Ось така страшна причина, щоб не сидіти в економ


Опубликованно 13.12.2017 00:50

Ось така страшна причина, щоб не сидіти в економ

У Щоденний звіра як повідомляється, розглянув "понад 900 сторінок документів із США Міністерство транспорту та Федеральне авіаційне Управління (ФАУ), і прийшов до висновку, що нова економ класу вітальні секції не може забезпечити достатній простір для евакуації у разі виникнення надзвичайної ситуації, повідомляє "Фокс Ньюс".

У доповіді слід позові, поданому в США, американської некомерційної групи прав листівки, який стверджує, що середня Ширина стандартних сидінь економіка скорочується.

У повсякденному звір розкрили нову інформацію про нас в апеляційний суд і його постанову про те, що "ущільнення" економіки вітальні на нових літаках представив "зрозумілу життя, а на смерть безпеки для пасажирів.

За словами "Дейлі бисть", суд прийшов до висновку ФАУ був покладатися на застарілі дослідження, стверджуючи, що ніякої нової евакуації випробування були необхідні, щоб визначити стандарти безпеки в більш сучасний, тісний літак.

Стверджувалося, скорочення місць і мотузок сидіння може зробити це важко для пасажирів евакуації в надзвичайній ситуації.

Наприклад, повідомляє сайт ні Боїнгів, ні ФАУ опубліковані дані по евакуації новіше "і найбільш щільно сидять" моделі "Боїнг-737".

"Випробування проводяться, щоб переконатися, що всі пасажири зможуть безпечно покинути кабіну в аварійній ситуації небезпечно застаріли і не відображають того, наскільки щільно упаковані тренер-розсадження "клас" став чи як розмір пасажирів одночасно збільшення", "Дейлі біст" повідомило.

Прав листівки стверджує, стандартна Ширина сидіння економіки знизилася в середньому на 18,5 дюймів 17 з початку 2000-х років.

Простір між сидінням економіки та одного перед це — теж називається "поле" — також скоротилася, у середньому від 35 дюймів до 31 дюймів. І на самому короткому кінці, поле в деяких літаків є тільки 28 дюймів.

Місця в економ-класі, схоже, скорочується.

В результаті, пасажири більше не зможуть прийняти правильного кріплення установки в разі аварійної ситуації, стверджує Пол Хадсон, президент прав листівки, які закликали на літак економ вітальні "Титанік чекає".

Між тим, ФАУ, так сказав Щоденний звір , що сидіння полі "жодним чином впливає на їх евакуацію та випробування на безпеку. Однак, суддя вже відхилив цей аргумент як "немає сенсу", - йдеться на сайті.

Як повідомляється, суд дав ФАУ до 28 грудня, щоб відповісти на його рішення.

Нещодавно на сайті Skyscanner провів порівняння між сидіннями в економ класу на авіакомпанії, що виконують рейси в і з Австралії.

Місць економ в Сінгапурі-це мати висоту 29-30 см, Кантас вже 31 дюймів, і Діва Австралії і Tigerair в обох полях 29-31 дюймів. На Емірати, економіка крок крісел становить від 32 до 34 дюймів.

Спочатку з'явилася версія статті на Fox News і було Відтворено з дозволу.



Категория: Туризм