Щось підозріле виживання про моряків
Опубликованно 06.12.2017 01:28
Жінки і раніше говорили, що у них були рації, супутникові телефони, GPS і інших надзвичайних шестерні, але вони не згадали аварійного Радіобуя, або АРБ.
Моряки з USS Ешленд підхід вітрильник з двома жінками Гонолулу і своїх собак на борт, як вони були врятовані після того, як втратив в морі протягом декількох місяців, намагаючись плисти від Гаваїв до Таїті. Фото: АП
Огляд берегової охорони, події та подальшого інтерв'ю з жінками показало, що вони мали АРБ на їх борту човна, але не включив його.
Дженніфер Аппель підтвердив в інтерв'ю, що у них був світич і не використовувати його.
Вона сказала, що за її досвідом, вона повинна бути використана тільки тоді, коли ви знаходитесь в безпосередній фізичної небезпеки і помрете в найближчі 24 години.
"Наш корпус був твердим, ми плавали, у нас була їжа, у нас була вода, і у нас були обмежені можливості manoeuverable," мс Аппель сказав, що в Японії, де ВМС США прийняли після того, як вони були врятовані корабель Військово-Морського Флоту. “Всі ці речі не говорять, що ми помремо. Все що сказав, що це займе багато часу, щоб дістатися туди, куди ми йдемо".
Дженніфер Аппель, ліворуч, і Таша Fuiava. Фото: АП
У ретроспективі, однак, мс Аппель сказав, що було два рази, що б вона використовувала його — один раз, коли вона і Fuiava Таша були в кінці червня на Гаваях на початку липня, а другий раз від острова Уейк на 1 жовтня.
"Це урок для мене, тому що це був найкращий шанс у нас був в океані, щоб отримати допомогу," мс Аппель сказав Уейк втрачена можливість.
Раніше мс Аппель і пані Fuiava сказав, що вони були близькі, щоб здатися, коли ВМС врятували їх минулого тижня, за тисячі кілометрів від курсу.
АРБ спілкується зі супутників і відправляє місцях до влади. Вона активується, коли вона занурена у воду або включається вручну. Цей сигнал посилає місце рятувальники протягом декількох хвилин.
УСС Ешленд моряків допомогти Зевса, одна з двох собак, які супроводжували дві жінки Гонолулу, які були врятовані після того, як зник у морі протягом декількох місяців, намагаючись плисти від Гаваїв до Таїті. Фото: АП
Відставний офіцер берегової охорони, який відповідав за пошуково-рятувальної операції заявив, що якщо б жінки використовували аварійний Маяк, вони б знайшли.
"Якщо річ працює і він включений, сигнал повинен бути доставлений дуже швидко, що цей посуд був у біді," Філліп р. Джонсон заявив у понеділок в телефонному інтерв'ю з Вашингтона.
Містер Джонсон описав пристрій як міцний і надійний, але додав, що старий і слабкий батареї може призвести до повністю не функціонувати.
Fuiaba Таша, американського моряка, який плив за п'ять місяців на пошкодженій яхті, лазить на парадний трап, на борт десантний корабель-док Вс УСС Ешленд. Фото: АП
Мс Аппель і пані Fuiava також сказали, що у них шість форм спілкування, які не працюють.
"Щось сталося там", - говорить містер Джонсон. "Я ніколи не чув, все це відбувається одночасно".
Дві жінки зустрілися в кінці 2016 року, і протягом тижня після знаючи один одного вирішили поїхати разом.
Мс Fuiava ніколи не плавав жодного дня в своєму житті.
УСС Ешленд команду Майстер Чіф Гаррі мудрий вітає на борту Дженніфер Аппель. Фото: АП
Вони планують провести 18 днів, щоб дістатися до Таїті, а потім подорожувати по південній частині Тихого океану і повернутися на Гаваї в жовтні.
Вони вирушили на 3 травня разом з двома своїми собаками і були врятовані військово-морського флоту минулого тижня, за тисячі кілометрів від курсу.
Ключові елементи увагу жінок спростовуються владою, і не відповідають погоду або географію Тихого океану.
Розбіжності виникають питання про те, чи є мс Аппель і її вітрильне супутник, Fuiava Таша, могли б уникнути катастрофи.
У перший день на морі двох жінок, описана нарватися на жорстокий шторм, який кинув своє судно з 97 км/год вітер і дев'ять метрів морів протягом трьох днів, але метеорологи кажуть, немає суворих погодних будь-якому місці по своєму маршруту в цей час.
Дженніфер Аппель, так і Таша Fuiava, лівою, обійнятися з членами екіпажу американського есмінця Ешленд. Фото: АП
Після відходу "ми потрапили в силу 11 шторм, і це тривало протягом двох ночей і трьох днів," мс Аппель сказав шторму вони зустрічалися біля берегів Оаху.
В один з перших ознак неприємностей, вона сказала, що вона втратила мобільний телефон за борт.
"Ми отримали можливість дізнатися, що ми можемо протистояти силам природи," Міс Аппель сказав. "Човен могла протистояти силам природи".
Але Національна служба погоди в Гонолулу сказав, що немає організованої системи зливової каналізації в або біля Гаваїв 3 травня або у дні після.
Архівні супутникові знімки NASA підтверджують: не було ніяких тропічних штормів навколо Гаваях в той день. Мс Аппель висловив здивування, що немає ніяких записів шторму.
Дженніфер Аппель, центр, піднімає руки від мосту шлях УСС Ешленд. Фото: АП
Вона сказала, що вони отримали Берегова Охорона штормове попередження під час плавання після заходу сонця 3 травня.
Пара сказав, що вони думали про шлях назад, але між островами Мауї і Ланаї не було гаваней досить глибокі, щоб вмістити їх вітрильник.
На 15 метрів в довжину, судно є відносно невеликим, і обидва острови мають гаваней, що вмістити човни такого розміру. Плюс, великий острів — самий Південний острів на Гаваях — є кілька місць в док.
Хоча мс Аппель, вона сказала, змінено її вітрильник-Морська Німфа, додавши шість тонн склопластику для корпусу, щоб зробити його товще і важче і продовжити кіль на глибині 2,5 метрів, щоб надати човні велику стійкість.
Американські моряки Дженніфер Аппель (C) і Fuiava Таша (Р), відповідаючи на запитання ЗМІ під час дзвінка зі своїми собаками Зевса (внизу зліва), Валентина (підстава-р) у каюті капітана на десантний корабель-док ЗС США USS Ешленд. Фото: АFР
Подібні судини, як правило, мають кіля на 1.5-2 метрів, сказала вона. Екстра-довгий кіль означало, що не міг потрапити в довколишніх гаваней.
"Враховуючи обмеженість нашого судна, ми вибрали відповідні заходи", - сказала вона.
Тим не менш, вони тиснули на.
Кілька днів потому, після того, як частини рангоута і такелажу не вдалося, вони пливли на інший маленький острів, як і раніше, з робочим двигуном, але вирішили, намагався приземлитися, вважаючи, що острів в основному заселений з не захищених водах.
“Це безлюдна. У них тільки житло на північно-західному куті і риф був надто малий для нас, щоб перетнути, щоб потрапити в лагуну," мс Аппель сказав.
Але Острів Різдва, частину острівної держави Кірібаті, є домівкою для більш ніж 2000 чоловік і має порт, який зазвичай вітає величезні торгові кораблі.
"Ми могли б няньчити його до наступного великого острова Кірібаті," пані Аппель сказав. "Тоді ми зможемо там зупинитися і шукати притулок і піднятися на щоглу і виправити її".
Дженніфер Аппель, так і Fuiava Таша говорити на палубі корабля ВМС США ashland за военноморским Білий пляж у Окінава, Японія. Фото: АП
На острові є як мінімум два аеродрому, і жінки були спалаху на борту, щоб попередити людей на землі. Плюс, в самому широкому місці налічує близько 48 кілометрів, в день походу в безпеці навіть від самих віддалених районах.
Коли його запитали, якщо невеликий острів було б гарне місце, щоб земля і ремонтувати вітрила, мс Аппель сказав, що ні. "Кірібаті, хм, одну цілу половину острова називається пляжем корабельної аварії не даремно", - сказала вона.
Острів Різдва має місце називають бухтою аварії на північно-східній стороні. Тому, замість того, щоб зупинити за допомогою, вони кажуть, що їм поставили нові призначення близько 1609 км, а кілька сотень миль за межі своєї первісної мети Таїті.
Дженніфер Аппель, так і Fuiava Таша сидіти з собакою на палубі авіаносця Ешленд. Фото: АП
Вони попрямували до островів Кука.
"Ми дійсно думаю, що ми могли б зробити це до наступного місці," Пані Аппель сказав.
Тоді, мовляв, ще один шторм убив свого двигуна в кінці травня.
Берегової охорони зв'язався по радіо з судном, які ідентифікували себе як Морська Німфа у червні поруч з Таїті, і капітан сказав, що вони не були в біді і, як очікується, зробити землю на наступний ранок.
Більш ніж п'ять місяців після того, як вони пішли, вони були підібрані в західній частині Тихого океану приблизно в 1448 кілометрах на південний схід від Японії. Дві жінки і їх собаки всі були в доброму здоров'ї, коли його підібрав американський флот.
Категория: Туризм