Тіло жінки-осоромлений власник готелю після розгромної статті
Опубликованно 09.12.2017 01:44
Емілі шанс заплатила $64 за дві ночі в Nelcon Hotel у місті Блекпул, Великобританія, і сказав, що це було не тільки до нуля, вона була ображена, коли вона скаржилася, сонце повідомило.
Мама стверджує власник готелю Кен Еванс звинуватив її в "ненавидить всіх і вся" в тексті.
Мс сказав, вона була обурена коментарями власника готелю після її огляду Booking.com і стверджував, що його відповідь була "дуже особисте".
Вона проводила відпустку з чоловіком Майклом, щоб відсвяткувати свою другу річницю весілля в вересні.
Незважаючи на те, номер був недорогий, Емілі шанс був вражений стану кімнати. Фото: Додається
Але в пості на Booking.com вона поскаржилася на "жахливий запах, як тільки ви входите в бруд в душі і брудні рушники". Вона набрала готелю 3.8 з 10.
Прес-секретар готелю Nelcon відповів публічно на коментар мс ченса Booking.com питають її: "чи можу я запитати, що ви очікували, за що ви заплатили?"
Прес-секретар додав, що "більшість із того, що Ви описали я не дізнаюся, як цікаво" і "я думаю, що можливо ви очікували чотирьох-зірковий готель".
Але власник готелю містер Еванс продовжив захист свого закладу і послав текстове повідомлення для мс можливість телефону.
Мс шансів залишилося подивитися на Booking.com. Фото: Додається
У повідомленні (Цитата): "для тих, хто як не було ніколи раніше тебе не зустріти, як нервував насправді ви зіткнетеся як противний шматок роботи, який, ймовірно, слід посадити на дієту, як ви повинні ненавидіти всіх і кожного".
Пізніше він сказав: “У мене немає проблеми з людьми, розглядаючи нас, але те, що вона написала брехня.
“Готель не брудний і не пахне. Вона шукає проблеми, яких не було. Я дійсно впісялася від усього цього.
“Я не шкодую, що писала її на всіх. У нас є нові килими в пару тижнів і всі бажаючі зможуть подивитися.
У 22-річний був в жаху від тексту власника готелю до неї. Картини: Майкл Скотт/Обслуговує Новини
“Цей огляд був огидний і скорочення працівниці до сліз.
"Це бюджетний готель, але ми не брудні і не заслуговують того, щоб збрехав."
Говорячи про текстовому повідомленні, мс сказав: “я залишив чесний відгук про те, як погано Nelcon готель тільки, щоб мати один із співробітників роблять це їх бізнес, щоб перейти в свій аккаунт і особисто мені образливим текстом з свого особистого мобільного телефону, щоб моє говорить мені, що я повинна сісти на дієту.
“Цього не можна допустити, це було дуже особисте, і вони не мали права робити особисті заривається в платоспроможних клієнтів. Це обурливо.
“Вони потребують у викритті і люди повинні бути попереджені, як погано цей готель насправді.
"Я ніколи не рекомендував би це будь-кому, це не підходить для собаки, щоб зупинитися."
Ця стаття спочатку з'явилася на сонце і було відтворено з дозволу.
Категория: Туризм