправедливо.Це повинно бути зроблено за рядками, якщо ви хочете швидше рада#.britishairways#снобізм#shamingthepoor— KMLockwood (@lockwoodwriter) 20 листопада 2017 року
https://t.co/Fj8T6kaeAT звичайно, логічний спосіб завантажити літак повернеться на фронт, але це буде означати перший клас отримав в минулому, і ми не можемо мати, що ми можемо @British_Airways— Голосити Куб (@PrototypeCube) 20 Листопада 2017 Року
Інший сказав: "звичайно, логічно, щоб завантажити літак буде ззаду але це значить, перший клас отримав в минулому, і ми не можемо мати, що ми можемо".
Представник "Брітіш Эруэйз" сказав раз: “ми завжди шукаємо способи, щоб поліпшити переживання аеропорту для наших клієнтів.
“В наступному місяці ми дивимося на впровадження нових процедур-інтернату з метою подальшого поліпшення роботи з клієнтом, створивши кілька груп, щоб прискорити процес.
"Цей метод був використаний авіакомпаній по всьому світу протягом ряду років, в тому числі і наші партнери, американські авіалінії, Iberia і Катар".
Категория: Туризм